01.02.2023 tarihinde N11 üzerinden DFS bilgisayar mağazasından 4070 Ti ekran kartı satın aldım. Kartın kurulumunu yapıp teste soktuğum yüksek seste cw sesi vardı. DFS bilgisayarı arayıp bilgi verdim ve kartı kendilerine gönderdim. Bütün kartlarda bu mevcut biz yine de müşteri memnuniyeti için kartınızı değiştirelim dediler. Bende Suprim X modeli ile değişimi talep edip arada ki farkı ödedim kartı gönderdiler. O kartında kurulumunu yapıp test etme fırsatı bile vermeden kart kendi kendine 30dk kullanım sonrası birden fanları %100 çalışmaya başlıyor ve monitöre görüntü vermeyi kesiyordu. Birkaç defa Driver'ini sildim geri yükledim fakat aynı hatayı tekrar etti. Tekrar DFS ile iletişime geçip kartı kendilerine geri gönderdim. 20.02.2023 tarihinde kart kendilerine teslim edildi ve testlerini yapmaya başladılar ve o tarihte bir video paylaştılar tarafıma. Kart kendi kablosu ile takılı ve test edildiği görünüyordu. 21.02.2023 tarihinde mesaj attılar N11 üzerinden iade talebi oluşturabilirsiniz diye. Ama kartta bir arıza problem var mı yok mu diye bilgi vermediler bana. Bende iade sürecini başlatınca 21.02.2023 tarihinde gittim aynı kartı vatan mağazasından aldım. 22.02.2023 tarihinde DFS tarafıma mesaj attı karta problem yok arıza 16 pinlik güç kablosunda diye. İade sürecinizi iptal ediyoruz çünkü kullanıcı hatası dediler. Ama 20.02.2023 tarihinde attıkları test videosunda her şey normal bir şekilde çalışıyor güç kablosuda gözüküyor videoda. 2 gün sonrası problem güç kablosu oluyor. Hakkım olan 14 günlük yasal iade süreci var THH'ye başvuru yaptım N11'e gerekli bilgileri verdim bakalım bekleyeceğim. DFS bilgisayardan biraz ucuz diye alışveriş yapmayın pişmanlıktır.
Ekte görseller mevcut
20.02.2023 tarihli ve 22.02.2023 tarihli
Ekte görseller mevcut
20.02.2023 tarihli ve 22.02.2023 tarihli