Neler Yeni

Dolap üzerinden satış ve pc arızası

AydnSoylu

80+
Katılım
14 Haziran 2021
Mesajlar
5
Dahası  
Reaksiyon skoru
2
İsim
Aydın Soylu
Arkadaşlar merhabalar geçenlerde dolap üzerinden pc sattım satmadan once tüm kontrollerini yaptım video kaydı var pcm alıcısına gidince ekrana görüntü vermedi ana karta 2 ekran kartı takıp goruntu veren ekran kartından aygıt yöneticisen baktık ve ekran kartını görüyor fakat ekran kartı görüntü vermiyor ekrankartının değeri 2.300 tl gibi bir şey kasabın toplam değeride 4500 gibi bir fiyat böyle bir durumda alıcı iade talebi açtı ve ürünü geri bana kargoladı ne yapmam gerekiyor yardımcı olursanız sevinirim. R9 290X 8 GB 512 BİT
 

ATAR

80+
Katılım
7 Şubat 2021
Mesajlar
131
Dahası  
Reaksiyon skoru
40
İsim
Hakan ATAR
Alıcı bilgisayarı aldıktan sonra sağlam parçayı söküp elindeki arızalı parçayı takıp bu bozuk çalışmıyor diyip iade etse nasıl işliyor süreç kime neyi nasıl kanıtlıyorsunuz ? (Uygulama nasıl çalışıyor bilmediğim için soruyorum.)
 

MehmetV2

80+ Silver
Katılım
7 Mayıs 2021
Mesajlar
2,064
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,232
Konum
Mehmet Yılmaz
İsim
Mehmet emre börekçi
Arkadaşlar merhabalar geçenlerde dolap üzerinden pc sattım satmadan once tüm kontrollerini yaptım video kaydı var pcm alıcısına gidince ekrana görüntü vermedi ana karta 2 ekran kartı takıp goruntu veren ekran kartından aygıt yöneticisen baktık ve ekran kartını görüyor fakat ekran kartı görüntü vermiyor ekrankartının değeri 2.300 TL gibi bir şey kasabın toplam değeride 4500 gibi bir fiyat böyle bir durumda alıcı iade talebi açtı ve ürünü geri bana kargoladı ne yapmam gerekiyor yardımcı olursanız sevinirim. R9 290X 8 GB 512 BİT
Uygulama nasıl çalışıyor bilmiyorum ama itiraz et itiraz etmen gereken yere sonuçta sen verirken çalışıyordu belki adam sen verdikten sonra parça değişikliği yaptı
 

Keptın

80+ Silver
Katılım
31 Temmuz 2020
Mesajlar
2,317
Alıcı bilgisayarı aldıktan sonra sağlam parçayı söküp elindeki arızalı parçayı takıp bu bozuk çalışmıyor diyip iade etse nasıl işliyor süreç kime neyi nasıl kanıtlıyorsunuz ? (Uygulama nasıl çalışıyor bilmediğim için soruyorum.)
Kendim deneyimlemedim ama dolap nispeten kontrol ediyor. Yani iade edeyim dersen ve satıcı itiraz ederse kanıt isteyebiliyor. Video kanıt olarak atarsa muhtemelen iadeyi kabul eder.
Mesaj otomatik birleştirildi:

Arkadaşlar merhabalar geçenlerde dolap üzerinden pc sattım satmadan once tüm kontrollerini yaptım video kaydı var pcm alıcısına gidince ekrana görüntü vermedi ana karta 2 ekran kartı takıp goruntu veren ekran kartından aygıt yöneticisen baktık ve ekran kartını görüyor fakat ekran kartı görüntü vermiyor ekrankartının değeri 2.300 TL gibi bir şey kasabın toplam değeride 4500 gibi bir fiyat böyle bir durumda alıcı iade talebi açtı ve ürünü geri bana kargoladı ne yapmam gerekiyor yardımcı olursanız sevinirim. R9 290X 8 GB 512 BİT
İtiraz etmediniz mi sistem üzerinden
 

SorryImSoBussy

80+ Silver
Katılım
25 Ocak 2021
Mesajlar
3,241
En İyi Cevap
9
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,984
İsim
HBE
Alıcı bilgisayarı aldıktan sonra sağlam parçayı söküp elindeki arızalı parçayı takıp bu bozuk çalışmıyor diyip iade etse nasıl işliyor süreç kime neyi nasıl kanıtlıyorsunuz ? (Uygulama nasıl çalışıyor bilmediğim için soruyorum.)
Ürünlerin seri numaralarından ürünün o ürün olup olmadığı anlaşılabilir.
 

ATAR

80+
Katılım
7 Şubat 2021
Mesajlar
131
Dahası  
Reaksiyon skoru
40
İsim
Hakan ATAR
Kendim deneyimlemedim ama dolap nispeten kontrol ediyor. Yani iade edeyim dersen ve satıcı itiraz ederse kanıt isteyebiliyor. Video kanıt olarak atarsa muhtemelen iadeyi kabul eder.

Ürünlerin seri numaralarından ürünün o ürün olup olmadığı anlaşılabilir.

E diyelim bilerek yada bilmeden kazara alıcı parçalardan birini bozdu. (Tornavida değdirdi kısa devre oldu yandı). İade edicek ve olan satıcıya mı olacak böyle bir durumda. Aynı durum satıcı için de geçerli olabilir. Çalışan bilgisayarın videosunu çekti paketlerden bozuk parçayı taktı. Buna nasıl önlem alıyorlar onu merak ediyorum.

Edit: Bu kadar mı güvenilmez olduk aklımıza neler geliyor.
 

Keptın

80+ Silver
Katılım
31 Temmuz 2020
Mesajlar
2,317
E diyelim bilerek yada bilmeden kazara alıcı parçalardan birini bozdu. (Tornavida değdirdi kısa devre oldu yandı). İade edicek ve olan satıcıya mı olacak böyle bir durumda. Aynı durum satıcı için de geçerli olabilir. Çalışan bilgisayarın videosunu çekti paketlerden bozuk parçayı taktı. Buna nasıl önlem alıyorlar onu merak ediyorum.
İşin riskide bu zaten. Kargoda da sorun yaşanmış olabilir. Şahsen sistem olarak satacak isem ya peşin alır kargolarım ya da elden.
 
Top Bottom