Hocam bunu izmirde bir dükkandan satın alıyorum. Alan arkadaş benim aldığım üründen 5 tane toplu almış fakat aldığı kişi faturada başka ürünler olduğu için vermek istememiş. O yüzden sordum. Önceden 2 kez ürünlerimi garantiye yolladım fakat ne fatura sordulsr ne belge direk seri nodan işlem yaptılar.Müşteri hizmetlerini arayıp onlardan bilgi almakta fayda var. Ayrıca faturasız ürünün çalıntı çıkma ihtimali var, illa almak isterseniz şahıstan tc, isim soy isim vs alın ki olur da çalıntı çıkarsa polise muhattabını iletin, aradan çekilin.
Dediğin gibi artık garantiye ürün yollarken garanti belgesinin pek bir önemi kalmadı. Ürün sistemlerinde kayıtlı olduğu için hemen garanti durumu tespit edilebiliyor. Ama şunu düşün, ürün çalıntıysa ve çalındığı için polise gidilmişse? O zaman muhtemelen sistemde bu da belli olur ve durduk yere başına iş alırsın. Faturada birden fazla ürün varsa faturanın net bir fotoğrafını çek veya sana satan kişi "xxxxxx seri numaralı a marka b model c ürününü dambıldor'a, ben trabzonlu satıcı, yyy tl karşılığında satıyorum ve ürünün çalıntı olmadığını beyan ediyorum" gibisinden bir kağıt yazüp imzalayabilir. Bu hukuki olarak doğru bir belge olur mu bilmiyorum, avukat falan değilim. Ama en azından sorun çıkar da polise gösterirsen polis senin suçsuz olduğunu anlar.Hocam bunu izmirde bir dükkandan satın alıyorum. Alan arkadaş benim aldığım üründen 5 tane toplu almış fakat aldığı kişi faturada başka ürünler olduğu için vermek istememiş. O yüzden sordum. Önceden 2 kez ürünlerimi garantiye yolladım fakat ne fatura sordulsr ne belge direk seri nodan işlem yaptılar.
Hocam böyle birim durumun olacağını sanmıyorum. Satan yerin adresi belli adı belli numarası belli. İzmirde direk dükkanı var. Alan kişi mining için almış psularin ama ekran kartı bulamadığı için geriye kalan sistemi uygun fiyata satmış bu arkadaşa. Artık aldım alan kişi donanım haberde baya referansı felan mevcut o yüzden sıkıntı çıkmaz.Dediğin gibi artık garantiye ürün yollarken garanti belgesinin pek bir önemi kalmadı. Ürün sistemlerinde kayıtlı olduğu için hemen garanti durumu tespit edilebiliyor. Ama şunu düşün, ürün çalıntıysa ve çalındığı için polise gidilmişse? O zaman muhtemelen sistemde bu da belli olur ve durduk yere başına iş alırsın. Faturada birden fazla ürün varsa faturanın net bir fotoğrafını çek veya sana satan kişi "xxxxxx seri numaralı a marka b model c ürününü dambıldor'a, ben trabzonlu satıcı, yyy TL karşılığında satıyorum ve ürünün çalıntı olmadığını beyan ediyorum" gibisinden bir kağıt yazüp imzalayabilir. Bu hukuki olarak doğry bir belge olur mu bilmiyorum, avukat falan değilim. Ama en azından sorun çıkar da polise gösterirsen polis senin suçsuz olduğunu anlar.
Peki, senin bileceğin iş. Ben sadede eşeği sağlam kazığa bağlayalım dedim ama sen zaten sağlam diyorsan sorun yok. Hayırlı uğurlu olsun, güzel günlerde kullanHocam böyle birim durumun olacağını sanmıyorum. Satan yerin adresi belli adı belli numarası belli. İzmirde direk dükkanı var. Alan kişi mining için almış psularin ama ekran kartı bulamadığı için geriye kalan sistemi uygun fiyata satmış bu arkadaşa. Artık aldım alan kişi donanım haberde baya referansı felan mevcut o yüzden sıkıntı çıkmaz.
İletişime geç mail adresini ver faturanı yollasınlar faturasız hiçbir yer işlem yapmaz alman gerekiyor.Birinden sıfır jelatini üzerinde psu alıyorum. Boğaz içi bilisimden 2 yıl garantili kontrol ettim. Fakat fatura yok. Ileride sıkıntı çıkarsa işlem yapıyorlar mı acaba?
Sıkıntı mümkün değilBirinden sıfır jelatini üzerinde psu alıyorum. Boğaz içi bilisimden 2 yıl garantili kontrol ettim. Fakat fatura yok. Ileride sıkıntı çıkarsa işlem yapıyorlar mı acaba?
İletişime geç mail adresini ver faturanı yollasınlar faturasız hiçbir yer işlem yapmaz alman gerekiyor.
Bundan önce 2 kez garantiye ürün yolladım aralarından 2. El olan da vardi ama daha hiçbir şey sormadılar. Direk değişim yaptılar bunda da çok farklı olacağını sanmıyorum.Garantisiz garanti olur (fatura ile) ama faturasız hiçbir şey olmaz çünkü o ürünü aldığını kanıtlayamazsın.
Sıkıntı mümkün değil derken? AnlamadımSıkıntı mümkün değil
Sıkıntılı bir işlem faturasız da mümkün değilBundan önce 2 kez garantiye ürün yolladım aralarından 2. El olan da vardi ama daha hiçbir şey sormadılar. Direk değişim yaptılar bunda da çok farklı olacağını sanmıyorum.
Mesaj otomatik birleştirildi:
Sıkıntı mümkün değil derken? Anlamadım