Ekran Görüntüsü Alamıyorum

Jaws

80+ Bronze
Katılım
6 Nisan 2020
Mesajlar
572
Reaksiyon skoru
225
Önceki klavyelerde alabilirken bu klavyede Prt Sc tuşuna basarak ekran görüntüsü alamıyorum.
Bütün fonksiyonları denedim fn + prt sc , alt + fn + prt sc gibi.
 
Klavye modeli nedir acaba? Tuşu sök-tak yapmayı deneyebilirsiniz.
 
Alternatif olarak ekran alıntısı aracını kullanabilirsin.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,220,984
Mesajlar
11,072,242
Üyeler
198,022
Son üye
Talhaglpk
Geri
Top