Uğur 80+ Silver Katılım 23 Mart 2020 Mesajlar 2,054 Reaksiyon skoru 726 28 Eylül 2021 #1 Sistemim imza kısmında yazıyor az ram-cpu kullanan emülatör önerir misiniz ?
Letrion 80+ Platinum Katılım 9 Mart 2021 Mesajlar 11,955 En İyi Cevap 3 Reaksiyon skoru 9,096 28 Eylül 2021 #2 O sistemle emülatör girme bence. İlla giriceksen MEmu play öneririm. Düşük sistemler için daha iyi bence
O sistemle emülatör girme bence. İlla giriceksen MEmu play öneririm. Düşük sistemler için daha iyi bence
Ümitcan Uygun Cezalı 80+ Bronze Katılım 15 Temmuz 2021 Mesajlar 1,220 En İyi Cevap 2 Reaksiyon skoru 2,095 28 Eylül 2021 #3 Ben de @Letrion reis ile aynı fikirdeyim. İlla gireceksen Nox veya KOPlayer tavsiye ederim.
Uğur 80+ Silver Katılım 23 Mart 2020 Mesajlar 2,054 Reaksiyon skoru 726 28 Eylül 2021 Konu Sahibi Konu Sahibi #4 Letrion yazmış: O sistemle emülatör girme bence. İlla giriceksen MEmu play öneririm. Düşük sistemler için daha iyi bence Devamı için tıklayın... iloveichigo yazmış: Ben de @Letrion reis ile aynı fikirdeyim. İlla gireceksen Nox veya KOPlayer tavsiye ederim. Devamı için tıklayın... Tamamdır teşekkür ederim.
Letrion yazmış: O sistemle emülatör girme bence. İlla giriceksen MEmu play öneririm. Düşük sistemler için daha iyi bence Devamı için tıklayın... iloveichigo yazmış: Ben de @Letrion reis ile aynı fikirdeyim. İlla gireceksen Nox veya KOPlayer tavsiye ederim. Devamı için tıklayın... Tamamdır teşekkür ederim.