Faiz 8.5 ten % 15 e çıkarıldı !

Fağğiz sebeğb, enflasyon sonuştuğr
 
Nas yok herhalde artık.
 
dolar 24 olmuş. araplar faiz arttırdık diye tlleri bozdurdu demek.
 
Faiz düşüyor dolar yükseliyor, faiz yükseliyor dolar yine yükseliyor
kader galiba
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,220,787
Mesajlar
11,070,688
Üyeler
197,983
Son üye
tuwanr
Geri
Top