Neler Yeni

Yardım FAWFWAFWAGWAFWAGWA

Zexius

80+ Bronze
Katılım
3 Aralık 2023
Mesajlar
819
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #4
işin bdh kaldıysa Allah yardımcın olsun çok çekersin
Çekmek ne anam ağladı en sonunda anavrat küfür edicem teknisyenlerinede davalık olucam sorun yok diyor kafalarını yardıklarım
Mesaj otomatik birleştirildi:

Sırf bu yüzden teknik servise işim düşmesin diye dua ediyorum, bir tane düzgün çalışanı olmaz mı ya.
Herifler kutuyu bile ne hale getirmişler bakarmısınız şuna bak herifler kutununda anasını ağlatmışlar kutuya bunu yapan icine ne yapmaz
Mesaj otomatik birleştirildi:

Kutu 4e ayrildi paketlemesi ayrı rezil tamiri ayrı rezil allahım ben ne yaptımda bana bu işkenceyi veriyorsun gidip servisi başlarına yikmamak icin kendimi zor tutuyorum
 

RamazanD

80+
Katılım
28 Mayıs 2020
Mesajlar
306
Dahası  
Reaksiyon skoru
98
İsim
Ramazan Demirci
tüketici hakem heyetine başvur bence
 

Can...

80+ Platinum
Katılım
14 Mayıs 2020
Mesajlar
11,197
Merhaba arkadaşlar bundan yaklaşık 11 ay önce vatan bilgisayar üzerinden sıfır kapalı kutu a23 bir cihaz aldım. Ve aldıktan yaklaşık 3 ay sonra telefonun sarj aletinden yanık benzeri kokular gelmeye başladı ve bundan tekrar bir 3 ay sonra telefonumun arada sarj almamaya başladığını farkettim bunlara nazaran birde ekranımda simgelerin izi kalma problemim vardı 3 tane sorunum vardı ve artık bu sorunlar ardı ardına gelmeye başlayınca geçen ay 5 şubat 2024 tarihinde ürünüm ilkkez bdh bilişim istanbul maltepe servisinde işlem görmeye başladı yaklaşık 1 gün içinde telefonumun sarj aleti sarj soketi degiştirildiğini öğrendim ekran sorunuma ise problem gözükmediğini belirtip gün içinde onarım yapıp kargoya verdiler ürün geldi geldikten sonra telefonun sarj soketindeki deformasyonla beraber geldi bende bunun üzerine ekran sorununu tekrar belirtip tekrar servise bdh bilişime gönderdim ürün servise ulaştıktan hemen 1 saat sonra kullanıcı hatası olduğunu ve bu deformasyonun kulaklık tak çıkar yaparken kullanıcının tak çıkar yapması sebebiyle aşınmasının tüketici hatası olduğunu söylediler ücreti ödemezsem ürünü bana geri gönderceklerini söylediler kabul etmedim ve samsunga derdimi anlattım samsung ise müşteri memnuniyeti adı altında onarımını yapacaklarını söylediler lafa bak benim bu hakkım zaten hakkım olanı muşteri memnuniyeti diyerekten değiştirdiler ve ürünü tekrar yolladılar sonrasında bu sefer telefonun arka kasasında daha belirgin bir deformasyonla geldi ve bunun içinde tekrar gönderdim yine kullanıci hatası dediler bu sefer şunu dediler bu bize ilk geldiğindede zaten vardı demiş sözde teknisyen kendi yaptığı hatayı yine bana yıkmaya çalışıyor samsung yine müşteri memnuniyeti adına onarımı ücretsiz yapacağız dediler onarım oldu yine bu sefer şuan günümüz oldu bu seferde kameranın içinde tozlar var sil sil geçmiyor 1 aydır ben bununla uğraşıyorum artık bıktım samsung members foruma yazmamın sebebide artık ürünü onarım değil değişim yapılmaeını istiyorum 4 kez bir cihazı servisinize gönderdim teknisyeniniz adam gibi onarım yapamıyor sayın samsung members yetkilileri.
şikayet vara yazıyorsun çözülüyor oda olmadı thh
 

Pew Pew

80+ Bronze
Katılım
23 Şubat 2024
Mesajlar
736
Dahası  
Reaksiyon skoru
474
İsim
Cem Şimşek
İlgilendiği Kategoriler
Sağlık
Samsungun servisi hep sıkıntılı
 

BabaVoss7

80+ Silver
Katılım
31 Ocak 2022
Mesajlar
2,111
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,233
Konum
Bursa
İsim
Ali yılmaz
Samsung setvisi sıkıntılı olabilir tabi ama kenfi açımdan konuşacak olursam sıkıntı olmayan servid genel anlamda yok gibi bişey
 

Can...

80+ Platinum
Katılım
14 Mayıs 2020
Mesajlar
11,197
Çözmüyorlar reis bu samsung kadar kanser bir servis görmedim
Mesaj otomatik birleştirildi:


Hemde nasıl
tabi malum Türkiye(🍌) Cumhuriyeti kolay kolay çözülmez bu bizim işler
 

Zexius

80+ Bronze
Katılım
3 Aralık 2023
Mesajlar
819
Samsung setvisi sıkıntılı olabilir tabi ama kenfi açımdan konuşacak olursam sıkıntı olmayan servid genel anlamda yok gibi bişey
Ahizesi problemli ekranda izli dolu ve kamerasınin içi lensi cizikli veya kirli bir cihaz aynen genel anlamda hiçbirşeyi yok
 
Top Bottom