Ford transit mazot almıyor

Kemal Salih

80+ Bronze
Katılım
31 Ağustos 2020
Mesajlar
638
Reaksiyon skoru
277
V184 kasa 2003 ford transit aracımız var mazot gostergesi bozuk olduğu için mazot bitip yolda kalmıştı diyafram i parcalamisti yaptirdik tekrardan kullanmaya başladık şimdi içinde mazot olmasina rağmen tekrar mazot almiyor araç ve tekrar yolda kaldik sebepleri neler olabilir ne kadara mal olur ortalama bilgilendirirseniz mutlu olurum teşekkürler
 
V184 kasa 2003 ford transit aracımız var mazot gostergesi bozuk olduğu için mazot bitip yolda kalmıştı diyafram i parcalamisti yaptirdik tekrardan kullanmaya başladık şimdi içinde mazot olmasina rağmen tekrar mazot almiyor araç ve tekrar yolda kaldik sebepleri neler olabilir ne kadara mal olur ortalama bilgilendirirseniz mutlu olurum teşekkürler
Ya şamandıra ya da gösterge bozuk hocam. Şamandıraya baktırın mutlaka. İçi dağılmış olabilir
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,222,257
Mesajlar
11,085,889
Üyeler
198,281
Son üye
ALİ öngel
Geri
Top