Neler Yeni

Rehber Forumda Artık Çok Saçma Bulduğumuz Ve Yapılmaması Gereken Şeyler!!

oguzhnsrmn

80+ Gold
Katılım
22 Eylül 2020
Mesajlar
8,815
En İyi Cevap
8
Birazdan okuyacaklarınız, sürekli bu tür davranışlar sergileyen arkadaşlarımız için bir öneridir. Gereksiz yere üstünüze alınıp, yorumlarda kavga çıkarmayın lütfen.
Arkadaşlar, bu forumda da artık bu tipler çok türemeye başladı ve bir süre sonra artık insanın kusası geliyor. Lütfen kullanmadığınız ürünler ile alakalı boş ve saçma sapan yorumlar yapmayın!

Benzer kullanıcı tipleri:

Kullanmadığı ürünle alakalı boş, saçma yorum yapan,
Her gördüğü SSD' nin altına "KRONİK SORUNLU" yazan,
Her gördüğü PSU' nun altına "C4" yazan,
Her gördüğü klavye, mouse, kulaklığın altına, kanka sağır olursun, çöp, beş para etmez yazan,

Her gördüğü kasaya, hava akışı kötü, plastik kokuyor, buna para mı verilir? tutsam elimde kalacak yazan kullanıcılar, komik değilsiniz önce bunu bi' bilin.
Ben eminim ki, bu forumdakiler, sizlerden şikayetçi. Biz, bu forumda bu tür tipler az var diye şükrederken, birden türemeye başladılar. Cidden anlayamıyorum sizleri.

Attığım fotoğraflara iyi bakın. Çoğu şeyi videolarını izleyerek öğrendiğiniz ve onun dediği çoğu şeyi var sayarak sevdiğimiz @Abdullah Hacıgül bile artık sizinle dalga geçiyor. Abdullah abi bile artık sizi ciddiye alamıyorsa, kendinize dur demelisiniz.


SÜREKLİ YAPILAN AMA YAPILMASI DOĞRU OLMAYAN ŞEYLER

1- 2-3 kişi, bir SSD ile sorun yaşadığında, o SSD' ye kronik sorunlu diyemezsiniz. Sağlıklı bir ağaç, her seferinde düzgün meyve mi veriyor, hiç mi çürük çıkmıyor? Bu da onun gibi bir şey. 2-3 kişi SSD ile sorun yaşıyor ve konu açarak belirtiyor. O şahıs altına gidip kronik sıkıntılı, 2-3 kişi de bu sorunu yaşıyor yazıyor. SSD' lerde lider marka diyebileceğimiz Samsung markasının bile bazı ürünlerde sorunu çıkıyor. Gidin bakın burada da vardır, Technopat'tada. O şahıs gidip de Samsung SSD' lere kronik sorunlu yazabilir mi? Aslında yazabilir ama yazmaz. Çünkü o Samsung ve hepsi hatasız diye düşünür. İşte bu yanlış. Kendi kullandığı marka dışında tüm markaları kötüler ve üvey evlat muamelesi yapar. Şunu unutmayın! Bir ürün marka olarak değerlendirilmez, model olarak değerlendirilir, eleştirilir.

Örnek olarak; Apple, kişisel bilgisayarları, telefonları ve tabletleri ile bu sektördeki lider markalardan birisi hatta en iyisi. (kişiden kişiye göre değişir) Apple iPhone 6 diye bir telefon çıkardı. O telefon satış rekorları kırdı ama n'oldu? Telefon cepte yamuluyordu. Şimdi iPhone 6 cepte yamuluyor diye, gidip Apple'a mı çöp dersin, iPhone 6'ya mı? Apple'a çöp dersen yani bir model ile koca bir markayı yargılarsan, kusura bakma sen cahilsindir! iPhone 6'ya çöp dersen bir sıkıntı yoktur çünkü o "model" sorunlu. Orada Apple' sevdiğinden dolayı Apple'a çöp demezsen ama burada aynı şekilde bir klavyeye bakarak markayı yargılarsan, senin kafan karışıktır ve ne yaptığını bilmiyosundur.

PSU ve C4 ilişkisi?

Arkadaşlar size kimse gidip GamePower, Rampage, Frisby vs gibi markaların PSU' larını alın demiyor. Fakat unuttuğunuz bir şey var, bu PSU' lar önerilmiyor diye, siz o PSU' ya C4 diyemezsiniz bu komik değil!
Ben GamePower ve Rampage' e sadece ekipman konusunda güvenirim. Hatta kulaklık, klavye de GP, mouse da Rampage gibi.
Ama ben bu markanın, ekipmanlarını seviyorum diye, diğer ürünlerini sevdiğim veya seveceğim anlamına gelmiyor. Gidip Rampage veya GamePower' ın PSU' sunu almam mesela ama yorumlarda da, hocam almayın "C4" yazamam çünkü kullanmadım ve bilmiyorum. Bu bu kadar basit.

Kasalar

Kasa konusunda da direkt, hava akışı kötü, parana yazık, fanlarına kanma içi çöp gibi ifadeler kullanılıyor. Peki sen nereden biliyorsun? Kullandın mı daha önceden? Eğer daha önceden kullanıp da yazdıysan o yorumu, tamam sana laf yok ama daha önceden kullanmayıp sadece marka ismine bakıp yagılayan arkadaşların amacı nedir, bence çözemedim.
Mesela Frisby. Bu markayı kötülüyorlar ve kötüleyenlerin yarısı, bu kasaya elini dahi sürmemiş, fotoğraflardan görmüş insanlar. Bu tamamen yanlıştır arkadaşlar. Kullanmadığınız bilmediğiniz ürünlere bu şekilde yorum yapmanız yanlıştır!

GameTech mesela, içi plastik kokuyor, çöp, C4 PSU, malzemesi kötü vs. sırf bu ithamlara ithafen, zamanında gittim GameTech "kasa" aldım ve şu an çok memnunum. Sadece benim aldığım model, beni birazcık modifikasyon yapmakla uğraştırdı o kadar. Bu yüzden benim aldığım modeli, eğer modifikasyon yapacaksan al diyorum millete, yapmayacaksan direkt mesh olanı var, onu al diyorum mesela.
ZEUS ARGB 6X120 MM Temperred Glass kasa. Fanları görünümü vs on numara, kasada plastik kısım çok az ve sert plastik. Bu yüzden plastik falan kokmuyor. Malzemesi sağlam dandirik bir şey değil ama ön tarafı cam olduğundan, hava akışı kötü. Gittim özel tasarım pleski delikli cam kestirdim. Tamperli camı çıkarttım ve pleksiyi taktım, kullanıyorum ve çok memnunum. Fanları klima gibi üflüyor, görünümü on numara. Ben bu modelini, modifikasyon yapabilecek arkadaşlara öneriyorum. Modifikasyon yapamayacak arkadaşlara önerim Velar RGB mesela. Direkt mesh panel ama 4 fanlı. Karar son kullanıcıya bağlı. Rehber hazırlamıştım bu konuyla alakalı, buradan ulaşabilirsiniz.


Arkadaşlar, kısacası bilmediğiniz, kullanmadığınız bir ürün hakkında saçma sapan yorumlar yapmayın lütfen. İsterse en kötüsü olsun, görmeden duymadan bu yorumları yapmayın. Çünkü bunun bir mantığı yok.
Aynı zamanda bir karanın çürük bir ürününü gördüğünüzde, o ürün ile alakalı yorum yapın. Marka ile değil. Fotoğrafları incelerseniz, @Abdullah Hacıgül 'ün bu tür konular hakkında neler düşündüğünü görebilirsiniz. Bizzat bazıları, benim incelememe yaptığı yorumlar.

Saygılar, sevgiler ile. İyi forumlar.
Mesela ben https://www.trendyol.com/frisby/g85...6u19lJ8o_IbavqT5sMtqEWRjYliykONMaAmrXEALw_wcB alıcağım frisby diye alma diyenler oldu
 

eysis

80+ Silver
Katılım
18 Ağustos 2020
Mesajlar
2,972
En İyi Cevap
1
Hayır tabii ki, bilinen sorunları çoksa bende kronik sorunlu derim. Fakat 2-3 kişi sorun yaşamışsa, kronik demenin ne mantığı var?
ADATA SU 630 kronik sorunlu mu mesela?
Bence evet, çünkü çoğu kişi sorun yaşamış.
Samsung ile 2-3 kişi sorun yaşamış.
Kronik mi? Bence değil, illaki sorunlu olan model olacaktır ve ona denk gelmiştir. 2-3 kişi sorun yaşadı diye kronik olmaz. Benim anlatmaya çalıştığım şey bu.
Bir sorun yaşanmış ise bunu dile getirilmesi çok doğru bir davranış olur, önemli olan daha az kişinin sorun yaşaması değil midir ?
 

caglaracikmese

80+ Bronze
Katılım
2 Ekim 2020
Mesajlar
1,607
En İyi Cevap
1
Hocam şimdi doğru diyorsunuz da şöyle bir durum var.mesela kronik sorunlu bir su 630 u millete mi önerelim?(bu arada bende de var lanet olsun böyle SSD den)Onlarca patladı diye konusunu gördüğümüz rampage,frisby vb psu Lara C4 demeyelim mi?
Hayır yahu hayıııııır! Ben orada 2-3 kişi sorun yaşadı diye kronik sorunlu demeyin dedim. ADATA SU630 ile sorun yaşamayan kim kaldı?
 

baltazar

80+ Platinum
Katılım
2 Eylül 2020
Mesajlar
11,588
En İyi Cevap
9
Dahası  
Reaksiyon skoru
17,643
Konum
Ervah-ı Ezel
İsim
A.Ş.
İlgilendiği Kategoriler
Güç Kaynakları

berkay SİCİMLİ

80+ Silver
Katılım
13 Nisan 2020
Mesajlar
3,265
En İyi Cevap
1
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,700
Konum
Aydın
İsim
BERKAY SİCİMLİ

kandes22

80+ Platinum
Katılım
25 Mart 2020
Mesajlar
18,106
En İyi Cevap
13
Hocam şimdi doğru diyorsunuz da şöyle bir durum var.mesela kronik sorunlu bir su 630 u millete mi önerelim?(bu arada bende de var lanet olsun böyle SSD den)Onlarca patladı diye konusunu gördüğümüz rampage,frisby vb psu Lara C4 demeyelim mi?

Bize ''onlarca'' patlayan Frisby, Rampage vb PSU atar mısınız?
 

caglaracikmese

80+ Bronze
Katılım
2 Ekim 2020
Mesajlar
1,607
En İyi Cevap
1
samsunga kronik diyende ne bileyim
Tamam işte, bu onunla aynı şey. 2-3 sorun yaşandı diye, hiç bir SSD'ye kronik demenin mantığı yok bence. Ama bilinen bir sürü sorunu olan, ADATA SU 630 gibi SSD'lere kronik denilir, hemde sonuna kadar.
 

caglaracikmese

80+ Bronze
Katılım
2 Ekim 2020
Mesajlar
1,607
En İyi Cevap
1
Bir sorun yaşanmış ise bunu dile getirilmesi çok doğru bir davranış olur, önemli olan daha az kişinin sorun yaşaması değil midir ?
Evet, sorun yaşarsa tabii ki belirtecek. Fakat o kişi sorun yaşadı diye SSD'ye kronik demenin mantığı yok. Bunu anlatmaya çalışıyorum.
 

Marianoly

80+ Gold
Katılım
3 Ekim 2020
Mesajlar
8,880
En İyi Cevap
1
Tamam işte, bu onunla aynı şey. 2-3 sorun yaşandı diye, hiç bir SSD'ye kronik demenin mantığı yok bence. Ama bilinen bir sürü sorunu olan, ADATA SU 630 gibi SSD'lere kronik denilir, hemde sonuna kadar.
bizde zaten onlara diyoruz her şeye kronik sorunlu demiyoruz bağzen diyen troll yada cahil kişiler oluyor fakat burda bu kişileri belirterek demen gerekiyor yanlış anlaşılabilir
 

Nachi

80+ Platinum
Katılım
20 Kasım 2020
Mesajlar
9,994
Birazdan okuyacaklarınız, sürekli bu tür davranışlar sergileyen arkadaşlarımız için bir öneridir. Gereksiz yere üstünüze alınıp, yorumlarda kavga çıkarmayın lütfen.
Arkadaşlar, bu forumda da artık bu tipler çok türemeye başladı ve bir süre sonra artık insanın kusası geliyor. Lütfen kullanmadığınız ürünler ile alakalı boş ve saçma sapan yorumlar yapmayın!

Benzer kullanıcı tipleri:

Kullanmadığı ürünle alakalı boş, saçma yorum yapan,
Her gördüğü SSD' nin altına "KRONİK SORUNLU" yazan,
Her gördüğü PSU' nun altına "C4" yazan,
Her gördüğü klavye, mouse, kulaklığın altına, kanka sağır olursun, çöp, beş para etmez yazan,

Her gördüğü kasaya, hava akışı kötü, plastik kokuyor, buna para mı verilir? tutsam elimde kalacak yazan kullanıcılar, komik değilsiniz önce bunu bi' bilin.
Ben eminim ki, bu forumdakiler, sizlerden şikayetçi. Biz, bu forumda bu tür tipler az var diye şükrederken, birden türemeye başladılar. Cidden anlayamıyorum sizleri.

Attığım fotoğraflara iyi bakın. Çoğu şeyi videolarını izleyerek öğrendiğiniz ve onun dediği çoğu şeyi var sayarak sevdiğimiz @Abdullah Hacıgül bile artık sizinle dalga geçiyor. Abdullah abi bile artık sizi ciddiye alamıyorsa, kendinize dur demelisiniz.


SÜREKLİ YAPILAN AMA YAPILMASI DOĞRU OLMAYAN ŞEYLER

1- 2-3 kişi, bir SSD ile sorun yaşadığında, o SSD' ye kronik sorunlu diyemezsiniz. Sağlıklı bir ağaç, her seferinde düzgün meyve mi veriyor, hiç mi çürük çıkmıyor? Bu da onun gibi bir şey. 2-3 kişi SSD ile sorun yaşıyor ve konu açarak belirtiyor. O şahıs altına gidip kronik sıkıntılı, 2-3 kişi de bu sorunu yaşıyor yazıyor. SSD' lerde lider marka diyebileceğimiz Samsung markasının bile bazı ürünlerde sorunu çıkıyor. Gidin bakın burada da vardır, Technopat'tada. O şahıs gidip de Samsung SSD' lere kronik sorunlu yazabilir mi? Aslında yazabilir ama yazmaz. Çünkü o Samsung ve hepsi hatasız diye düşünür. İşte bu yanlış. Kendi kullandığı marka dışında tüm markaları kötüler ve üvey evlat muamelesi yapar. Şunu unutmayın! Bir ürün marka olarak değerlendirilmez, model olarak değerlendirilir, eleştirilir.

Örnek olarak; Apple, kişisel bilgisayarları, telefonları ve tabletleri ile bu sektördeki lider markalardan birisi hatta en iyisi. (kişiden kişiye göre değişir) Apple iPhone 6 diye bir telefon çıkardı. O telefon satış rekorları kırdı ama n'oldu? Telefon cepte yamuluyordu. Şimdi iPhone 6 cepte yamuluyor diye, gidip Apple'a mı çöp dersin, iPhone 6'ya mı? Apple'a çöp dersen yani bir model ile koca bir markayı yargılarsan, kusura bakma sen cahilsindir! iPhone 6'ya çöp dersen bir sıkıntı yoktur çünkü o "model" sorunlu. Orada Apple' sevdiğinden dolayı Apple'a çöp demezsen ama burada aynı şekilde bir klavyeye bakarak markayı yargılarsan, senin kafan karışıktır ve ne yaptığını bilmiyosundur.

PSU ve C4 ilişkisi?

Arkadaşlar size kimse gidip GamePower, Rampage, Frisby vs gibi markaların PSU' larını alın demiyor. Fakat unuttuğunuz bir şey var, bu PSU' lar önerilmiyor diye, siz o PSU' ya C4 diyemezsiniz bu komik değil!
Ben GamePower ve Rampage' e sadece ekipman konusunda güvenirim. Hatta kulaklık, klavye de GP, mouse da Rampage gibi.
Ama ben bu markanın, ekipmanlarını seviyorum diye, diğer ürünlerini sevdiğim veya seveceğim anlamına gelmiyor. Gidip Rampage veya GamePower' ın PSU' sunu almam mesela ama yorumlarda da, hocam almayın "C4" yazamam çünkü kullanmadım ve bilmiyorum. Bu bu kadar basit.

Kasalar

Kasa konusunda da direkt, hava akışı kötü, parana yazık, fanlarına kanma içi çöp gibi ifadeler kullanılıyor. Peki sen nereden biliyorsun? Kullandın mı daha önceden? Eğer daha önceden kullanıp da yazdıysan o yorumu, tamam sana laf yok ama daha önceden kullanmayıp sadece marka ismine bakıp yagılayan arkadaşların amacı nedir, bence çözemedim.
Mesela Frisby. Bu markayı kötülüyorlar ve kötüleyenlerin yarısı, bu kasaya elini dahi sürmemiş, fotoğraflardan görmüş insanlar. Bu tamamen yanlıştır arkadaşlar. Kullanmadığınız bilmediğiniz ürünlere bu şekilde yorum yapmanız yanlıştır!

GameTech mesela, içi plastik kokuyor, çöp, C4 PSU, malzemesi kötü vs. sırf bu ithamlara ithafen, zamanında gittim GameTech "kasa" aldım ve şu an çok memnunum. Sadece benim aldığım model, beni birazcık modifikasyon yapmakla uğraştırdı o kadar. Bu yüzden benim aldığım modeli, eğer modifikasyon yapacaksan al diyorum millete, yapmayacaksan direkt mesh olanı var, onu al diyorum mesela.
ZEUS ARGB 6X120 MM Temperred Glass kasa. Fanları görünümü vs on numara, kasada plastik kısım çok az ve sert plastik. Bu yüzden plastik falan kokmuyor. Malzemesi sağlam dandirik bir şey değil ama ön tarafı cam olduğundan, hava akışı kötü. Gittim özel tasarım pleski delikli cam kestirdim. Tamperli camı çıkarttım ve pleksiyi taktım, kullanıyorum ve çok memnunum. Fanları klima gibi üflüyor, görünümü on numara. Ben bu modelini, modifikasyon yapabilecek arkadaşlara öneriyorum. Modifikasyon yapamayacak arkadaşlara önerim Velar RGB mesela. Direkt mesh panel ama 4 fanlı. Karar son kullanıcıya bağlı. Rehber hazırlamıştım bu konuyla alakalı, buradan ulaşabilirsiniz.


Arkadaşlar, kısacası bilmediğiniz, kullanmadığınız bir ürün hakkında saçma sapan yorumlar yapmayın lütfen. İsterse en kötüsü olsun, görmeden duymadan bu yorumları yapmayın. Çünkü bunun bir mantığı yok.
Aynı zamanda bir karanın çürük bir ürününü gördüğünüzde, o ürün ile alakalı yorum yapın. Marka ile değil. Fotoğrafları incelerseniz, @Abdullah Hacıgül 'ün bu tür konular hakkında neler düşündüğünü görebilirsiniz. Bizzat bazıları, benim incelememe yaptığı yorumlar.

Saygılar, sevgiler ile. İyi forumlar.
 
Top Bottom