Öyle yapıyım önerin varmı 7500f için çok pahalı olmadığı sürece alabilirim itopyanın indirimlerini bekliyim gelirse alırımIşlemci kavruluyor harici sorun yok.
En kısa zamanda kule tipi fan al.
hocam kule tipinden ziyade sıvı soğutma daha iyi oluyor benceIşlemci kavruluyor harici sorun yok.
En kısa zamanda kule tipi fan al.
sıvı soğutma alsan daha iyi çünkü 7500f'i soğutacak kule tipi soğutmalar sıvı soğutma parasına denk geliyor neredeyseÖylr yapıyım önerin varmı 7500f için çok pahalı olmadığı sürece alabilitim itopyanın indirimlrrini bekliyim gelirse alırım
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
Öyle yapıyım önerin varmı 7500f için çok pahalı olmadığı sürece alabilirim itopyanın indirimlerini bekliyim gelirse alırım
Saçmalama , bilmiyorsan sallama....hocam kule tipinden ziyade sıvı soğutma daha iyi oluyor bence
sıvı soğutma alsan daha iyi çünkü 7500f'i soğutacak kule tipi soğutmalar sıvı soğutma parasına denk geliyor neredeyse
biliyorum ama sıvı soğutma daha iyi bir tercih çok biliyorsan zaten sıvı soğutmanın daha iyi bir tercih olacağınıda bilirsinSaçmalama , bilmiyorsan sallama....
1000 liraya aldığın kule tipi soğutma bile 7500 f i 70-75 derece altında tutar.
Hangi sıvı soğutmayı alsın önerele 1 tanebiliyorum ama sıvı soğutma daha iyi bir tercih çok biliyorsan zaten sıvı soğutmanın daha iyi bir tercih olacağınıda bilirsin
hocam bütçeniz nedirÖylr yapıyım önerin varmı 7500f için çok pahalı olmadığı sürece alabilitim itopyanın indirimlrrini bekliyim gelirse alırım
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
Öyle yapıyım önerin varmı 7500f için çok pahalı olmadığı sürece alabilirim itopyanın indirimlerini bekliyim gelirse alırım
1k ya var mı sıvı soğutmahocam kule tipinden ziyade sıvı soğutma daha iyi oluyor bence
sıvı soğutma alsan daha iyi çünkü 7500f'i soğutacak kule tipi soğutmalar sıvı soğutma parasına denk geliyor neredeyse
Aynı fiyata geliyormuş sallamaya bak hele helebiliyorum ama sıvı soğutma daha iyi bir tercih çok biliyorsan zaten sıvı soğutmanın daha iyi bir tercih olacağınıda bilirsin
1.5k'ya deepcoolun var hemde sinerjide1k ya var mı sıvı soğutma![]()