Furmark prime95 değerleri normal mi?

gaintar

80+
Katılım
12 Şubat 2024
Mesajlar
143
Reaksiyon skoru
45
İşlemci sıcaklığı 95 derece filan diğerlerini de bilmiyorum
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Stok fan kullanıyorum işlemciye
 

Ekler

  • 20240305_185513.jpg
    20240305_185513.jpg
    3.1 MB · Hit: 71
Işlemci kavruluyor harici sorun yok.
En kısa zamanda kule tipi fan al.
 
Öylr yapıyım önerin varmı 7500f için çok pahalı olmadığı sürece alabilitim itopyanın indirimlrrini bekliyim gelirse alırım
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Işlemci kavruluyor harici sorun yok.
En kısa zamanda kule tipi fan al.
Öyle yapıyım önerin varmı 7500f için çok pahalı olmadığı sürece alabilirim itopyanın indirimlerini bekliyim gelirse alırım
 
Işlemci kavruluyor harici sorun yok.
En kısa zamanda kule tipi fan al.
hocam kule tipinden ziyade sıvı soğutma daha iyi oluyor bence
Öylr yapıyım önerin varmı 7500f için çok pahalı olmadığı sürece alabilitim itopyanın indirimlrrini bekliyim gelirse alırım
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Öyle yapıyım önerin varmı 7500f için çok pahalı olmadığı sürece alabilirim itopyanın indirimlerini bekliyim gelirse alırım
sıvı soğutma alsan daha iyi çünkü 7500f'i soğutacak kule tipi soğutmalar sıvı soğutma parasına denk geliyor neredeyse
 
hocam kule tipinden ziyade sıvı soğutma daha iyi oluyor bence

sıvı soğutma alsan daha iyi çünkü 7500f'i soğutacak kule tipi soğutmalar sıvı soğutma parasına denk geliyor neredeyse
Saçmalama , bilmiyorsan sallama....
1000 liraya aldığın kule tipi soğutma bile 7500 f i 70-75 derece altında tutar.
 
Saçmalama , bilmiyorsan sallama....
1000 liraya aldığın kule tipi soğutma bile 7500 f i 70-75 derece altında tutar.
biliyorum ama sıvı soğutma daha iyi bir tercih çok biliyorsan zaten sıvı soğutmanın daha iyi bir tercih olacağınıda bilirsin
 
biliyorum ama sıvı soğutma daha iyi bir tercih çok biliyorsan zaten sıvı soğutmanın daha iyi bir tercih olacağınıda bilirsin
Hangi sıvı soğutmayı alsın önerele 1 tane 🤣
 
Öylr yapıyım önerin varmı 7500f için çok pahalı olmadığı sürece alabilitim itopyanın indirimlrrini bekliyim gelirse alırım
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Öyle yapıyım önerin varmı 7500f için çok pahalı olmadığı sürece alabilirim itopyanın indirimlerini bekliyim gelirse alırım
hocam bütçeniz nedir
 
hocam kule tipinden ziyade sıvı soğutma daha iyi oluyor bence

sıvı soğutma alsan daha iyi çünkü 7500f'i soğutacak kule tipi soğutmalar sıvı soğutma parasına denk geliyor neredeyse
1k ya var mı sıvı soğutma 🤣🤣🤣🤣
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

biliyorum ama sıvı soğutma daha iyi bir tercih çok biliyorsan zaten sıvı soğutmanın daha iyi bir tercih olacağınıda bilirsin
Aynı fiyata geliyormuş sallamaya bak hele hele 🤣🤣🤣
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,222,039
Mesajlar
11,083,630
Üyeler
198,229
Son üye
treckery
Geri
Top