TanerPolats06
80+
- Katılım
- 15 Temmuz 2024
- Mesajlar
- 33
- Reaksiyon skoru
- 3
UCUZ G29 LAZIM NERDE BULURUM
Benden sana öneri 2 ci el almandır.UCUZ G29 LAZIM NERDE BULURUM
İkinci el al ama g27 yi bulursan ucuza onu alUCUZ G29 LAZIM NERDE BULURUM
işini çözerse https://www.sahibinden.com/ilan/iki...aksesuar-bayrama-ozel-fiyat-1172288371/detay/ bakabilirsin benim ilanım .UCUZ G29 LAZIM NERDE BULURUM
deneyince nasıl oldugunu yazarmısın bende kiralamayı düşünüyorumhttps://www.kiralarsin.com/logitech...SwVZezntrGCylfcVJ5q11ysqYqUSF76gaAtmoEALw_wcB Vitesi ile birlikte aylık kira fiyatları çok ucuz değil ama kesin karar vermek için deneyeceğim buradan yakında.
Pazartesi günü kurulumunu yapar, biraz alışırım. Salı günü tam detaylı söylerim o zaman.deneyince nasıl oldugunu yazarmısın bende kiralamayı düşünüyorum
fren içinde plastik parça var onu çıkarırsan normale dönüyor. 1680 liraya kiralamak çok mantıklı gelmedi. alıp benzer fiyata yine satardın. ama evet bi heves alınıyor sonra köşede bekliyor.Heyecanla almayı gözlerdim ama pek albenisi yok, çok heveslenmeye değmediğini anlıyorsun kullandıktan sonra. 3 gün sonra sıkıldım hemen. Gaz ve fren pedalları arası biraz daha açık olmalıydı, çift ayak kullanmak yoruyor. Üstelik fren çok sert. Debriyaj ve gaz güzel ama dediğim gibi fren ve gaz arasında biraz daha boşluk olması ve frenin çok sert olmaması lazımdı. Direksiyon ise herkesin bildiği gibi dişli, bayıyor bir yerden sonra. Vitesi zaten iyice zahmetli. Sol yada sağa takıp sol aşağı veya sağ aşağı indirmeye çalışınca bazen oturtamıyorsun. Daha kolay yapabilirlerdi bu durumu görünür yaparak viteste olan demir arası geçişleri. Neyse 1 hafta olmadan sıkıldım. Satın almamışım iyi ki kiralayarak denemişim. He sizi memnun edebilir mi? Neden etmesin ?Ben kişisel olarak sevmedim belki sen sevecen![]()
Milletle uğraşmak istemedim satmaya, alıcıyla 2 kelime konuşmaya ve en önemlisi kargolamaya. Çok zahmetli ve fazla zamanım yoktur hocam. O yüzden düşünmedim almak. Zaten alırsam ikinci el asla almam, sıfır takıntısı var bende. O jelatinler çıkacak !fren içinde plastik parça var onu çıkarırsan normale dönüyor. 1680 liraya kiralamak çok mantıklı gelmedi. alıp benzer fiyata yine satardın. ama evet bi heves alınıyor sonra köşede bekliyor.