G29 Alınır mı? UCUZ NERDE VAR

ucuz artık bulunmaz. alan heves edip alıyor doğru düzgün kullanamadan sıfır fiyatına satıyor. yerinde olsam almam
 
2. El balabikirsin o mavilik varya o gitmisse alma kronik sorunlu o kullandikca giyor o mavi bant
 
Vites ile birlikte tam set 15 bin tl fiyatı vardı medimark (İzmit) mağazasında dün. Almaktan vazgeçmiştim ben. Şimdi alıp 1,2 ay sonra sıkılınca verdiğim para çöp olacak. İkinci el satmayla da uğraşasım olmaz. Baksana konuya bile sağlamsa ikinci el al diye öneri geliyor. Alıcıyla da bir ton bu muhabbetlere girmek istemem, beni bunaltır. Kiralayarak denemem lazım 1 ay.
 

Ekler

  • 1345.png
    1345.png
    26 KB · Hit: 38
Heyecanla almayı gözlerdim ama pek albenisi yok, çok heveslenmeye değmediğini anlıyorsun kullandıktan sonra. 3 gün sonra sıkıldım hemen. Gaz ve fren pedalları arası biraz daha açık olmalıydı, çift ayak kullanmak yoruyor. Üstelik fren çok sert. Debriyaj ve gaz güzel ama dediğim gibi fren ve gaz arasında biraz daha boşluk olması ve frenin çok sert olmaması lazımdı. Direksiyon ise herkesin bildiği gibi dişli, bayıyor bir yerden sonra. Vitesi zaten iyice zahmetli. Sol yada sağa takıp sol aşağı veya sağ aşağı indirmeye çalışınca bazen oturtamıyorsun. Daha kolay yapabilirlerdi bu durumu görünür yaparak viteste olan demir arası geçişleri. Neyse 1 hafta olmadan sıkıldım. Satın almamışım iyi ki kiralayarak denemişim. He sizi memnun edebilir mi? Neden etmesin ?Ben kişisel olarak sevmedim belki sen sevecen :)
 
Heyecanla almayı gözlerdim ama pek albenisi yok, çok heveslenmeye değmediğini anlıyorsun kullandıktan sonra. 3 gün sonra sıkıldım hemen. Gaz ve fren pedalları arası biraz daha açık olmalıydı, çift ayak kullanmak yoruyor. Üstelik fren çok sert. Debriyaj ve gaz güzel ama dediğim gibi fren ve gaz arasında biraz daha boşluk olması ve frenin çok sert olmaması lazımdı. Direksiyon ise herkesin bildiği gibi dişli, bayıyor bir yerden sonra. Vitesi zaten iyice zahmetli. Sol yada sağa takıp sol aşağı veya sağ aşağı indirmeye çalışınca bazen oturtamıyorsun. Daha kolay yapabilirlerdi bu durumu görünür yaparak viteste olan demir arası geçişleri. Neyse 1 hafta olmadan sıkıldım. Satın almamışım iyi ki kiralayarak denemişim. He sizi memnun edebilir mi? Neden etmesin ?Ben kişisel olarak sevmedim belki sen sevecen :)
fren içinde plastik parça var onu çıkarırsan normale dönüyor. 1680 liraya kiralamak çok mantıklı gelmedi. alıp benzer fiyata yine satardın. ama evet bi heves alınıyor sonra köşede bekliyor.
 
fren içinde plastik parça var onu çıkarırsan normale dönüyor. 1680 liraya kiralamak çok mantıklı gelmedi. alıp benzer fiyata yine satardın. ama evet bi heves alınıyor sonra köşede bekliyor.
Milletle uğraşmak istemedim satmaya, alıcıyla 2 kelime konuşmaya ve en önemlisi kargolamaya. Çok zahmetli ve fazla zamanım yoktur hocam. O yüzden düşünmedim almak. Zaten alırsam ikinci el asla almam, sıfır takıntısı var bende. O jelatinler çıkacak ! :)
 
Geri
Top