Yardım Gamepower Force Trigger Sorunu

.utku..

80+ Bronze
Katılım
8 Mart 2026
Mesajlar
593
Reaksiyon skoru
199
videodaki gibi sadece r2 kısmında böyle bir sorun var basılı tutarken bas çek yapıyor hızlı bir şekilde.Yaklaşık 200 saat sonunda bu problem ile karşılaştım.Kalibre etme ayarı vardı sanki neydi unuttum onu yapsam düzelir mi yoksa garantiye mi vermeliyim?

 
videodaki gibi sadece r2 kısmında böyle bir sorun var basılı tutarken bas çek yapıyor hızlı bir şekilde.Yaklaşık 200 saat sonunda bu problem ile karşılaştım.Kalibre etme ayarı vardı sanki neydi unuttum onu yapsam düzelir mi yoksa garantiye mi vermeliyim?

Yanlışlıkla o tuşa turbo atamış olabilir misin ?
 
Aaa olabilir hocam aklıma hiç gelmedi kullanım kılavuzunu kaybettim nasıl kapanıyordu
1000067614.webp
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,222,066
Mesajlar
11,083,835
Üyeler
198,231
Son üye
Albiyikmisizzmsmms
Geri
Top