Öncelikle konumuzun Gamegaraj değil, Gaming.gen.tr olduğunu belirtmek isterim. Büyükten küçüğe kargo ile sürekli olarak işi olan firmalar, kargo şirketleri ile güvenilirlik anlaşması yapabilirler ve Gaming.gen.tr bunu yapmayarak müşteri memnuniyetine önem vermediğini gösterir. Bahsettiğiniz kapıda kontrol sisteminin çok iyi çalışmadığını, kargoyu teslim eden kişinin hemen imzayı attırıp kaçmaya çalıştığını siz de iyi biliyor olmanıza rağmen insanları suçluyorsunuz, zaten böyle olduğu için anlamıyorum diyorum. Ne olursa olsun bireysel alıcıyı desteklemek, bir firmayı desteklemekten daha önceliklidir çünkü bu insanlar o parayı toplamak için çok fazla uğraşıyor ve "sonunda yeni bir bilgisayarım oldu" dediklerinde, bu manzara ile karşılaşıyorlar. Geri gönderilip tamir edilmesi Gaming.gen gibi bir firmayı aşırı zarara uğratmaz; ancak bunu zorluklar içerisinde alıp, birde üstüne aldığı gün tamir ettirecek olan memurun cebini yakar. Tamperli cam kasayı yere koyarken kırılacak kadar dayanıksız bir cam değil, zaten o kadar zorluklar içerisinde alınan ürünü yere koyarken ne kadar dikkatli olacaklarını tahmin etmeniz zor değil. Kargonun sağlamlığını kontrol etmek alıcıya ait bir sorumluluk olduğu gibi, kargoyu sağlam ulaştırmakta kargo şirketinin sorumluluğu, eğer kargo şirketleri ürünü layığıyla her seferinde sağlam getirseydi, kontrol etmemize gerek kalmazdı değil mi? Onların işini iyi yapamadığını kabul etmemek için, siz de kontrol etseydiniz diyerek bir yere varamazsınız. Biraz daha iyi empati yapın ve kendi başınıza geldiğini düşünün. Burada bir mağdur var o da müşteri, fan boy gibi firmaları savunmanın bir anlamı yok.