Geforcenow Gameplus Giriş Yapamıyorum

Katılım
22 Haziran 2026
Mesajlar
3
Reaksiyon skoru
0
Merhaba geforcenow gameplus da normalde bilgisayarim olmadığı için oyun oynuyordum güzel güzel fakat bu 1 aylik 100 saat üyeliği geldiğinden beri hesabima giriş yapamiyorum yani geforcenow ana sekmesinde katılın dedikten sonra giriş yapmaya çalışınca beni üyelik alma sekmesine atiyor , ücretsiz üyeliği kaldırmış olabilirlermi cevaplarsaniz sevinirim
1000217033.webp
 
ücretsiz sürümde mi oynuyordunuz ?
yani bi ara üyelik almıştım oda baya önceden şuanki sıkıntım ben giriş yapiyorum kod geliyor kodu giriyorum ondab sonra beni buraya atıyor ve evet şuan ücretsiz oynamaya çalışıyorum
 
GeForce NOW Türkiye (GAME+), ücretsiz (Basic) paketi sessiz sedasız tamamen kaldırdı. "100 saat sınırı" (Haziran 2026 itibarıyla ücretli paketlere gelen aylık limit) sistemi devreye alınırken, eski ücretsiz katman da tamamen sistemden arındırıldı. Artık sistem bir ücretli abonelik veya kod tanımlanmamış hesapları doğrudan "Sağlayıcınız ile üyelik alın" diyerek paket satın alma sayfasına yönlendiriyor.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

GeForce NOW Global (NVIDIA) Hesap Açmak

Türkiye'deki GAME+ ücretsiz paketi kaldırmış olsa da NVIDIA'nın kendi yönettiği Global (Avrupa/Amerika) sunucularında ücretsiz (Free) paket hala aktif.
  • Nasıl Yapılır?
    1. Bilgisayara veya telefona bir VPN kurup (Avrupa veya Amerika konumuna bağlanarak) Nvidia GeForce NOW Global sitesine git.
    2. Oradan yeni bir Nvidia hesabı açıp Free (Ücretsiz) paketi seç.
    3. Hesap açıldıktan sonra VPN kapatılabilir. GeForce NOW uygulamasından oturum açarken "Sağlayıcı Değiştir" diyerek GAME+ yerine doğrudan NVIDIA seçilmeli.
  • Dezavantajı: Avrupa sunucularına bağlanılacağı için ping (gecikme süresi) Türkiye sunucularına göre biraz daha yüksek olur ve ücretsiz sıra bekleme süreleri akşam saatlerinde uzun sürebilir. Yine de tamamen ücretsiz ve çalışır bir alternatiftir.
 
GeForce NOW Türkiye (GAME+), ücretsiz (Basic) paketi sessiz sedasız tamamen kaldırdı. "100 saat sınırı" (Haziran 2026 itibarıyla ücretli paketlere gelen aylık limit) sistemi devreye alınırken, eski ücretsiz katman da tamamen sistemden arındırıldı. Artık sistem bir ücretli abonelik veya kod tanımlanmamış hesapları doğrudan "Sağlayıcınız ile üyelik alın" diyerek paket satın alma sayfasına yönlendiriyor.
evet tahmin etmiştim yardiminiz için teşekkürler gameplus bir kez daha rezilliğini gözlerimizin üzerine serdi alman serverindede hesabim vardi orada bile halen 1 saat ve ücretsiz üyeliği var ama yapacak bir şey yok böyle böyle üye kaybederler
 
Geri
Top