Neler Yeni

Gençer Gaming mağduriyet ve saçmalıkları

Crane

80+
Katılım
30 Haziran 2023
Mesajlar
84
Dahası  
Reaksiyon skoru
45
İsim
Ethem Şahin
27.06.2023 tarihinde vermiş olduğum sipariş üzerine kendileri 18 gün sonra bugün beni aradılar. Kendileriyle daha 1 hafta önce mail yoluyla iletişime geçmiştim ve siparişimin en geç 14.07.2023 tarihinde yani bugün kargoya verileceğini söylediler. Beni arayan beyefendi satın aldığım kasa içerisinde bulunan RX6800 model ekran kartının kargoda yaşanan problemlerden dolayı ellerine ulaşmadığını söyleyerek bana iki adet seçenek sundu. Ya 3070 model bir ekran kartını tercih edecektim ya da siparişimi iptal edecektim. Kendilerine satın almış olduğum ve ücretini ödediğim ürünü almak istediğimi, herhangi bir ürün değişikliği yapmak istemediğimi belirttim. Mümkünse parasını verdiğim ve almak istediğim ürün ellerine gelene kadar bekleyeceğimi ve geldiğinde bana kargolamalarını talep ettim. Kendisi bunun mümkün olmadığını çünkü beni daha fazla mağdur etmek istemediklerini söyledi. Bakın ben 18 gündür zaten bu sistemin bana ulaşmasını bekliyorum, satın aldığım ürünü bana temin edemiyorlar, üstüne üstlük istemediğim bir ürünü bana vermeye çalışıyorlar. Bu ''mağdur'' etmeme şekilleri mi gerçekten. Satın aldığım RX6800 ekran kartı modeli bana vermeyi teklif ettikleri ekran kartından çok daha iyi performans veren bir cihaz. İstediğim kartı vermemekle kalmayarak bir de performans olarak daha aşağı bir modeli teklif etmeye utanmıyorlar mı gerçekten. Siz bir dropshipping firması değilsiniz. Eğer bu ürün elinizde yoksa veyahut size daha ulaşmadıysa bu ürünü satamazsınız. Ne yasal ne de etik bir durum bu. Öncesinde bahsettiğim gibi telefonda konuştuğum beyefendiye satın almış olduğum ürünü almak istediğimi belirttim. Buna rağmen hala bana ''o zaman bir problem olursa 3070 takarak kargolarız'' cevabını veriyor. Hayır. Anlamak istemiyorlar sanırım. Parasını verdiğim ürünü istiyorum. Bana seçenek olarak sundukları cihazı almak isteseydim zaten en başta onu sipariş ederdim. Telefonla konuştuğumuz esnada önemli bir işim olduğundan kendisiyle daha detaylı konuşamadık. Fakat onaylamadığım halde herhangi bir parça değişimi veyahut iptal işlemi gerçekleşirse kesinlikle Tüketici mahkemesine başvuracağım. Bu konuyu buraya açmamın sebebi ise birçok kişi gibi ben de Donanım Arşivi kanalının çektiğini anlaşmalı video üzerine buradan bir sistem aldım. Burada Donanım Arşivi ile alakalı bir sorun olmadığının farkındayım fakat işbirliği yaptıkları firma ve firmanın davranışları gerçekten sinir bozucu. Şikayetvar gibi sitelerde tonlarca benzer durumlardan muzdarip insanlara şahitlik edebilirsiniz. Sadece Donanım arşivinin ismini karalayan bir firma.
 

Zebellah

80+ Silver
Katılım
13 Ekim 2020
Mesajlar
2,286
Dahası  
Reaksiyon skoru
944
Yaş
26
İsim
Mehmet Can Yiğitoğlu

MertFM

80+ Silver
Katılım
6 Ağustos 2022
Mesajlar
2,032
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,056
İsim
Mertcan Ceylan
27.06.2023 tarihinde vermiş olduğum sipariş üzerine kendileri 18 gün sonra bugün beni aradılar. Kendileriyle daha 1 hafta önce mail yoluyla iletişime geçmiştim ve siparişimin en geç 14.07.2023 tarihinde yani bugün kargoya verileceğini söylediler. Beni arayan beyefendi satın aldığım kasa içerisinde bulunan RX6800 model ekran kartının kargoda yaşanan problemlerden dolayı ellerine ulaşmadığını söyleyerek bana iki adet seçenek sundu. Ya 3070 model bir ekran kartını tercih edecektim ya da siparişimi iptal edecektim. Kendilerine satın almış olduğum ve ücretini ödediğim ürünü almak istediğimi, herhangi bir ürün değişikliği yapmak istemediğimi belirttim. Mümkünse parasını verdiğim ve almak istediğim ürün ellerine gelene kadar bekleyeceğimi ve geldiğinde bana kargolamalarını talep ettim. Kendisi bunun mümkün olmadığını çünkü beni daha fazla mağdur etmek istemediklerini söyledi. Bakın ben 18 gündür zaten bu sistemin bana ulaşmasını bekliyorum, satın aldığım ürünü bana temin edemiyorlar, üstüne üstlük istemediğim bir ürünü bana vermeye çalışıyorlar. Bu ''mağdur'' etmeme şekilleri mi gerçekten. Satın aldığım RX6800 ekran kartı modeli bana vermeyi teklif ettikleri ekran kartından çok daha iyi performans veren bir cihaz. İstediğim kartı vermemekle kalmayarak bir de performans olarak daha aşağı bir modeli teklif etmeye utanmıyorlar mı gerçekten. Siz bir dropshipping firması değilsiniz. Eğer bu ürün elinizde yoksa veyahut size daha ulaşmadıysa bu ürünü satamazsınız. Ne yasal ne de etik bir durum bu. Öncesinde bahsettiğim gibi telefonda konuştuğum beyefendiye satın almış olduğum ürünü almak istediğimi belirttim. Buna rağmen hala bana ''o zaman bir problem olursa 3070 takarak kargolarız'' cevabını veriyor. Hayır. Anlamak istemiyorlar sanırım. Parasını verdiğim ürünü istiyorum. Bana seçenek olarak sundukları cihazı almak isteseydim zaten en başta onu sipariş ederdim. Telefonla konuştuğumuz esnada önemli bir işim olduğundan kendisiyle daha detaylı konuşamadık. Fakat onaylamadığım halde herhangi bir parça değişimi veyahut iptal işlemi gerçekleşirse kesinlikle Tüketici mahkemesine başvuracağım. Bu konuyu buraya açmamın sebebi ise birçok kişi gibi ben de Donanım Arşivi kanalının çektiğini anlaşmalı video üzerine buradan bir sistem aldım. Burada Donanım Arşivi ile alakalı bir sorun olmadığının farkındayım fakat işbirliği yaptıkları firma ve firmanın davranışları gerçekten sinir bozucu. Şikayetvar gibi sitelerde tonlarca benzer durumlardan muzdarip insanlara şahitlik edebilirsiniz. Sadece Donanım arşivinin ismini karalayan bir firma.
yani bu tarz işler benim gibi müşterileri de uzaklaştırır çok çok ucuz olmadığı sürece muhtemelen alışveriş yapıp bu sıkıntıyı çekmem istemem geçmiş olsun
 

Crane

80+
Katılım
30 Haziran 2023
Mesajlar
84
Dahası  
Reaksiyon skoru
45
İsim
Ethem Şahin
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #4
yani bu tarz işler benim gibi müşterileri de uzaklaştırır çok çok ucuz olmadığı sürece muhtemelen alışveriş yapıp bu sıkıntıyı çekmem istemem geçmiş olsun
Teşekkür ederim
 

nifak

80+ Bronze
Katılım
6 Aralık 2021
Mesajlar
1,249
Dahası  
Reaksiyon skoru
471
İsim
Eren
6800xt isteyin
 

Crane

80+
Katılım
30 Haziran 2023
Mesajlar
84
Dahası  
Reaksiyon skoru
45
İsim
Ethem Şahin
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #7

Yseyrek

80+
Katılım
14 Ekim 2020
Mesajlar
477
Dahası  
Reaksiyon skoru
150
İsim
Yasin Seyrekoğlu
Hocam teknobiyotik ile işlemci kavgam olmuştu thh ye başvurdum ve hakkımı söke söke aldım tabiri caizse. Ama mahkeme 3-4 ay sürebiliyor siz başvurunuzu para iadesi olarak değilde parasını ödediğiniz rx 6800lü kasayi istiyorum şeklinde açarsanız mutlu sona ulaşırsınız geçmiş olsun cidden sinir bozucu bir durum
 

Crane

80+
Katılım
30 Haziran 2023
Mesajlar
84
Dahası  
Reaksiyon skoru
45
İsim
Ethem Şahin
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #9
Hocam teknobiyotik ile işlemci kavgam olmuştu thh ye başvurdum ve hakkımı söke söke aldım tabiri caizse. Ama mahkeme 3-4 ay sürebiliyor siz başvurunuzu para iadesi olarak değilde parasını ödediğiniz rx 6800lü kasayi istiyorum şeklinde açarsanız mutlu sona ulaşırsınız geçmiş olsun cidden sinir bozucu bir durum
Sizin de böyle bir durum yaşamanız üzücü olmuş. Dediğiniz gibi para iadesi istemiyorum kesinlikle. Satın aldığım ve parasını ödediğim ürünü istiyorum. Herhangi bir sorunda direkt olarak mahkemeye başvuracağım. Uzun sürebileceğini biliyorum fakat umurumda değil açık söylemek gerekirse. Hakkımı arayacağım.
 

Rosita

80+ Silver
Katılım
2 Ocak 2022
Mesajlar
2,062
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,329
Konum
İstanbul
İsim
Musa
İlgilendiği Kategoriler
Elektronik
lokantada pilavın üstüne kuru kalmadı nohut vereyim mi abi der gibi olmuş :D bence 6800 yerine 3080 veya denk bir kart isteyin. ben aylarca uğrasmak istemezdim. hatta 7000 veya 4000 serisi eş değer bir kartla revize edilmesini talep ederdim
 

Crane

80+
Katılım
30 Haziran 2023
Mesajlar
84
Dahası  
Reaksiyon skoru
45
İsim
Ethem Şahin
lokantada pilavın üstüne kuru kalmadı nohut vereyim mi abi der gibi olmuş :D bence 6800 yerine 3080 veya denk bir kart isteyin. ben aylarca uğrasmak istemezdim. hatta 7000 veya 4000 serisi eş değer bir kartla revize edilmesini talep ederdim
Yukarıda da benzer bir öneri gelmişti, haklısınız fakat böyle bir şey talep etsem bile vereceklerini sanmıyorum. Mahkeme süreci yorucu tabii ki ama hakkımı kesinlikle arayacağım. Gerekli mecralara şikayette bulundum şimdilik ve geri dönüş bekliyorum. Olumlu bir dönüş yapılmaz ise mahkeme yolu gözüktü demektir
 

habbassaka

80+ Bronze
Katılım
15 Ekim 2022
Mesajlar
1,977
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,115
İsim
Berk
27.06.2023 tarihinde vermiş olduğum sipariş üzerine kendileri 18 gün sonra bugün beni aradılar. Kendileriyle daha 1 hafta önce mail yoluyla iletişime geçmiştim ve siparişimin en geç 14.07.2023 tarihinde yani bugün kargoya verileceğini söylediler. Beni arayan beyefendi satın aldığım kasa içerisinde bulunan RX6800 model ekran kartının kargoda yaşanan problemlerden dolayı ellerine ulaşmadığını söyleyerek bana iki adet seçenek sundu. Ya 3070 model bir ekran kartını tercih edecektim ya da siparişimi iptal edecektim. Kendilerine satın almış olduğum ve ücretini ödediğim ürünü almak istediğimi, herhangi bir ürün değişikliği yapmak istemediğimi belirttim. Mümkünse parasını verdiğim ve almak istediğim ürün ellerine gelene kadar bekleyeceğimi ve geldiğinde bana kargolamalarını talep ettim. Kendisi bunun mümkün olmadığını çünkü beni daha fazla mağdur etmek istemediklerini söyledi. Bakın ben 18 gündür zaten bu sistemin bana ulaşmasını bekliyorum, satın aldığım ürünü bana temin edemiyorlar, üstüne üstlük istemediğim bir ürünü bana vermeye çalışıyorlar. Bu ''mağdur'' etmeme şekilleri mi gerçekten. Satın aldığım RX6800 ekran kartı modeli bana vermeyi teklif ettikleri ekran kartından çok daha iyi performans veren bir cihaz. İstediğim kartı vermemekle kalmayarak bir de performans olarak daha aşağı bir modeli teklif etmeye utanmıyorlar mı gerçekten. Siz bir dropshipping firması değilsiniz. Eğer bu ürün elinizde yoksa veyahut size daha ulaşmadıysa bu ürünü satamazsınız. Ne yasal ne de etik bir durum bu. Öncesinde bahsettiğim gibi telefonda konuştuğum beyefendiye satın almış olduğum ürünü almak istediğimi belirttim. Buna rağmen hala bana ''o zaman bir problem olursa 3070 takarak kargolarız'' cevabını veriyor. Hayır. Anlamak istemiyorlar sanırım. Parasını verdiğim ürünü istiyorum. Bana seçenek olarak sundukları cihazı almak isteseydim zaten en başta onu sipariş ederdim. Telefonla konuştuğumuz esnada önemli bir işim olduğundan kendisiyle daha detaylı konuşamadık. Fakat onaylamadığım halde herhangi bir parça değişimi veyahut iptal işlemi gerçekleşirse kesinlikle Tüketici mahkemesine başvuracağım. Bu konuyu buraya açmamın sebebi ise birçok kişi gibi ben de Donanım Arşivi kanalının çektiğini anlaşmalı video üzerine buradan bir sistem aldım. Burada Donanım Arşivi ile alakalı bir sorun olmadığının farkındayım fakat işbirliği yaptıkları firma ve firmanın davranışları gerçekten sinir bozucu. Şikayetvar gibi sitelerde tonlarca benzer durumlardan muzdarip insanlara şahitlik edebilirsiniz. Sadece Donanım arşivinin ismini karalayan bir firma.
Ben anlamıyorum ya zaten çok güzel özetlemişsin. Sen bir dropshopping firmadı değilsin, elinde ürün yoksa satamazsın zaten hazır sistem ürün satılmış 18gün geçmiş ürün yok diyorlar şaka gibi. O zaman bizim bu paralarla vadeli mevduat oynuyorlar. Böyle saçmalık olabilir mi. Son zamanlarda bu tarz hazır sistem satan siteler de çok duyar olduk bu tarz sorunları. Adlarına, kalitelerine yakışmıyor. Bu tarz haberleri gördükçe kesinlikle bu yerlerden alışveriş yapma konusunda tedirgin davranıyorum.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç      

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
950,623
Mesajlar
8,632,154
Üyeler
149,757
Son üye
eymen_gvn
Top Bottom