Neler Yeni

Gençer Gaming mağduriyet ve saçmalıkları

Crane

80+
Katılım
30 Haziran 2023
Mesajlar
90
Dahası  
Reaksiyon skoru
47
İsim
Ethem Şahin
6800xt versinler o zaman. Kargo sıkıntıları seni bağlamaz. 6800 veremiyolarsa ona en yakın kartı vermek zorundalar
Öyle tabii ki fakat bu kadar saçma bir teklifi nasıl yaptıklarını ben de anlayamadım. Kargolarının ellerine gelmemesi beni ilgilendiren bir durum değil. Zaten mağdur konumdayım bir de daha fazla mağdur etmemek için 3070 teklif ediyorlarmış. Komik gerçekten
Mesaj otomatik birleştirildi:

Biraz önce gençer gaming tarafıma ulaştı ve satın aldığım kartı bugün temin edeceklerini bildirdiler. Teşekkür ederim destekleriniz için. Benden şikayetlerimi kaldırmamı istediler. Bilgisayarım geldiğinde herhangi bir sorun ile karşılaşmazsam konuyu kapatacağım
 
Son düzenleme:

anjq

80+
Katılım
28 Ocak 2021
Mesajlar
339
Dahası  
Reaksiyon skoru
104
Konum
Bursa
İsim
Mehmet
alışveriş yapılmayacak bir firma, üç beş fazla verip güvenilir firmalardan alışveriş yapmayı tercih ederim. Herkes yakın fiyatlarla aynı ürünü satıyor, firmaları birbirinden ayıran en önemli konu satış sonrası müşteri hizmetleridir.
 

Che_

80+ Platinum
Katılım
24 Nisan 2022
Mesajlar
11,626
En İyi Cevap
2
Dahası  
Reaksiyon skoru
7,627
Konum
United States of Adana
İsim
MehmedVII
27.06.2023 tarihinde vermiş olduğum sipariş üzerine kendileri 18 gün sonra bugün beni aradılar. Kendileriyle daha 1 hafta önce mail yoluyla iletişime geçmiştim ve siparişimin en geç 14.07.2023 tarihinde yani bugün kargoya verileceğini söylediler. Beni arayan beyefendi satın aldığım kasa içerisinde bulunan RX6800 model ekran kartının kargoda yaşanan problemlerden dolayı ellerine ulaşmadığını söyleyerek bana iki adet seçenek sundu. Ya 3070 model bir ekran kartını tercih edecektim ya da siparişimi iptal edecektim. Kendilerine satın almış olduğum ve ücretini ödediğim ürünü almak istediğimi, herhangi bir ürün değişikliği yapmak istemediğimi belirttim. Mümkünse parasını verdiğim ve almak istediğim ürün ellerine gelene kadar bekleyeceğimi ve geldiğinde bana kargolamalarını talep ettim. Kendisi bunun mümkün olmadığını çünkü beni daha fazla mağdur etmek istemediklerini söyledi. Bakın ben 18 gündür zaten bu sistemin bana ulaşmasını bekliyorum, satın aldığım ürünü bana temin edemiyorlar, üstüne üstlük istemediğim bir ürünü bana vermeye çalışıyorlar. Bu ''mağdur'' etmeme şekilleri mi gerçekten. Satın aldığım RX6800 ekran kartı modeli bana vermeyi teklif ettikleri ekran kartından çok daha iyi performans veren bir cihaz. İstediğim kartı vermemekle kalmayarak bir de performans olarak daha aşağı bir modeli teklif etmeye utanmıyorlar mı gerçekten. Siz bir dropshipping firması değilsiniz. Eğer bu ürün elinizde yoksa veyahut size daha ulaşmadıysa bu ürünü satamazsınız. Ne yasal ne de etik bir durum bu. Öncesinde bahsettiğim gibi telefonda konuştuğum beyefendiye satın almış olduğum ürünü almak istediğimi belirttim. Buna rağmen hala bana ''o zaman bir problem olursa 3070 takarak kargolarız'' cevabını veriyor. Hayır. Anlamak istemiyorlar sanırım. Parasını verdiğim ürünü istiyorum. Bana seçenek olarak sundukları cihazı almak isteseydim zaten en başta onu sipariş ederdim. Telefonla konuştuğumuz esnada önemli bir işim olduğundan kendisiyle daha detaylı konuşamadık. Fakat onaylamadığım halde herhangi bir parça değişimi veyahut iptal işlemi gerçekleşirse kesinlikle Tüketici mahkemesine başvuracağım. Bu konuyu buraya açmamın sebebi ise birçok kişi gibi ben de Donanım Arşivi kanalının çektiğini anlaşmalı video üzerine buradan bir sistem aldım. Burada Donanım Arşivi ile alakalı bir sorun olmadığının farkındayım fakat işbirliği yaptıkları firma ve firmanın davranışları gerçekten sinir bozucu. Şikayetvar gibi sitelerde tonlarca benzer durumlardan muzdarip insanlara şahitlik edebilirsiniz. Sadece Donanım arşivinin ismini karalayan bir firma.
Çok fazla konu var bu siparişler hakkında.
 

GazzeliAtalay

80+ Bronze
Katılım
31 Ekim 2021
Mesajlar
1,677
Sorunlu satış/Satış
Matematikte üç bölü on veya onda üçü diye bir kavram var. 3bölü10’u (3/10) sorunlu yada 10da 3’ü sorun demek aynı şey. Sizin yazdığınıza bakıp 2/10 sonucu çıkar benimkine baksak 5 sonucu çıkar. KAFASI ÇALIŞAN sizinkini on üründen ikisi sorunlu diye okur benim yazdığımı her 5 üründe bir sorun var diye okur. Ama bu son cümlede dikkatinizi sadece iki kelime çeksin lütfen ,umarım bulabilirsiniz.

Gereksiz mesajınıza verilecek tek cevap bu olabilirdi.
 

warymajesty

80+ Silver
Katılım
18 Eylül 2020
Mesajlar
2,773
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,191
İsim
yunus günaydın
Öyle tabii ki fakat bu kadar saçma bir teklifi nasıl yaptıklarını ben de anlayamadım. Kargolarının ellerine gelmemesi beni ilgilendiren bir durum değil. Zaten mağdur konumdayım bir de daha fazla mağdur etmemek için 3070 teklif ediyorlarmış. Komik gerçekten
Mesaj otomatik birleştirildi:

Biraz önce gençer gaming tarafıma ulaştı ve satın aldığım kartı bugün temin edeceklerini bildirdiler. Teşekkür ederim destekleriniz için. Benden şikayetlerimi kaldırmamı istediler. Bilgisayarım geldiğinde herhangi bir sorun ile karşılaşmazsam konuyu kapatacağım
Gerek yoktu böyle şeylere. Kendi kendilerini itibarsızlaştırıyorlar. Bu işin mantığını kavramak binlerce liralık satış yapan bir firma için bu kadar zor olmamalı.
 

Hypnx

80+ Bronze
Katılım
17 Haziran 2022
Mesajlar
886
Dahası  
Reaksiyon skoru
452
İsim
Batuhan
Matematikte üç bölü on veya onda üçü diye bir kavram var. 3bölü10’u (3/10) sorunlu yada 10da 3’ü sorun demek aynı şey. Sizin yazdığınıza bakıp 2/10 sonucu çıkar benimkine baksak 5 sonucu çıkar. KAFASI ÇALIŞAN sizinkini on üründen ikisi sorunlu diye okur benim yazdığımı her 5 üründe bir sorun var diye okur. Ama bu son cümlede dikkatinizi sadece iki kelime çeksin lütfen ,umarım bulabilirsiniz.

Gereksiz mesajınıza verilecek tek cevap bu olabilirdi.
10/3 > 3/10
Başarılı satış 10
Başarısız satış 3
Seninki de doğru ama muhasebe lineer düşünür.
 
Son düzenleme:

nightsoldier

80+ Bronze
Katılım
6 Nisan 2022
Mesajlar
898
Dahası  
Reaksiyon skoru
407
İsim
C.S.
Kuzenimde sinerjiden kablosuz adaptörü aldı . Günler sonra ürün elimizde yok diyerek ya iptal edin ya da şu modeli gönderelim diye çok daha kötü bir ürünü göndermeyi teklif ettiler. Bunlar bu kafayla çok müşteri kaybeder. Utanmadan alınan üründen kötüsünü teklif ediyor. Bende kuzenimle aynı gün Amazondan aldım. Aldığım ürün resimdekinden farklıydı ama daha iyiydi. Ürün farklı olduğu için benim bilgisayara uymadı. İade talebi başlattım, ürünü geri vermenize gerek yok biz paranızı hesabınıza göndereceğiz dediler ve 2 saat sonra para kredi kartıma iade edildi. İşte firma farkı...
Bu tip olumsuzluklar her satıcıda yaşanabilir. Ben de amazondan bir akıllı süpürge almıştım kayınvalideme. Aynı süpürgeden daha önce de eşime almıştım, hiçbir sonunu yok ve nasıl çalıştığını biliyorum. Sipariş ettiğim Süpürge geldi kendi kendine deli danalar gibi etrafında dönüyor,haritalama yapamıyor ve şarjını bitiriyor. İade başlattım amazona. Amazon satıcıya tam hatırlamıyorum ama 48 saat süre verdi. Satıcı iadeyi reddetti, müşteri hizmetleri bana iade kodu gönderdi çünkü a dan z ye garanti varmış üründe. Bu garantiyi de amazon verirmiş. Satıcı iade almadı, ürünü bana geri gönderdi, ben de ürün bana geri gelince teslim almadan aynen gönderdim. Satıcı haricen beni aradı, ağzına geleni söyledi. Ben de telefon kayıtlarını amazona mail attım. Amazon tekrar satıcıya süre verdi, satıcı tekrar iadeyi reddetti.

Olay kısır döngüye girince hakem heyetine başvurdum. Hakem heyeti amazonun savunmasını istemiş. Amazonun avukatı beni aradı. Özür dileyerek paramın iade edileceğini söyledi. Ertesi gün para hesabımdaydı. İade etmeseydi, bu sefer hakem heyeti kararını alıp tüketici mahkemesine dava açacaktım. Yine kazanacaktım.

Burada , eğer ürünü karşılayamıyorsa satıcı daha üstünü vermek zorunda.
 

YazılımKafa

80+ Silver
Katılım
10 Ekim 2022
Mesajlar
4,675
Bu tip olumsuzluklar her satıcıda yaşanabilir. Ben de amazondan bir akıllı süpürge almıştım kayınvalideme. Aynı süpürgeden daha önce de eşime almıştım, hiçbir sonunu yok ve nasıl çalıştığını biliyorum. Sipariş ettiğim Süpürge geldi kendi kendine deli danalar gibi etrafında dönüyor,haritalama yapamıyor ve şarjını bitiriyor. İade başlattım amazona. Amazon satıcıya tam hatırlamıyorum ama 48 saat süre verdi. Satıcı iadeyi reddetti, müşteri hizmetleri bana iade kodu gönderdi çünkü a dan z ye garanti varmış üründe. Bu garantiyi de amazon verirmiş. Satıcı iade almadı, ürünü bana geri gönderdi, ben de ürün bana geri gelince teslim almadan aynen gönderdim. Satıcı haricen beni aradı, ağzına geleni söyledi. Ben de telefon kayıtlarını amazona mail attım. Amazon tekrar satıcıya süre verdi, satıcı tekrar iadeyi reddetti.

Olay kısır döngüye girince hakem heyetine başvurdum. Hakem heyeti amazonun savunmasını istemiş. Amazonun avukatı beni aradı. Özür dileyerek paramın iade edileceğini söyledi. Ertesi gün para hesabımdaydı. İade etmeseydi, bu sefer hakem heyeti kararını alıp tüketici mahkemesine dava açacaktım. Yine kazanacaktım.

Burada , eğer ürünü karşılayamıyorsa satıcı daha üstünü vermek zorunda.
Burda yine Amazon gerekeni yapmış. Bu tip olumsuzluklar her firmada olmuyor. Ben şimdiye kadar hiç Hepsiburada, amazon gibi satıcıların ürün yok diyerek daha kötü bir ürünü göndermeyi teklif ettiklerini görmedim
 

P33K0N

80+
Katılım
1 Kasım 2022
Mesajlar
39
Dahası  
Reaksiyon skoru
18
İsim
Okan
Dava aç, daha fazla iletişime geçmeye gerek yok.
 

YusufTheBolt

80+ Bronze
Katılım
14 Mart 2023
Mesajlar
1,311
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,096
Yaş
28
İsim
Yusuf Eyili
27.06.2023 tarihinde vermiş olduğum sipariş üzerine kendileri 18 gün sonra bugün beni aradılar. Kendileriyle daha 1 hafta önce mail yoluyla iletişime geçmiştim ve siparişimin en geç 14.07.2023 tarihinde yani bugün kargoya verileceğini söylediler. Beni arayan beyefendi satın aldığım kasa içerisinde bulunan RX6800 model ekran kartının kargoda yaşanan problemlerden dolayı ellerine ulaşmadığını söyleyerek bana iki adet seçenek sundu. Ya 3070 model bir ekran kartını tercih edecektim ya da siparişimi iptal edecektim. Kendilerine satın almış olduğum ve ücretini ödediğim ürünü almak istediğimi, herhangi bir ürün değişikliği yapmak istemediğimi belirttim. Mümkünse parasını verdiğim ve almak istediğim ürün ellerine gelene kadar bekleyeceğimi ve geldiğinde bana kargolamalarını talep ettim. Kendisi bunun mümkün olmadığını çünkü beni daha fazla mağdur etmek istemediklerini söyledi. Bakın ben 18 gündür zaten bu sistemin bana ulaşmasını bekliyorum, satın aldığım ürünü bana temin edemiyorlar, üstüne üstlük istemediğim bir ürünü bana vermeye çalışıyorlar. Bu ''mağdur'' etmeme şekilleri mi gerçekten. Satın aldığım RX6800 ekran kartı modeli bana vermeyi teklif ettikleri ekran kartından çok daha iyi performans veren bir cihaz. İstediğim kartı vermemekle kalmayarak bir de performans olarak daha aşağı bir modeli teklif etmeye utanmıyorlar mı gerçekten. Siz bir dropshipping firması değilsiniz. Eğer bu ürün elinizde yoksa veyahut size daha ulaşmadıysa bu ürünü satamazsınız. Ne yasal ne de etik bir durum bu. Öncesinde bahsettiğim gibi telefonda konuştuğum beyefendiye satın almış olduğum ürünü almak istediğimi belirttim. Buna rağmen hala bana ''o zaman bir problem olursa 3070 takarak kargolarız'' cevabını veriyor. Hayır. Anlamak istemiyorlar sanırım. Parasını verdiğim ürünü istiyorum. Bana seçenek olarak sundukları cihazı almak isteseydim zaten en başta onu sipariş ederdim. Telefonla konuştuğumuz esnada önemli bir işim olduğundan kendisiyle daha detaylı konuşamadık. Fakat onaylamadığım halde herhangi bir parça değişimi veyahut iptal işlemi gerçekleşirse kesinlikle Tüketici mahkemesine başvuracağım. Bu konuyu buraya açmamın sebebi ise birçok kişi gibi ben de Donanım Arşivi kanalının çektiğini anlaşmalı video üzerine buradan bir sistem aldım. Burada Donanım Arşivi ile alakalı bir sorun olmadığının farkındayım fakat işbirliği yaptıkları firma ve firmanın davranışları gerçekten sinir bozucu. Şikayetvar gibi sitelerde tonlarca benzer durumlardan muzdarip insanlara şahitlik edebilirsiniz. Sadece Donanım arşivinin ismini karalayan bir firma.
Donanım Arşivinin ismini karalayan firma? Ben donanım arşivinin bunu hayrına yaptığını zannetmiyorum. Onlarda çocuk değil. Herkes her şeyin farkında ama siz malum insanlara ve youtuberlara fazla güveniyorsunuz.
 

Doyl

80+ Bronze
Katılım
2 Haziran 2023
Mesajlar
676
Dahası  
Reaksiyon skoru
243
İsim
Doyl
Gencergaming bir daha fp sistem işine girmesin bence DA yeni sistem çıkardı onu satıcak 20 gün önceki şey daha kargoya verilmemiş
 

Grambel16

80+
Katılım
9 Aralık 2020
Mesajlar
424
Dahası  
Reaksiyon skoru
172
İsim
E.Y
Abdullah'a ulaşan oldu mu etiketleyen?
Kendisi konunun sahibi ile iletişime geçip firmaya gerekli söylemleri yaptırımları iletebilir,
Abdullah Uzak durmaz bu konuya
 
Katılım
11 Mart 2023
Mesajlar
412
Dahası  
Reaksiyon skoru
185
İsim
Onur Altunay
Donanım Arşivinin ismini karalayan firma? Ben donanım arşivinin bunu hayrına yaptığını zannetmiyorum. Onlarda çocuk değil. Herkes her şeyin farkında ama siz malum insanlara ve youtuberlara fazla güveniyorsunuz.
kanka ondan bahsetmiyor, yıllardır donanım arşivi itopya incehesap gibi işinin hakkını veren firmalarla çalışıyordu asla böyle maduriyetler yaratmıyordu gençer gaming geldiğinden beri stok mu bitmedi iade süreci mi olmadı yanlış ürün mü gönderilmedi. Yanlış anlamayın ben de forumdan okuduklarımı söylüyorum kendim sipariş vermedim ama bu gibi durumlar eski donanım arşivinin adını lekeliyor maalesef
 
Top Bottom