GIGABYTE G24F-2 ALINIR MI?

Güzel monitör ben memnunum, fiyatı iyi ama daha iyisi var mı bilmiyorum piyasasına hakim değilim şu anda. Ürüne dair sorun varsa yardımcı olabilirim.
 
Ghosting ışık sızması ölü piksel falan gibi durumlar var mı
Ghosting yok, ölü piksel yok. Tabii bende yok sana denk gelebilir de. Işık sızması karanlıkta test edince görülüyor ama ben dizi film izlerken falan hiç fark etmiyorum.
 
alınır
 
Bir tane ölü pikselim var ama kardeş kardeş geçiniyoruz kendisiyle, öneririm.
 
Ghosting yok, ölü piksel yok. Tabii bende yok sana denk gelebilir de. Işık sızması karanlıkta test edince görülüyor ama ben dizi film izlerken falan hiç fark etmiyorum.
nvidia kullandığından dolayı herhangi bir yırtılma oluyor mu ?
 
nvidia kullandığından dolayı herhangi bir yırtılma oluyor mu ?
Hayır dostum freesync premium var, 1000 serisi ve daha güncel nvidia kartlar ile de yırtılmalar olmadan oynayabilirsin.
Screenshot_2023-05-19-15-27-40-599_com.android.chrome.png
 
ölü piksel ışık sızması cool whine gibi sorunlar oluyor mu peki
Coil whine G24F de kronikti, F-2 de düzeltilmiş. Sorunu yaşayan kimseyi duymadım. Ölü piksel bende çıkmadı, forumda çıkan arkadaşlar da var çıkmayanlar da; şans meselesi. Işık sızması karanlıkta test edince mevcut ancak kullanım esnasında fark edilmiyor.
 
Coil whine G24F de kronikti, F-2 de düzeltilmiş. Sorunu yaşayan kimseyi duymadım. Ölü piksel bende çıkmadı, forumda çıkan arkadaşlar da var çıkmayanlar da; şans meselesi. Işık sızması karanlıkta test edince mevcut ancak kullanım esnasında fark edilmiyor.
ışık sızması da mı ölü piksel gibi şans meselesi yoksa kronik mi
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

ışık sızması da mı ölü piksel gibi şans meselesi yoksa kronik mi
bir de ss ips olması kafamı karıştırdı ipsten daha hızlı fakat görüntü renk kalitesinde bi değişim olmasından korkuyorum
 
ışık sızması da mı ölü piksel gibi şans meselesi yoksa kronik mi
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


bir de ss ips olması kafamı karıştırdı ipsten daha hızlı fakat görüntü renk kalitesinde bi değişim olmasından korkuyorum
Hocam ışık sızması ips panellerde standart gibi bir şeydir, hemen hepsinde olur. Kiminde biraz daha fazla kiminde biraz daha az.

Ss ips sorun teşkil etmiyor renkler açısından, mesela bu bütçe aralığındaki Dell G2422HS idi yanlış hatırlamıyorsam, %99sRGB. Gigabyte ise %125 civarı olmalı. Yani standardın üzerinde bir renk gamutu var.
 
Geri
Top