Gigabyte G24F-2 Ss IPS 180HZ

bysalihidriscan

80+ Bronze
Katılım
26 Şubat 2023
Mesajlar
559
Reaksiyon skoru
187
Ips panel olarak çok güzel bir model mağazasından 4844 tl ye almıştım çok beğendim eğer mağaza yakınsa gidip elden test ederek alın fiyat çok iyi baya indirim yapmışlar.
4k civarı monitör bakıyorsanız kaçırmayın.
 
Ips panel olarak çok güzel bir model mağazasından 4844 TL ye almıştım çok beğendim eğer mağaza yakınsa gidip elden test ederek alın fiyat çok iyi baya indirim yapmışlar.
yanlış hatırlamıyorsam bi ara 3.700 civarına satıyolardı nu monitörü indirim vardı şimdi 4.080 olmuş
 
yanlış hatırlamıyorsam bi ara 3.700 civarına satıyolardı nu monitörü indirim vardı şimdi 4.080 olmuş
Doğrudur hocam indirim li fiyatı oydu sonra Zam yaptılar şimdi tekrar indirime girmiş.
 
Bir iki gün önce 3800 TL fiyatı vardı. Böyle bir fiyat politikası olamaz.
 
Arkadaşlar bende 4844 e aldım hala itopyaya sövüyorum gerçekten fiyat politikaları çok saçma ama bence bu fiyata gene alınabilir.
 
Pek bilgim olmadığı için soruyorum aradaki fiyat farkının çok olmadığı göz önüne alındığında
Bu ürün daha iyi değil mi?
Bu üründe kronik ışık sızmadı mevcut alacak arkadaşlar onu göz önünde bulundurarak alsınlar. Gigabyte olanı 5 aydır kullanıyorum sürekli indirime giren bir monitör fiyatı bi yükseltiyorlar bi indiriyorlar anlamak güç. Bu fiyata bana kalırsa alınabilecek bir monitör gigabyte
 
Bu üründe kronik ışık sızmadı mevcut alacak arkadaşlar onu göz önünde bulundurarak alsınlar. Gigabyte olanı 5 aydır kullanıyorum sürekli indirime giren bir monitör fiyatı bi yükseltiyorlar bi indiriyorlar anlamak güç. Bu fiyata bana kalırsa alınabilecek bir monitör gigabyte
Çok rahatsız edici bir unsur mudur ışık sızması?
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,225
Mesajlar
11,074,898
Üyeler
198,083
Son üye
ahmettg
Geri
Top