Gigabyte Markası nasıl ?

anakart ekran kartı ssd gigabyte bende memnunum
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

anakart ekran kartı ssd gigabyte bende memnunum
ama ekran kartının eagle modeli ısınıyor diyorlar en güzeli bence vision serisi
 
Asus, Msi, Gigabyte top seviye üreticilerdendir bu markalardan uyguna bulunduğunda gözünüz kapalı alabilirsiniz, Ancak marka içinde de çeşitli sınıflandırmalar var bu sınıflandırmalar ilgili kartın kalitesini de belirler (Soğutma, Oc Kabiliyeti, Bileşen Kalitesi, Tasarım vs.)

Asus'un Phoenix, Dual, Strix,
Msi'ın Aero, Ventus, Gaming x-z, Suprım
Gigabyte'ın Eagle, Gaming, Vision, Aorus,

En tepe kartlar maks kalite dayanıklılık sağlar en basitinden örnek Aorus RTX 3060, 3060 kartlar arasında tier listesinde en tepe noktadadır bu kart sıkı durun full yükte (stres testinde) 50 derecede çalışıyor yani bu inanılmaz bir rakam oyunlarda ise 54-55 derecelerde bizzat deneyimledim.
MSI'a bir tek ben mi ısınamadım ASUS gibi dev bir markanın yanında kötü geliyor ısınamadım hala şu markaya.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,897
Mesajlar
11,082,280
Üyeler
198,211
Son üye
Sonosmanlı1453
Geri
Top