Ben gittigidiyor satıcıları ile 2 kez sorun yaşadım. GG müşteri hizmetlerinin ilgilenebileceği bir konuydu ve ilgilendiler de. Birinde görselinden farklı ürün gönderildi ve iade almak zorunda bıraktı GG satıcıyı (satıcı iade almak istemiyordu), birinde de ürün çakmaydı yine iade aldırdı GG müşteri hizmetleri satıcıya.
Sizin durum farklı olsa da sonuç olarak farklı gibi de gelmedi bana ama müşteri hizmetleri niye ilgilenemiyor anlamadım. Tüketici mahkemesine başvurun. (Aynı ürün olsa da) Yanlış ürün iadesi durumunu GG müşteri hizmetleri anlamıyor muymuş? Çok ilginç gerçekten de.
sorunu satıcı çözdü gittigidiyor'u bir daha asla kullanmayacağım. beni aradılar, Gökhan adında bir müşteri hizmetleri yetklisi. 6.5tl iade kargo ücreti karşılığında 50TL kupon tanımladı bana ancak kullanmayı düşünmüyorum. kendisi çok ilgilendi ama genele bakarsak tüm müşteri hizmetleri çaylak. tek söyledikleri üstlerime danışıyorum oldu, gittigidiyor'dan mail, sms alımlarımı kapattım süreçlik bir şey olursa diye şimdilik hesabım açık. bir daha asla gittigidiyor kullanmam diğer firmalardan gördüğüm ilgi bin basar.
ürüne gelecek olursak turbox kötü bir ürün değildir bunu aklınıza sokmanızı tavsiye ediyorum nasıl firmalar etiket basıp ürün satıyorsa bunlarda öyle yapıyor. Aldığım 3 ekran kartının da bellekler samsung'undu fanlar sıfır ve stabil sessizdi.
sorunu satıcı çözdü gittigidiyor'u bir daha asla kullanmayacağım. beni aradılar, Gökhan adında bir müşteri hizmetleri yetklisi. 6.5tl iade kargo ücreti karşılığında 50TL kupon tanımladı bana ancak kullanmayı düşünmüyorum. kendisi çok ilgilendi ama genele bakarsak tüm müşteri hizmetleri çaylak. tek söyledikleri üstlerime danışıyorum oldu, gittigidiyor'dan mail, sms alımlarımı kapattım süreçlik bir şey olursa diye şimdilik hesabım açık. bir daha asla gittigidiyor kullanmam diğer firmalardan gördüğüm ilgi bin basar.
ürüne gelecek olursak turbox kötü bir ürün değildir bunu aklınıza sokmanızı tavsiye ediyorum nasıl firmalar etiket basıp ürün satıyorsa bunlarda öyle yapıyor. Aldığım 3 ekran kartının da bellekler samsung'undu fanlar sıfır ve stabil sessizdi.
öncelikle uzun yazı için üzgünüm moderatör kusura bakmasın.
MERHABA, öncelikle şikayet var sitesinde yazdığım yazıyı burayada ekliyorum tüm sürecin bir kısmını anlattım o kadar uzun ve gereksiz cevaplar aldım ki yazamadım bile kelime sınırıda cabası özetle:
GİTTİGİDİYOR diyor ki satıcıyla aranda çöz sıkıntın varsa, ayrıca benden tekrar alışveriş yap diye paranı vermem, kupon veriririm. müşteri hizmetleride derki haklısınız yapacak bir şey yok yorum sizin. istediğinizi sorun dava açacağım 1 liralıkta olsa onlara günahımı vermem bu saatten sonra.
GittiGidiyor sitesinden farklı zamanlarda aynı satıcıdan 2 adet aynı ürün aldım. Biri 461,09 TL (08/02/2021) tarihinde satın aldım diğeri ise 522,15 TL (27/01/2021) tarihinde satın aldım, Ancak tutarı fazla olan ürün pahalı ve gereksiz olduğu için iade talebi açtım. Ürünü iade için SC1174***28 kodu 03 Şubat 2021 tarihinde MNG ile satıcıya gönderdim. Satıcı ürünü teslim almadan bana ürünü geri gönderdi sebebi ise onların istediği kargo firması ile yollamamış olmam. Sorun onların bana kargo firması belirtmemesi.
Sonrasında ürün bana geldi ve iade kargo ücretini cebimden karşıladım ve istedikleri firma ile ürünü gönderdim (UPS). Ve GittiGidiyor'a iade için ücret ödediğimi söyledim çıkıp bana 10 lira kupon teklif ediyorlar, ben ücreti ibanıma istediğimi belirttim yaklaşık 7 kere, 1 hafta geçtikten sonra ürünün iadesi onayladı ama yanlış ürünün iadesini onayladılar. Tutarı fazla olanı değil düşük olan ürünün iadesini onayladılar. Satıcıyı arayıp durumu anlattım yapacak bir şey yok diyor.
Satıcıya, not olarak faturaya sc kodunu yazdım, iadeyi belirttim. Ek olarak gönderdiğim ürünün faturası kutusu barkodu tamamen farklı buna da ek bakın, kutuya jelatin çekip not ile ad soyad sc kodunu da yazdım. Yani imkansız yanlış iade olamaz, Buna ek olarak satıcıya mesaj attım ve müşteri hizmetlerine iade için ulaştım ürünü göndereli 1 haftaya yakın süre olduğunu söyledim, firmaya gerekli yazıyı yazdık dedi konuşan kişi. Hadi satıcı fatura okuyamıyor. Yanlış oldu diyelim,
o zaman ben satıcıdan yeni ürün alayım 1 senedir bende olan eski ürünü satıcıya iade vereyim bakın yanlışlık oluyor mu?
Müşteri hizmetleriyle birçok kez konuştum sonuncu 30 dakika sürdü bana finalde diyor ki diğer ürünü de iade edin siz zararlı çıkmışsınız Üstüne kullandığım 40TL kupon hiç oldu üstüne worldpuan kampanyasından kazandığım 50TL'de hiç oldu. Uğraşlarım yanına kar kaldı. Pahalı olan ürünü de bana tabiri caiz ise (geçirmiş) oldular.
15.02.2021 tarihinde son kez canlı desteğe tekrar yazıp kargo ücreti iademi ibanıma istediğimi söyledim ismi volkan olan temsilciniz bana firmayla aranızda çözün diyor, benim muhatabım GittiGidiyor sc kodunu siz verdiniz ayrıca satıcıyla aramda çözeceksem siz ne iş yapıyorsunuz dedim. Görüldü attı 1 saat sonra sohbetten çıktım müşteri hizmetleriniz eğitimsiz. İlk kez GittiGidiyor kullandım, ya 1 tane çözüm sunamaz mı bir firma? İlk olarak Tüketici Hakları'na gideceğim. Tüm konuşmaların ses kaydını tuttum satıcıyla aranızda çözün dediğiniz mail'de bende.
EN SON MÜŞTERİ HİZMETLERİ BEN SOHBETTEN ÇIKINCA DEMİŞ Kİ. satıcı ups ile anlaşmalı almamaları normal, ulan ben müneccimiyim satıcı ups ile iade alırım mı yazıyor. Zaten mng ile yolladım satıcıya mesaj attım satıcı bana bişey demedi, geri alın kargonuzu biz ups ile çalışıyoruz diye.
Mesaj otomatik birleştirildi:
eğer güncelleme olursa eklerim büyük sinirliyim, firmada benle dalga geçiyor görmedik diyor hıncımı gitti gidiyor'dan alacağım.
Boşa karalama yapmayın. Daha yaşınız kaç o bile belli değil? Kaç defa Atom bilişim ile çalıştım, ikinci el ve sıfır sipariş verdim. Kendileri uygun fiyattan en hızlı hizmeti sağlayan firmadır tartışmasız. Yorumlarınıza dikkat edin, başkalarının ekmeğine taş koymayın.
Boşa karalama yapmayın. Daha yaşınız kaç o bile belli değil? Kaç defa Atom bilişim ile çalıştım, ikinci el ve sıfır sipariş verdim. Kendileri uygun fiyattan en hızlı hizmeti sağlayan firmadır tartışmasız. Yorumlarınıza dikkat edin, başkalarının ekmeğine taş koymayın.
Taş koymakmı ? Aynı satıcı ile bende sorun yaşadım bundan 2 yıl önce iademi almadılar kargomu'da naptılar bilmiyorum ne kargo geldi nede para. Kargo şubesine dilekçe verdim 2 kez, gelince biz sizi ararız dediler hala bekliyorum. Atom Bilişimden KESİNLİKLE uzak durun
Taş koymakmı ? Aynı satıcı ile bende sorun yaşadım bundan 2 yıl önce iademi almadılar kargomu'da naptılar bilmiyorum ne kargo geldi nede para. Kargo şubesine dilekçe verdim 2 kez, gelince biz sizi ararız dediler hala bekliyorum. Atom Bilişimden KESİNLİKLE uzak durun
Dostum adamların evimin 5 dakika ötesinde kocaman mağazaları var arada böyle sorunlar olabiliyor tabii küçük işletme lakin ben bir sıkıntılarını görmedim şuana kadar. Fiyatları pahalı bir de turbox resmi satıcısı olması biraz sıkıntı tabii.
Taş koymakmı ? Aynı satıcı ile bende sorun yaşadım bundan 2 yıl önce iademi almadılar kargomu'da naptılar bilmiyorum ne kargo geldi nede para. Kargo şubesine dilekçe verdim 2 kez, gelince biz sizi ararız dediler hala bekliyorum. Atom Bilişimden KESİNLİKLE uzak durun