Glorious Model D Wireless 999 TL

Model d- sipariş vermeyi düşünüyorum trendyoldan gamersarena dan 999 sizce alayım mı
pc kolikten aldım ben model d wireless 15 gündür kullanıyorum bayadır takip ediyordum almak için ben memnunum şuanda şarjı kullanıma bağlı olarak 4 5 gün gidiyor.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Bendede model o var pckolikten aldım daha deneme şansım olmadı , şarjı ne kadar sürede doluyor ve ne kadar dolduğunu nereden görüyoruz
yazılımını indirirseniz orada gözüküyor yüzde kaç şarjı olduğunu falan
 
pc kolikten aldım ben model d wireless 15 gündür kullanıyorum bayadır takip ediyordum almak için ben memnunum şuanda şarjı kullanıma bağlı olarak 4 5 gün gidiyor.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:




yazılımını indirirseniz orada gözüküyor yüzde kaç şarjı olduğunu falan
Şarj süresi nasıl
 
pc kolikten aldım ben model d wireless 15 gündür kullanıyorum bayadır takip ediyordum almak için ben memnunum şuanda şarjı kullanıma bağlı olarak 4 5 gün gidiyor.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:




yazılımını indirirseniz orada gözüküyor yüzde kaç şarjı olduğunu falan
Valla 10 gündür evde duruyor pc garantide olduğundan dolayı kullanamadım , tvye bağladımda 10 gündür hergün 1-2 saat kullanıyorum tvde şarjı hala bitmedi
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Valla 10 gündür evde duruyor pc garantide olduğundan dolayı kullanamadım , tvye bağladımda 10 gündür hergün 1-2 saat kullanıyorum tvde şarjı hala bitmedi
Önemli olan ne kadar hızlı dolduğu bence , hızlı doluyorsa sorun yok
 
Valla 10 gündür evde duruyor pc garantide olduğundan dolayı kullanamadım , tvye bağladımda 10 gündür hergün 1-2 saat kullanıyorum tvde şarjı hala bitmedi
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Önemli olan ne kadar hızlı dolduğu bence , hızlı doluyorsa sorun yok
30 40 dakikada fulleniyor sanırım
 
30 40 dakikada fulleniyor sanırım
Öyle ise çok iyi o zaman , zaten bence şarjının 2-4 gün arası normal 69 gr bir mouse'a koyabilecek sınırlı batarya var zaten gayet normal bence
 
Geri
Top