Kerem Hot
80+ Bronze
- Katılım
- 20 Ocak 2021
- Mesajlar
- 704
Dahası
Merhaba.
Göknet internet sağlayıcımdan bir an önce kurtulmak istiyorum. 24 taahhütle 24 MB limitsiz internetimi aylar öncesinde çok sorunlu şekilde kullandım hakem heyetine gittim, firmayla görüştüm, cimere yazdım sonuç çıkmadı. Artık umudu kesmiştim ki internetim son 1 aya kadar düzeldi.
Ancak iş bu ya internet düzeldi derken hop altyapı kablolarını çaldılar ve bir buçuk hafta internetsiz kaldım. Herhangi bir faturada indirim söz konusu olmadı. Neyse yine internet geldi sorunsuz kullanıyordum ki 1 mayıstan bugüne kadar yine internetim yoktu. İnternet sağlayıcımı arayıp görüştüm 1 mayısta, 3 mayısta düzeleceğini söylediler sorunun türk telekomdan kaynaklandığını söylediler. 3 mayıs oldu internet gelmedi aradım 6 mayıs dediler. 6 mayıs oldu 8 dediler. Bugün yeniden aradım 11 mayıs dediler. Yani 11 gün internete erişemedim. Evden ders çalışıyorum ve herşeyimi internetle hallediyorum. Durumu belirttim bizim yapabileceğimiz bir şey yok dediler. Peki kullanmadığım internetin tam faturasını istiyorsunuz ne kadar doğru dedim. Bizim yapacağımız bir şey yok arıza telekom kaynaklı indirim yapamıyoruz dediler. Ben biliyorum ki internetin ne zaman geleceği belli değil. Caymak istiyorum dedim (taahhütüm 8. ayda bitiyor) 400₺ gibi bir cayma bedeli çıkarttılar. Normal faturam 93,75₺. Şimdi ben iptal ettirsem ve hakem heyetine başvursam cayma bedelini ödememe gibi bir durum söz konusu olur mu? Geçmişte yaşadığım sorunların hepsi kayıtlı olarak duruyor belgeleriyle. Ve türknete geçmek istiyorum 240₺ ye kadar da cayma bedelini ödüyorlarmış.
Bu konuda bilgisi ya da tecrübesi olan var mı?
Göknet internet sağlayıcımdan bir an önce kurtulmak istiyorum. 24 taahhütle 24 MB limitsiz internetimi aylar öncesinde çok sorunlu şekilde kullandım hakem heyetine gittim, firmayla görüştüm, cimere yazdım sonuç çıkmadı. Artık umudu kesmiştim ki internetim son 1 aya kadar düzeldi.
Ancak iş bu ya internet düzeldi derken hop altyapı kablolarını çaldılar ve bir buçuk hafta internetsiz kaldım. Herhangi bir faturada indirim söz konusu olmadı. Neyse yine internet geldi sorunsuz kullanıyordum ki 1 mayıstan bugüne kadar yine internetim yoktu. İnternet sağlayıcımı arayıp görüştüm 1 mayısta, 3 mayısta düzeleceğini söylediler sorunun türk telekomdan kaynaklandığını söylediler. 3 mayıs oldu internet gelmedi aradım 6 mayıs dediler. 6 mayıs oldu 8 dediler. Bugün yeniden aradım 11 mayıs dediler. Yani 11 gün internete erişemedim. Evden ders çalışıyorum ve herşeyimi internetle hallediyorum. Durumu belirttim bizim yapabileceğimiz bir şey yok dediler. Peki kullanmadığım internetin tam faturasını istiyorsunuz ne kadar doğru dedim. Bizim yapacağımız bir şey yok arıza telekom kaynaklı indirim yapamıyoruz dediler. Ben biliyorum ki internetin ne zaman geleceği belli değil. Caymak istiyorum dedim (taahhütüm 8. ayda bitiyor) 400₺ gibi bir cayma bedeli çıkarttılar. Normal faturam 93,75₺. Şimdi ben iptal ettirsem ve hakem heyetine başvursam cayma bedelini ödememe gibi bir durum söz konusu olur mu? Geçmişte yaşadığım sorunların hepsi kayıtlı olarak duruyor belgeleriyle. Ve türknete geçmek istiyorum 240₺ ye kadar da cayma bedelini ödüyorlarmış.
Bu konuda bilgisi ya da tecrübesi olan var mı?