masaüstü mü masa üstüyse ekran kartı mofel marka nedir psunuz kaç watt furmark ta nasıl ve son olarak ddu ile driver sil yükle yapın derim belki driver kaynaklıdır stabil bi drivere geçin şu aralar nvidia driverları çok saçma4060 akran kartım var ve her oyunda %4 gpu gösteri ve pc takılıyo fps gösterdiği değeri yansıtmıyo
gpu frekansları da full de calısıyo
masaüstü psu 500w akran kartıda msi windforce oc 8gbmasaüstü mü masa üstüyse ekran kartı mofel marka nedir psunuz kaç watt furmark ta nasıl ve son olarak ddu ile driver sil yükle yapın derim belki driver kaynaklıdır stabil bi drivere geçin şu aralar nvidia driverları çok saçma
masaüstü mü masa üstüyse ekran kartı mofel marka nedir psunuz kaç watt furmark ta nasıl ve son olarak ddu ile driver sil yükle yapın derim belki driver kaynaklıdır stabil bi drivere geçin şu aralar nvidia driverları çok saçma
ddu ile driver silip stabil iyi bi drivera geçtiniz mi?masaüstü psu 500w akran kartıda msi windforce oc 8gb
Mesaj otomatik olarak birleştirildi: