GTA 5 vs cyberpunk 2077

GTA gibi bir oyun yok knk piyasada. Ölüsü cyberpunk ı mezara gömer.
 
Bu nasıl soru hocam ikisi de ayrı telden oyunlar sayılır ben şahsen cp 2077 oynarken sevmiştim çünkü o gelecek havası ,araçlar, senaryo hoşuma gitmişti ama bir GTA 5 düzeyinde kalite bekleyemezsiniz. Yanlış anlamayın GTA 5 çok kalitelidir demiyorum ama farklı bütçeler ve geçmişi olan bir oyun. şahsen ikisini de bitirdim cp 2077 farklı ve güzel hissettirdi.
 
Bence Cyberpunk 2077 açık ara önde.
 
CP 2077'i daha çok seviyorum.
 
la ne boş yapmısınız gta 5 hala çok indiriliyor
 
2013 den bu yana 10 sene geçti ve hala gta5 gibi bir oyun yok.
 
Bana Cp77 atmosferi dünyası silahları bana çok çekici gelmişti.Gta 5 10 senelik klasikleşmiş bir oyun. Cp77 yi RockStar gibi büyük bir firma yapmış olsaydı eminim ki böyle olmazdı.
 
10 yıllık oyun ile 2 yıllık oyunu mu kıyaslıyorsunuz?
 
CP de fizik diye bir şey yok. Grafiği basmışlar. Aralarında 8 yıl olmasına rağmen GTA 5 derim.
 
la ne boş yapmısınız gta 5 hala çok indiriliyor
Nasıl yani? İndirilme sayısına göre oyunun kalitesini yorumluyor iseniz Minecraft dünyanın en iyi oyunu olmuş oluyor.

GTA 5'i çok severim, klasikleşmiş bir oyun fakat hikaye yönünden, atmosfer ve çekicilik bakımından Cyberpunk 2077'yi daha çok beğendim ben.

Kişisel zevke göre değişiyor fakat oyunlardan birisi 2020, birisi 2013'te çıktığı için kıyaslamak mantıklı bir olay değil.
 
  • Beğen
Reaksiyonlar: Shaw
Cyberpunk beni daha içine almıştı hikaye olarak.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Nasıl yani? İndirilme sayısına göre oyunun kalitesini yorumluyor iseniz Minecraft dünyanın en iyi oyunu olmuş oluyor.

GTA 5'i çok severim, klasikleşmiş bir oyun fakat hikaye yönünden, atmosfer ve çekicilik bakımından Cyberpunk 2077'yi daha çok beğendim ben.
Gta5 online olmasa bu kadar indirilme de olmazdı zaten.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,220,421
Mesajlar
11,066,811
Üyeler
197,897
Son üye
Deuslra<
Geri
Top