Hata oldu silin lütfen

Bir yıldır kullanıyorum aldıgında ıyı kı almısım dıyeceksın.Bassı ses kalıtesı mukemmel.Ses yukseklıgıde gayet yeterlı.Daha once samsung kullanmıstım ciddi fark var arasında.Ama ben olsam pro 3. nesıl alırdım cok fazla fıyat farkı yok.3.nesıl pro kullanmadım sorunları var mı bılmıyorum
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,220,685
Mesajlar
11,069,750
Üyeler
197,964
Son üye
silencio2000
Geri
Top