leroxy
80+ Platinum
- Katılım
- 18 Haziran 2020
- Mesajlar
- 13,336
- En İyi Cevap
- 24
Dahası
- Reaksiyon skoru
- 17,921
- İsim
- Alp
- İlgilendiği Kategoriler
- İnternet Hizmetleri - Yayın Servisleri - Riot Games
Yine hiç uzatmadan başlıyorum.
Yalın internet: Sabit telefon almadan internetin kullanılabilmesini sağlayan servis.
Şimdi Sizlere Neden Türk Telekom'da ek 10TL Erişim ücreti ödediğinizi ve yalın internet hizmetinin nasıl çalıştığından bahsedeceğim.
Yalın internette aynı sabit telefonlu internette olduğu gibi hizmet telefon hattı üzerinden alınır. Bahsettiğim duruma Fiber bağlantılar içerisindeki VoIP Telefonlar dahil değildir.
Yalın internette sizin dairenize veya hattınıza bir telefon numarası tanımlanır. Bu telefon numarasını Türk Telekom Online İşlemler'den görüntüleyebilirsiniz.
Size tanımlanan bu telefon numarası üzerinden hizmet alırsınız. Ki bir de işin teknik kısmı var.
Şimdi diyelim ki siz bu telefon numarasını aradınız. Eğer telefon çalıyorsa demek ki evinize sinyal geliyordur. Bahsettiğim sinyal evin içine kadar değil binanızdaki kutuya kadar gelen sinyaldir. Yani o telefon numarası sizin "portunuza" tanımlanmış numaradır.
O numarayı aradığınızda hat meşgul çalıyorsa bilin ki hattınızda sinyal yoktur. Aslında bu yöntemi Türk Telekom'un teknik ekibi de uyguluyor. Sizin telefon numaranız veya hizmet numaranız binanızın kutusundaki bağlantılarda etiketli oluyor. oradan numarayı arayıp telefon sinyalinin gelip gelmediğini kontrol ediyor. Bu sayede işlem sağlanıyor.
aynı olayı modeminiz kapalı iken deneseniz bile çalacaktır. Çünkü hattınızda sinyal var. Sadece siz o sinyali alamıyorsunuz bu kadar.
Kısacası sadece bir telefon numarası ile hattınızda sinyal var mı yok mu öğrenebilirsiniz.
Bu tip rehberler faydalı oluyor mu ?
Yalın internet: Sabit telefon almadan internetin kullanılabilmesini sağlayan servis.
Şimdi Sizlere Neden Türk Telekom'da ek 10TL Erişim ücreti ödediğinizi ve yalın internet hizmetinin nasıl çalıştığından bahsedeceğim.
Yalın internette aynı sabit telefonlu internette olduğu gibi hizmet telefon hattı üzerinden alınır. Bahsettiğim duruma Fiber bağlantılar içerisindeki VoIP Telefonlar dahil değildir.
Yalın internette sizin dairenize veya hattınıza bir telefon numarası tanımlanır. Bu telefon numarasını Türk Telekom Online İşlemler'den görüntüleyebilirsiniz.
Size tanımlanan bu telefon numarası üzerinden hizmet alırsınız. Ki bir de işin teknik kısmı var.
Şimdi diyelim ki siz bu telefon numarasını aradınız. Eğer telefon çalıyorsa demek ki evinize sinyal geliyordur. Bahsettiğim sinyal evin içine kadar değil binanızdaki kutuya kadar gelen sinyaldir. Yani o telefon numarası sizin "portunuza" tanımlanmış numaradır.
O numarayı aradığınızda hat meşgul çalıyorsa bilin ki hattınızda sinyal yoktur. Aslında bu yöntemi Türk Telekom'un teknik ekibi de uyguluyor. Sizin telefon numaranız veya hizmet numaranız binanızın kutusundaki bağlantılarda etiketli oluyor. oradan numarayı arayıp telefon sinyalinin gelip gelmediğini kontrol ediyor. Bu sayede işlem sağlanıyor.
aynı olayı modeminiz kapalı iken deneseniz bile çalacaktır. Çünkü hattınızda sinyal var. Sadece siz o sinyali alamıyorsunuz bu kadar.
Kısacası sadece bir telefon numarası ile hattınızda sinyal var mı yok mu öğrenebilirsiniz.
Bu tip rehberler faydalı oluyor mu ?