Mehmet_17
80+
- Katılım
- 7 Şubat 2022
- Mesajlar
- 318
Dahası
- Reaksiyon skoru
- 126
- İsim
- Mehmet arslan
Aynı sorun bende de var kaç saattir derdimi anlatmaya çalışıyorum hem hepsiburada'ya hem hepsiJET'e. Şimdilik iade süreci iptali için talep açtırdım birkaçtane onları bekliyorum. İlk defa bir alışverişimde beni bu kadar hayal kırıklığına uğrattılar.
hocam ben de şuan konuştum herhangi bir sipariş iptali olmadığı siparişiniz için en geç tarihin 21 haziran olduğunu bu sebeple olaya bir müdahale yapamadıklarını ve dilerseler onlarla iletişime geçebileceğimizi söylediler bu müşteri hizmetlerinin en kötü yanı herkes kurumsal konuşuyor kimse bir şeyden haber değil hepsi farklı bilgi satıyor olmazsa iptal edeceğiz artık ben alıştım zaten indirimli ürün alıp siparişin iptal olmasına .dBenim ve arkadaşımın siparişi dağıtıma çıktıktan sonra kendi kendine iadeye dönmüş. Müşteri hizmetleri ile görüştüm, ilk başta müşteri kabul etmediği için iade yapılıyor dediler. Daha sonra detaylı açıklama istedim, bu sefer ürün taşıma esnasında hasar aldığı için iade ediliyor dediler. Arkadaşıma da satıcı firma siparişleri gece 12 de iptal etmiş o yüzden iade oluyor demişler. HB'ye yakışmayan bir rezillik.
Mesaj otomatik birleştirildi:
arkadaşlar güncel olarak yazıyorum şimdi aradılar ve gelmek üzere olduklarını söylüyorlar sanırım sipariş iptali gibi bir durum söz konusu değil ama kargo herhangi bir şekilde hareket etmiyor tuhaf