Lenovo Y27-30 Monitörümde çıkan arıza nedeniyle aldıktan 3 gün sonra teknik servise yolladım. Teknik servis bana iade ve ya değişim yapabilmem için rapor yolladı. Hepsiburada ile iletişime geçtim, bir talep oluşturup servis raporunu yüklememi istediler, ben de yükledim ve 3 gün sonra bana "Ürünün kendisi sizde olmalı ve ürünü satıcıya kargolamalısınız" diye bir cevap geldi bu nasıl bir saçmalık diyerek satıcı ile direkt iletişime geçtim onlar da "öyle bir durum yok, hepsiburada üzerinden değişim talebi açıp servis raporunu yüklemeniz yeterli" dediler, bunun üzerine Hepsiburada'yı aradım. Bu seferde ürüne gerek yok zaten biz düzeltiyoruz, satıcıya yollayacağız raporu" denildi. Yine başladım beklemeye, bu günde talebim reddedilmiş, servis raporunu direkt satıcıya kargolayıp beklemem gerekeceği söyleniyor. Adamlar dolaylı yoldan paramı yediler vermemek için herşeyi yapıyorlar, bu ürünleri sponsorlukla bize kakalayan kişiye zaten hakkımı helal etmiyeceğim orası ayrı ama şu rezaleti nasıl düzeltebilirim ürün fiyatları artıp param erimeden?