Hepsiburada paramı gaspetti

Sora

80+
Katılım
9 Ekim 2023
Mesajlar
207
Reaksiyon skoru
98
Lenovo Y27-30 Monitörümde çıkan arıza nedeniyle aldıktan 3 gün sonra teknik servise yolladım. Teknik servis bana iade ve ya değişim yapabilmem için rapor yolladı. Hepsiburada ile iletişime geçtim, bir talep oluşturup servis raporunu yüklememi istediler, ben de yükledim ve 3 gün sonra bana "Ürünün kendisi sizde olmalı ve ürünü satıcıya kargolamalısınız" diye bir cevap geldi bu nasıl bir saçmalık diyerek satıcı ile direkt iletişime geçtim onlar da "öyle bir durum yok, hepsiburada üzerinden değişim talebi açıp servis raporunu yüklemeniz yeterli" dediler, bunun üzerine Hepsiburada'yı aradım. Bu seferde ürüne gerek yok zaten biz düzeltiyoruz, satıcıya yollayacağız raporu" denildi. Yine başladım beklemeye, bu günde talebim reddedilmiş, servis raporunu direkt satıcıya kargolayıp beklemem gerekeceği söyleniyor. Adamlar dolaylı yoldan paramı yediler vermemek için herşeyi yapıyorlar, bu ürünleri sponsorlukla bize kakalayan kişiye zaten hakkımı helal etmiyeceğim orası ayrı ama şu rezaleti nasıl düzeltebilirim ürün fiyatları artıp param erimeden?
 
Lenovo Y27-30 Monitörümde çıkan arıza nedeniyle aldıktan 3 gün sonra teknik servise yolladım. Teknik servis bana iade ve ya değişim yapabilmem için rapor yolladı. Hepsiburada ile iletişime geçtim, bir talep oluşturup servis raporunu yüklememi istediler, ben de yükledim ve 3 gün sonra bana "Ürünün kendisi sizde olmalı ve ürünü satıcıya kargolamalısınız" diye bir cevap geldi bu nasıl bir saçmalık diyerek satıcı ile direkt iletişime geçtim onlar da "öyle bir durum yok, hepsiburada üzerinden değişim talebi açıp servis raporunu yüklemeniz yeterli" dediler, bunun üzerine Hepsiburada'yı aradım. Bu seferde ürüne gerek yok zaten biz düzeltiyoruz, satıcıya yollayacağız raporu" denildi. Yine başladım beklemeye, bu günde talebim reddedilmiş, servis raporunu direkt satıcıya kargolayıp beklemem gerekeceği söyleniyor. Adamlar dolaylı yoldan paramı yediler vermemek için herşeyi yapıyorlar, bu ürünleri sponsorlukla bize kakalayan kişiye zaten hakkımı helal etmiyeceğim orası ayrı ama şu rezaleti nasıl düzeltebilirim ürün fiyatları artıp param erimeden?
müşteri hizmetlerini arayıp bi konuş çözülmeyeceğini anlarsan ,rapor+reddedildiğin talep var zaten bunlarla beraber en kötü thye vereceğini belirtirsen hallolur gibi illa sert çıkman lazım ki çözsünler,bir sorun yaşamıştım sert çıkmama gerek kalmadan 1 2gün sonra hepsiburadadanın bir yerinin müdürü aradı özür dileyip kendisi bizzat siparişimle ilgilenceğini söyledi öyle de oldu hallolmuştu
 
Hepsiburada çok sıkıntılı olmaya başladı bu aralar durup dururken siparişlerimi iptal ediyor sebep bile sunmuyorlar.
Aldığım kulaklığı ürün yok deyip iptal ettiler ancak hala satıştaydı direk thh ye başvurdum hala bekliyorum sonuçları. Sürekli ya fiyat hatası ya stok yok deyip yaptıkları kampanyaları sadece göstermelik yapıyorlar.
 
Lenovo Y27-30 Monitörümde çıkan arıza nedeniyle aldıktan 3 gün sonra teknik servise yolladım. Teknik servis bana iade ve ya değişim yapabilmem için rapor yolladı. Hepsiburada ile iletişime geçtim, bir talep oluşturup servis raporunu yüklememi istediler, ben de yükledim ve 3 gün sonra bana "Ürünün kendisi sizde olmalı ve ürünü satıcıya kargolamalısınız" diye bir cevap geldi bu nasıl bir saçmalık diyerek satıcı ile direkt iletişime geçtim onlar da "öyle bir durum yok, hepsiburada üzerinden değişim talebi açıp servis raporunu yüklemeniz yeterli" dediler, bunun üzerine Hepsiburada'yı aradım. Bu seferde ürüne gerek yok zaten biz düzeltiyoruz, satıcıya yollayacağız raporu" denildi. Yine başladım beklemeye, bu günde talebim reddedilmiş, servis raporunu direkt satıcıya kargolayıp beklemem gerekeceği söyleniyor. Adamlar dolaylı yoldan paramı yediler vermemek için herşeyi yapıyorlar, bu ürünleri sponsorlukla bize kakalayan kişiye zaten hakkımı helal etmiyeceğim orası ayrı ama şu rezaleti nasıl düzeltebilirim ürün fiyatları artıp param erimeden?
kimin sponsorlugunda aldınız hocam gecmiş olsun
 
  • Hahaha
Reaksiyonlar: Sora
müşteri hizmetlerini arayıp bi konuş çözülmeyeceğini anlarsan ,rapor+reddedildiğin talep var zaten bunlarla beraber en kötü thye vereceğini belirtirsen hallolur gibi illa sert çıkman lazım ki çözsünler,bir sorun yaşamıştım sert çıkmama gerek kalmadan 1 2gün sonra hepsiburadadanın bir yerinin müdürü aradı özür dileyip kendisi bizzat siparişimle ilgilenceğini söyledi öyle de oldu hallolmuştu
Çok aradım uğraştım düzeltmiyorlar
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Hepsiburada çok sıkıntılı olmaya başladı bu aralar durup dururken siparişlerimi iptal ediyor sebep bile sunmuyorlar.
Aldığım kulaklığı ürün yok deyip iptal ettiler ancak hala satıştaydı direk thh ye başvurdum hala bekliyorum sonuçları. Sürekli ya fiyat hatası ya stok yok deyip yaptıkları kampanyaları sadece göstermelik yapıyorlar.
Thh 3 ay bekletiyor iğrenç sistem. Cidden hepsiburada dan nefret ettim
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Çevrim içi yöneticiler

Forum istatistikleri

Konular
1,162,362
Mesajlar
10,476,626
Üyeler
184,620
Son üye
denemeuser11
Geri
Top