- Konu Sahibi Konu Sahibi
- #14
Bende 400 var açıkçası hiçbir kusuru yok. Ablamda 200 vardı o da memnun. Anne babamda da 400 var onlar da memnun.
Annemde 400 var, baya memnun ama 3 yıl güncelleme desteği var, honor 600'ün ise kutu içeriği yok (ekran koruyucu hariç) ama 6 yıl güncelleme desteği var. Annemin şarj aleti işimi görür ama değer mi bilmiyorum.