Honor 600 Alınır mı?

Bende 400 var açıkçası hiçbir kusuru yok. Ablamda 200 vardı o da memnun. Anne babamda da 400 var onlar da memnun.

Annemde 400 var, baya memnun ama 3 yıl güncelleme desteği var, honor 600'ün ise kutu içeriği yok (ekran koruyucu hariç) ama 6 yıl güncelleme desteği var. Annemin şarj aleti işimi görür ama değer mi bilmiyorum.
 
Annemde 400 var, baya memnun ama 3 yıl güncelleme desteği var, honor 600'ün ise kutu içeriği yok (ekran koruyucu hariç) ama 6 yıl güncelleme desteği var. Annemin şarj aleti işimi görür ama değer mi bilmiyorum.
Bu güncelleme muhabbeti tamamek kolpa pazarlama faaliyeti. 7 yıllık mi 8 liteım hala çalışıyor hala tüm uygulamalar yükleniyor, 6 yıllık redmi note 7 de öyle 2 sene güncelleme almıştı sonra almamıştı. Bu telefonlar yazılımdan çook önce donanımdan eskiyip değişmesi gerekiyor. Honorunda 4-5 sene kulanırsın sonra yedeğe alırsın başka işlerde kullanırsın. Ben eski telefonlarımı home asistant kiosk olarak kullanıyorum mesela.
 
Geri
Top