Bu cihazlara baktım.
Alıntıyı görüntüle
Poco'lar arayüz ve verimlilik ve malzeme kalitesi açısından bende soru işareti, yalan yok poco kullanmadım ama xiaomi firmasını tanıyorum bunların bu bu bütçelerde telefonları kağıt üstünde süper görünür ama iş gerçek ürüne gelince illa bir yerlerde kısarlar adamı kanser ederler ondan ucuza satarlar. O sebeple Ben poco almazdım(sadece oyun oynamak için alıyorum deseydin başka) . Xiaomi 15T arkadaşım aldı kullandım bir süre, olmamış telefon donanımı iyi ama bir yerlede sorun var yazılım takılıyor belli noktalarda özellikle kamera arayüzü kötüydü dümdüz. Samsung işlemcisi güçlü ama cücük kadar 4900 mah pili var ve hızlı şarj lütfeder gibi 45watt. Hızlı şarj korkunç bir nimet, ilerde batarya kapasiten düşünce 45w ile şarj etmek var 100watt ile şarj etmek var.. Ben samsungun malzeme kalitesini beğeniyorum, arayüzü de iyi, ekosistem de güzel ama önermem dediğim sebeplerden zaten bütçeni aşıyor. Honor 400 ile 600'e gelirsek net 600 alırdım şuan. Honor 400 işlemci biraz zayıf 12 gb ram var ama burada önemli olan işlemci gücü, 4 sene sonra açtığın uygulamanın kasıp kasmayacağını işlemci gücü belirleyecek ram değil, ram sadece başka bir uygulama açınca fazladan 1 sn bekleyip beklememene etki eder. Honor 600 her açıdan en iyisi senin için, oyun çok oynamıyormuşsun zaten, kamerası ve kamera arayüzü çok iyi, bataryası kocaman ve en iyisi 100w şarj var. İşlemcisi de tam kararında güçlü, çok güçlü işlemci de sevmiyorum ben zaten pili hızlı tüketiyorlar ve cihazlar ısınıyor.