Honor 600 Alınır mı?

Bende 400 var açıkçası hiçbir kusuru yok. Ablamda 200 vardı o da memnun. Anne babamda da 400 var onlar da memnun.

Annemde 400 var, baya memnun ama 3 yıl güncelleme desteği var, honor 600'ün ise kutu içeriği yok (ekran koruyucu hariç) ama 6 yıl güncelleme desteği var. Annemin şarj aleti işimi görür ama değer mi bilmiyorum.
 
Annemde 400 var, baya memnun ama 3 yıl güncelleme desteği var, honor 600'ün ise kutu içeriği yok (ekran koruyucu hariç) ama 6 yıl güncelleme desteği var. Annemin şarj aleti işimi görür ama değer mi bilmiyorum.
Bu güncelleme muhabbeti tamamek kolpa pazarlama faaliyeti. 7 yıllık mi 8 liteım hala çalışıyor hala tüm uygulamalar yükleniyor, 6 yıllık redmi note 7 de öyle 2 sene güncelleme almıştı sonra almamıştı. Bu telefonlar yazılımdan çook önce donanımdan eskiyip değişmesi gerekiyor. Honorunda 4-5 sene kulanırsın sonra yedeğe alırsın başka işlerde kullanırsın. Ben eski telefonlarımı home asistant kiosk olarak kullanıyorum mesela.
 
Bu güncelleme muhabbeti tamamek kolpa pazarlama faaliyeti. 7 yıllık mi 8 liteım hala çalışıyor hala tüm uygulamalar yükleniyor, 6 yıllık redmi note 7 de öyle 2 sene güncelleme almıştı sonra almamıştı. Bu telefonlar yazılımdan çook önce donanımdan eskiyip değişmesi gerekiyor. Honorunda 4-5 sene kulanırsın sonra yedeğe alırsın başka işlerde kullanırsın. Ben eski telefonlarımı home asistant kiosk olarak kullanıyorum mesela.

Sağ olun yorumunuz için. Ne diyorsunuz alayım mı sizce Honor 600? Poco X8 Pro gözüme çarptı, honor 600 yerine tercih edilebilir bir cihaz mıdır?
 
Sağ olun yorumunuz için. Ne diyorsunuz alayım mı sizce Honor 600? Poco X8 Pro gözüme çarptı, honor 600 yerine tercih edilebilir bir cihaz mıdır?
Poco bana güven vermiyor açıkçası, honorun arayüzü verimliliği ai entegresi çok iyi ama onda da fiyatlar artmış emin olamıyorum şu sıralar piyasadan uzak kaldım. Samsungları da beğenmiyorum pilleri gerçekten zayıf 1 gün çıkarıyor ilk aldığında 2 sene sonra da yavaştan powerbank aramaya başlıyorsun acayip bir konforsuzluk oluyor. Biraz bakayım piyasaya yazayım tekrar.
 
Poco bana güven vermiyor açıkçası, honorun arayüzü verimliliği ai entegresi çok iyi ama onda da fiyatlar artmış emin olamıyorum şu sıralar piyasadan uzak kaldım. Samsungları da beğenmiyorum pilleri gerçekten zayıf 1 gün çıkarıyor ilk aldığında 2 sene sonra da yavaştan powerbank aramaya başlıyorsun acayip bir konforsuzluk oluyor. Biraz bakayım piyasaya yazayım tekrar.

Sağ olun, bekliyorum yorumunuzu.
 
1.5 ay önce annemle babama aldım 12/256 sını 25k idi. 3k zam az değil ama ram muhabbetine zamlanmış olabilir. Hemen sonrasında honor 600 çıktı zaten.

Muhtemelen ondan dolayı. Sizin fikriniz nedir?
 
Bu cihazlara baktım.
1782652267226.webp

Poco'lar arayüz ve verimlilik ve malzeme kalitesi açısından bende soru işareti, yalan yok poco kullanmadım ama xiaomi firmasını tanıyorum bunların bu bu bütçelerde telefonları kağıt üstünde süper görünür ama iş gerçek ürüne gelince illa bir yerlerde kısarlar adamı kanser ederler ondan ucuza satarlar. O sebeple Ben poco almazdım(sadece oyun oynamak için alıyorum deseydin başka) . Xiaomi 15T arkadaşım aldı kullandım bir süre, olmamış telefon donanımı iyi ama bir yerlede sorun var yazılım takılıyor belli noktalarda özellikle kamera arayüzü kötüydü dümdüz. Samsung işlemcisi güçlü ama cücük kadar 4900 mah pili var ve hızlı şarj lütfeder gibi 45watt. Hızlı şarj korkunç bir nimet, ilerde batarya kapasiten düşünce 45w ile şarj etmek var 100watt ile şarj etmek var.. Ben samsungun malzeme kalitesini beğeniyorum, arayüzü de iyi, ekosistem de güzel ama önermem dediğim sebeplerden zaten bütçeni aşıyor. Honor 400 ile 600'e gelirsek net 600 alırdım şuan. Honor 400 işlemci biraz zayıf 12 gb ram var ama burada önemli olan işlemci gücü, 4 sene sonra açtığın uygulamanın kasıp kasmayacağını işlemci gücü belirleyecek ram değil, ram sadece başka bir uygulama açınca fazladan 1 sn bekleyip beklememene etki eder. Honor 600 her açıdan en iyisi senin için, oyun çok oynamıyormuşsun zaten, kamerası ve kamera arayüzü çok iyi, bataryası kocaman ve en iyisi 100w şarj var. İşlemcisi de tam kararında güçlü, çok güçlü işlemci de sevmiyorum ben zaten pili hızlı tüketiyorlar ve cihazlar ısınıyor.
 
Bu cihazlara baktım.
Alıntıyı görüntüle
Poco'lar arayüz ve verimlilik ve malzeme kalitesi açısından bende soru işareti, yalan yok poco kullanmadım ama xiaomi firmasını tanıyorum bunların bu bu bütçelerde telefonları kağıt üstünde süper görünür ama iş gerçek ürüne gelince illa bir yerlerde kısarlar adamı kanser ederler ondan ucuza satarlar. O sebeple Ben poco almazdım(sadece oyun oynamak için alıyorum deseydin başka) . Xiaomi 15T arkadaşım aldı kullandım bir süre, olmamış telefon donanımı iyi ama bir yerlede sorun var yazılım takılıyor belli noktalarda özellikle kamera arayüzü kötüydü dümdüz. Samsung işlemcisi güçlü ama cücük kadar 4900 mah pili var ve hızlı şarj lütfeder gibi 45watt. Hızlı şarj korkunç bir nimet, ilerde batarya kapasiten düşünce 45w ile şarj etmek var 100watt ile şarj etmek var.. Ben samsungun malzeme kalitesini beğeniyorum, arayüzü de iyi, ekosistem de güzel ama önermem dediğim sebeplerden zaten bütçeni aşıyor. Honor 400 ile 600'e gelirsek net 600 alırdım şuan. Honor 400 işlemci biraz zayıf 12 gb ram var ama burada önemli olan işlemci gücü, 4 sene sonra açtığın uygulamanın kasıp kasmayacağını işlemci gücü belirleyecek ram değil, ram sadece başka bir uygulama açınca fazladan 1 sn bekleyip beklememene etki eder. Honor 600 her açıdan en iyisi senin için, oyun çok oynamıyormuşsun zaten, kamerası ve kamera arayüzü çok iyi, bataryası kocaman ve en iyisi 100w şarj var. İşlemcisi de tam kararında güçlü, çok güçlü işlemci de sevmiyorum ben zaten pili hızlı tüketiyorlar ve cihazlar ısınıyor.

Hocam çok teşekkür ederim, baya aydınlattınız. Honor 600 alıp geçeceğim. Çok teşekkür ederim tekrardan
 
Hocam çok teşekkür ederim, baya aydınlattınız. Honor 600 alıp geçeceğim. Çok teşekkür ederim tekrardan
Hayırlı olsun. Güzel bir şarj aleti al, bana kalırsa tek eksisi bu cihazın neden çıkarıyorlar paketten anlamıyorum.. Bir de kablosuz şarjı olmaması eksi ama çoğu kişi pek umursamıyor, ben bir sonraki telefonu kablosuz şarjlı alacağım kesinlikle..
 
Hayırlı olsun. Güzel bir şarj aleti al, bana kalırsa tek eksisi bu cihazın neden çıkarıyorlar paketten anlamıyorum.. Bir de kablosuz şarjı olmaması eksi ama çoğu kişi pek umursamıyor, ben bir sonraki telefonu kablosuz şarjlı alacağım kesinlikle..

Annemin honor 400'ünün adaptörü şu anlık idare eder beni muhtemelen. Ama çok yorum okudum kılıf ve adaptörün piyasada olmaması hakkında. Üzücü
 
Geri
Top