Neler Yeni

Yardım HP Victus 16 bitmeyen servis süreci

Katılım
5 Ocak 2023
Mesajlar
81
Dahası  
Reaksiyon skoru
17
İsim
Yunus Emre
merhaba cihazımı aşırı ısınma ve pil performans düşüklüğü nedeniyle aldığım vatan bilgisayar mağazası üzerinden servise gönderdim teslim tarihi 16.09.2024 25.09.2024 de servis kontrolünde olarak gözüktü buraya kadar sıkıntı yoktur 2.10.2024 de vatanı aradım yurtdışından parça beklendiği notu düşmüşler 5 gün sonra yani 8.10.2024 tarihinde tekrar aradım aynı şeyi söyledi daha sonra hp teknik servisini aradım 1 saate yakın bekleme aktarma sonucunda servise bağlandım seri numarasını verdim dedim 20 iş günü dolmasına son 4 gün kaldı hala da parça beklediğimi söyledim bana cihazın bize teslim edileli 12 gün olmuş dedi 2 adet fan 1 adet pil şipariş edildiği fanların geldiğini pilin gelmesini beklediklerini söyledi dedim 20 günü geçerse ne olacak değişim isteyebilir miyim dedim 20 günü geçmez ama geçerse değişim hakkımı kullanabileceğimi söyledi şimdi normalde 12 gün olduğu bu tarihe denk geliyor 8.10.2024 de arayıp sorduğum da 19.10.2024 de 20 iş günüm dolmuş oluyor öyle değil mi cumartesi pazar hariç bir de daha sonra bana kurumsal mı bireysel mi diye sordu bireysel dedim cihazı abim kendi iş yeri üzerine aldığı için kurumsal fatura kesilmiş bu benim için sorun olur mu neredeyse 1 aydır cihazım serviste elimde vatan bilgisayarın verdiği fatura mevcut normalde fatura üzerinde bulunan tarihte bugün doldu 20 iş günüm ama servis de cihazın teslim edileli 12 gün olduğunu söylemişti şuanda 12.10.2024 15 gün oldu cumartesi pazar hariç 19.10.2024 de 20 gün bitmiş oluyor cihazım sağlam temiz bir şekilde gelmez ise fatura üzerinde bulunan tarihe göre mi şikayet edeceğim yoksa servisin dediği tarihi geçince mi şikayet edeceğim ve hp yi mi vatanı mı şikayet edeceğim çok karmaşık bir şey oldu benim için hocam yardımlarınızı bekliyorum
 

PNSHER

80+ Bronze
Katılım
27 Mart 2020
Mesajlar
766
merhaba cihazımı aşırı ısınma ve pil performans düşüklüğü nedeniyle aldığım vatan bilgisayar mağazası üzerinden servise gönderdim teslim tarihi 16.09.2024 25.09.2024 de servis kontrolünde olarak gözüktü buraya kadar sıkıntı yoktur 2.10.2024 de vatanı aradım yurtdışından parça beklendiği notu düşmüşler 5 gün sonra yani 8.10.2024 tarihinde tekrar aradım aynı şeyi söyledi daha sonra hp teknik servisini aradım 1 saate yakın bekleme aktarma sonucunda servise bağlandım seri numarasını verdim dedim 20 iş günü dolmasına son 4 gün kaldı hala da parça beklediğimi söyledim bana cihazın bize teslim edileli 12 gün olmuş dedi 2 adet fan 1 adet pil şipariş edildiği fanların geldiğini pilin gelmesini beklediklerini söyledi dedim 20 günü geçerse ne olacak değişim isteyebilir miyim dedim 20 günü geçmez ama geçerse değişim hakkımı kullanabileceğimi söyledi şimdi normalde 12 gün olduğu bu tarihe denk geliyor 8.10.2024 de arayıp sorduğum da 19.10.2024 de 20 iş günüm dolmuş oluyor öyle değil mi cumartesi pazar hariç bir de daha sonra bana kurumsal mı bireysel mi diye sordu bireysel dedim cihazı abim kendi iş yeri üzerine aldığı için kurumsal fatura kesilmiş bu benim için sorun olur mu neredeyse 1 aydır cihazım serviste elimde vatan bilgisayarın verdiği fatura mevcut normalde fatura üzerinde bulunan tarihte bugün doldu 20 iş günüm ama servis de cihazın teslim edileli 12 gün olduğunu söylemişti şuanda 12.10.2024 15 gün oldu cumartesi pazar hariç 19.10.2024 de 20 gün bitmiş oluyor cihazım sağlam temiz bir şekilde gelmez ise fatura üzerinde bulunan tarihe göre mi şikayet edeceğim yoksa servisin dediği tarihi geçince mi şikayet edeceğim ve hp yi mi vatanı mı şikayet edeceğim çok karmaşık bir şey oldu benim için hocam yardımlarınızı bekliyorum
Aynı problemi yaşadım. Faturayı şirket üzerine kestirmiştim değişim için 10 iş günü daha beklettiler. Daha sonra değişim için bana mail yoluyla teklif yolladılar. 4 hafta içinde cihaz size ulaşır dediler. 10 gün geçti değişim için bekliyorum hala. Cumartesi günleri de iş gününden sayılıyor diye biliyorum bende öyle olmuştu.
Servisin yavaşlığı beni markadan soğuttu , uygun fiyata almış olmasam çoktan iade etmiştim.
 
Katılım
5 Ocak 2023
Mesajlar
81
Dahası  
Reaksiyon skoru
17
İsim
Yunus Emre
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #3
Aynı problemi yaşadım. Faturayı şirket üzerine kestirmiştim değişim için 10 iş günü daha beklettiler. Daha sonra değişim için bana mail yoluyla teklif yolladılar. 4 hafta içinde cihaz size ulaşır dediler. 10 gün geçti değişim için bekliyorum hala. Cumartesi günleri de iş gününden sayılıyor diye biliyorum bende öyle olmuştu.
Servisin yavaşlığı beni markadan soğuttu , uygun fiyata almış olmasam çoktan iade etmiştim.
delirmek üzereyim servis faturasına göre bugün doldu 20 iş günüm ama hp servisinin dediğine göre daha 5 günüm var 5 iş günü içerisinde de teslim edileceğini hiç bir şekilde sanmıyorum bir pilin gelmesi bu kadar süremez dünyanın dışından getirtiyorlar sanki haftaya pazar gününe kadar bekleyeceğim gelmez ise vatan bilgisayarın mağazasında hakkımı arayacağımı söyleyeceğim hp den de şikayetçi olacağım nasıl bir yol izlemem lazım hocam faturası kurumsal diye 20 iş günü uzayabilir mi
Mesaj otomatik birleştirildi:

Aynı problemi yaşadım. Faturayı şirket üzerine kestirmiştim değişim için 10 iş günü daha beklettiler. Daha sonra değişim için bana mail yoluyla teklif yolladılar. 4 hafta içinde cihaz size ulaşır dediler. 10 gün geçti değişim için bekliyorum hala. Cumartesi günleri de iş gününden sayılıyor diye biliyorum bende öyle olmuştu.
Servisin yavaşlığı beni markadan soğuttu , uygun fiyata almış olmasam çoktan iade etmiştim.
ben de 14.01.2023 tarihinde 24.700 gibi bir fiyata almıştım şimdi aynı fiyata aynı özellikte cihaz yok para iadesi kesinlikle kabul etmem
 

PNSHER

80+ Bronze
Katılım
27 Mart 2020
Mesajlar
766
delirmek üzereyim servis faturasına göre bugün doldu 20 iş günüm ama hp servisinin dediğine göre daha 5 günüm var 5 iş günü içerisinde de teslim edileceğini hiç bir şekilde sanmıyorum bir pilin gelmesi bu kadar süremez dünyanın dışından getirtiyorlar sanki haftaya pazar gününe kadar bekleyeceğim gelmez ise vatan bilgisayarın mağazasında hakkımı arayacağımı söyleyeceğim hp den de şikayetçi olacağım nasıl bir yol izlemem lazım hocam faturası kurumsal diye 20 iş günü uzayabilir mi
Mesaj otomatik birleştirildi:


ben de 14.01.2023 tarihinde 24.700 gibi bir fiyata almıştım şimdi aynı fiyata aynı özellikte cihaz yok para iadesi kesinlikle kabul etmem
Hocam büyük ihtimalle parça gelmeyecek ve süre dolunca değişim teklif edecekler. 4 hafta civarı da değişim için bekleyeceksiniz. Şikayet vara da yazın süreci hızlandırmada yardımcı olabilir. Yedek bilgisayar isteme hakkınız olduğunu da unutmayın. Bana süreç tamamlanana kadar yedek bilgisayar da teklif ettiler. Bende zaten masaüstü bilgisayarım olduğu için gerek görmedim. Ayrıca şikayet varda gördüğüm kadarıyla bilgisayarınız güncel olarak üretimi bulunmayan bir modelse üst modeliyle değiştiriyorlar.
 
Katılım
5 Ocak 2023
Mesajlar
81
Dahası  
Reaksiyon skoru
17
İsim
Yunus Emre
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #5
Hocam büyük ihtimalle parça gelmeyecek ve süre dolunca değişim teklif edecekler. 4 hafta civarı da değişim için bekleyeceksiniz. Şikayet vara da yazın süreci hızlandırmada yardımcı olabilir. Yedek bilgisayar isteme hakkınız olduğunu da unutmayın. Bana süreç tamamlanana kadar yedek bilgisayar da teklif ettiler. Bende zaten masaüstü bilgisayarım olduğu için gerek görmedim.
elimde eski bilgisayarım var yedek bilgisayar istemem de 4 hafta daha bekleyemem ben zaten garantimin 1 ayı serviste geçti size teklif edilen modeller nedir benim cihazım HP Victus 16-E1001NT Ryzen 7 6800H RTX 3050 Tİ 2X8 16 DDR5 RAM 512GB NVME GEN 4 SSD bana bir üst modeli gelirse aynı RTX 3050 Tİ mi olacak veya 4050 mi olacak
Mesaj otomatik birleştirildi:

elimde eski bilgisayarım var yedek bilgisayar istemem de 4 hafta daha bekleyemem ben zaten garantimin 1 ayı serviste geçti size teklif edilen modeller nedir benim cihazım HP Victus 16-E1001NT Ryzen 7 6800H RTX 3050 Tİ 2X8 16 DDR5 RAM 512GB NVME GEN 4 SSD bana bir üst modeli gelirse aynı RTX 3050 Tİ mi olacak veya 4050 mi olacak
ek olarak şikayetvar da hiç iç açıcı bir gelişme yok çoğu kişinin sorunları bile çözülmemiş hep otomatik mesaj arayacağız diyip aramamışlar
 

PNSHER

80+ Bronze
Katılım
27 Mart 2020
Mesajlar
766
elimde eski bilgisayarım var yedek bilgisayar istemem de 4 hafta daha bekleyemem ben zaten garantimin 1 ayı serviste geçti size teklif edilen modeller nedir benim cihazım HP Victus 16-E1001NT Ryzen 7 6800H RTX 3050 Tİ 2X8 16 DDR5 RAM 512GB NVME GEN 4 SSD bana bir üst modeli gelirse aynı RTX 3050 Tİ mi olacak veya 4050 mi olacak
Mesaj otomatik birleştirildi:


ek olarak şikayetvar da hiç iç açıcı bir gelişme yok çoğu kişinin sorunları bile çözülmemiş hep otomatik mesaj arayacağız diyip aramamışlar
Bana bilgisayarımın üretimi devam ettiği için aynısını teklif ettiler. 6800H işlemcili victusların üretimi bitmiştir diye tahmin ediyorum. Değişim için büyük ihtimalle 4050li bir model teklif ederler. Şikayet vardan ve başka forumlardan bir kaç kişiyle de konuştum. Değişim yapıyorlar ama süreç çok uzun oluyor.
 

qwerty1029384756

80+ Silver
Katılım
28 Ağustos 2024
Mesajlar
4,566
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,095
İsim
Qwerty1029384756
6 Şubat 2024 yılında aldığım problemli OMEN 16 hala iade olmadı. THH başvurdum. Boşuna HP almayın demiyoruz.
 

PNSHER

80+ Bronze
Katılım
27 Mart 2020
Mesajlar
766
6 Şubat 2024 yılında aldığım problemli OMEN 16 hala iade olmadı. THH başvurdum. Boşuna HP almayın demiyoruz.
Bende tam tersi iade ettirmek için ellerinden geleni yaptılar ben zarara uğrayacağım için kabul etmedim. Sizin cihazda ne sıkıntı vardı ki?
 

qwerty1029384756

80+ Silver
Katılım
28 Ağustos 2024
Mesajlar
4,566
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,095
İsim
Qwerty1029384756
Bende tam tersi iade ettirmek için ellerinden geleni yaptılar ben zarara uğrayacağım için kabul etmedim. Sizin cihazda ne sıkıntı vardı ki?
96-97 derece ısınma, yeşil tonu çıkınca fotoğraftaki gibi çizgiler çıkıyordu.
 

Ekler

  • ee47968494a46be629f23bfa52a54abb.jpg
    ee47968494a46be629f23bfa52a54abb.jpg
    9.3 KB · Hit: 17
Katılım
5 Ocak 2023
Mesajlar
81
Dahası  
Reaksiyon skoru
17
İsim
Yunus Emre
Bana bilgisayarımın üretimi devam ettiği için aynısını teklif ettiler. 6800H işlemcili victusların üretimi bitmiştir diye tahmin ediyorum. Değişim için büyük ihtimalle 4050li bir model teklif ederler. Şikayet vardan ve başka forumlardan bir kaç kişiyle de konuştum. Değişim yapıyorlar ama süreç çok uzun oluyor.
hocam dün servis ile konuştum vatandan istediğim servis numarasını hp servisini arayarak aldım kayıt da pil fan ve alt kapak gözüküyor idi ve alt kapak da null yazıyor idi bugün baktığımda ise geldi yazıyor inşallah yakın zamanda biter ve gelir telefonda sadece fan ve pil demişlerdi kayıt da alt kapak da var muhtemelen şişme sonucunda ya kapak hasar aldı ya da açarken kırıldı ama cihazı teslim etmeden bir kaç gün önce kasadan çıt çıt ses geldi sanki kanırtıp açarsın gibi muhtemelen dişleri kırılmıştır tahminimce ben o sesi işlemci ısıdan dolayı genleşme oluyor diye düşündüm ama kasayı havaya kaldırınca sağ tarafından tırnak attığını açıldığını fark ettim
Mesaj otomatik birleştirildi:

6 Şubat 2024 yılında aldığım problemli OMEN 16 hala iade olmadı. THH başvurdum. Boşuna HP almayın demiyoruz.
geçmiş olsun hocam her yerden şikayet edin X üzerinden bile yazın
 

PNSHER

80+ Bronze
Katılım
27 Mart 2020
Mesajlar
766
96-97 derece ısınma, yeşil tonu çıkınca fotoğraftaki gibi çizgiler çıkıyordu.
Hocam türkiyedeki servislerin hepsi aynı. Al birini vur ötekine. Bilgisayarda büyük bir problem olduğu zaman servis süreci çok uzuyor. Acerin servisi ise tam rezalet. Isınma problemi için gönderdiğim 3 haftalık laptopumu sebepsiz yere garanti dışı bırakmışlardı. İade edene kadar canım çıkmıştı. Asusta servisten yana sıkıntım olmamıştı ama cihazda büyük bir problem yoktu.
 

qwerty1029384756

80+ Silver
Katılım
28 Ağustos 2024
Mesajlar
4,566
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,095
İsim
Qwerty1029384756
Hocam türkiyedeki servislerin hepsi aynı. Al birini vur ötekine. Bilgisayarda büyük bir problem olduğu zaman servis süreci çok uzuyor. Acerin servisi ise tam rezalet. Isınma problemi için gönderdiğim 3 haftalık laptopumu sebepsiz yere garanti dışı bırakmışlardı. İade edene kadar canım çıkmıştı. Asusta servisten yana sıkıntım olmamıştı ama cihazda büyük bir problem yoktu.
Benim modelim WF0033NT 13500HX 4060 modeliydi.
 

PNSHER

80+ Bronze
Katılım
27 Mart 2020
Mesajlar
766
hocam dün servis ile konuştum vatandan istediğim servis numarasını hp servisini arayarak aldım kayıt da pil fan ve alt kapak gözüküyor idi ve alt kapak da null yazıyor idi bugün baktığımda ise geldi yazıyor inşallah yakın zamanda biter ve gelir telefonda sadece fan ve pil demişlerdi kayıt da alt kapak da var muhtemelen şişme sonucunda ya kapak hasar aldı ya da açarken kırıldı ama cihazı teslim etmeden bir kaç gün önce kasadan çıt çıt ses geldi sanki kanırtıp açarsın gibi muhtemelen dişleri kırılmıştır tahminimce ben o sesi işlemci ısıdan dolayı genleşme oluyor diye düşündüm ama kasayı havaya kaldırınca sağ tarafından tırnak attığını açıldığını fark ettim
Mesaj otomatik birleştirildi:


geçmiş olsun hocam her yerden şikayet edin X üzerinden bile yazın
Pil şişince kapak çatlamıştır. Geçmiş olsun.
 
Top Bottom