Yunus_Emre027
80+
- Katılım
- 5 Ocak 2023
- Mesajlar
- 81
Dahası
- Reaksiyon skoru
- 17
- İsim
- Yunus Emre
@MctCan @YazılımKafa hocam yine ben merhaba cihazımı aşırı ısınma ve pil performans düşüklüğü nedeniyle aldığım vatan bilgisayar mağazası üzerinden servise gönderdim teslim tarihi 16.09.2024 25.09.2024 de servis kontrolünde olarak gözüktü buraya kadar sıkıntı yoktur 2.10.2024 de vatanı aradım yurtdışından parça beklendiği notu düşmüşler 5 gün sonra yani 8.10.2024 tarihinde tekrar aradım aynı şeyi söyledi daha sonra hp teknik servisini aradım 1 saate yakın bekleme aktarma sonucunda servise bağlandım seri numarasını verdim dedim 20 iş günü dolmasına son 4 gün kaldı hala da parça beklediğimi söyledim bana cihazın bize teslim edileli 12 gün olmuş dedi 2 adet fan 1 adet pil şipariş edildiği fanların geldiğini pilin gelmesini beklediklerini söyledi dedim 20 günü geçerse ne olacak değişim isteyebilir miyim dedim 20 günü geçmez ama geçerse değişim hakkımı kullanabileceğimi söyledi şimdi normalde 12 gün olduğu bu tarihe denk geliyor 8.10.2024 de arayıp sorduğum da 19.10.2024 de 20 iş günüm dolmuş oluyor öyle değil mi cumartesi pazar hariç bir de daha sonra bana kurumsal mı bireysel mi diye sordu bireysel dedim cihazı abim kendi iş yeri üzerine aldığı için kurumsal fatura kesilmiş bu benim için sorun olur mu neredeyse 1 aydır cihazım serviste elimde vatan bilgisayarın verdiği fatura mevcut normalde fatura üzerinde bulunan tarihte bugün doluyor 20 iş günüm ama servis de cihazın teslim edileli 12 gün olduğunu söylemişti şuanda 11.10.2024 15 gün oldu cumartesi pazar hariç 19.10.2024 de 20 gün bitmiş oluyor cihazım sağlam temiz bir şekilde gelmez ise fatura üzerinde bulunan tarihe göre mi şikayet edeceğim yoksa servisin dediği tarihi geçince mi şikayet edeceğim ve hp yi mi vatanı mı şikayet edeceğim çok karmaşık bir şey oldu benim için hocam yardımlarınızı bekliyorum