Cavuskerem
80+ Platinum
- Katılım
- 27 Mart 2022
- Mesajlar
- 13,684
- Reaksiyon skoru
- 6,976
abii çok kötü geçmiş olsun direkt müşteri hizmetlerini ara benceEkranı kırık geldi ne yapmam lazımAlıntıyı görüntüle
abii çok kötü geçmiş olsun direkt müşteri hizmetlerini ara benceEkranı kırık geldi ne yapmam lazımAlıntıyı görüntüle
abii çok kötü geçmiş olsun direkt müşteri hizmetlerini ara bence
sürekli yanlış kategori seçerek sorum cevaplanmadı de direkt müşteri hizmetlrine bağlan seçeneği çıkıyo belki saatten dolayı da olabilir yarın dene istersenTrendyol asistana yönlendirdi müşteri hizmetleri
Uğraş dur şimdi :/ Ürünün kutusunun monitörün o köşesine denk gelen kısmında bir ezik var mıydı? Kargo firması da sürece dahil edilebilir belki.Ekranı kırık geldi ne yapmam lazımAlıntıyı görüntüle
Abi videoya çekseydin keşkeTrendyol asistana yönlendirdi müşteri hizmetleri
"Kutuyu açmadan kırığı nasıl görecektim x-ray cihazı ile mi?" şeklinde cevap verilebilir kendisine.Kutuyu açınca iade etme hakkım gidiyomuş elektronik sınıfında olduğu için böyle bir şey olabilir mi?
hayır öyle bişey yok hepsiburadadan aldım ve 13. gün iade ettim paket içeriği tam olduğu sürece istediğin gibi 14 gün içinde iade edebilirsinKutuyu açınca iade etme hakkım gidiyomuş elektronik sınıfında olduğu için böyle bir şey olabilir mi?
teknosa mağazadan alınca iade hakkın yok demişlerdi bana da. sadece netten alımlarda var dedilerhayır öyle bişey yok hepsiburadadan aldım ve 13. gün iade ettim paket içeriği tam olduğu sürece istediğin gibi 14 gün içinde iade edebilirsin
şöyle elden alırsan iade hakkın olmuyo mağazada test edip aldığın için ama web üzerinden aldığında mesafeli satış sözleşmesine tabi oluyo 14gün içinde koşulsuz iade hakkın oluyoteknosa mağazadan alınca iade hakkın yok demişlerdi bana da. sadece netten alımlarda var dediler
evet aynısı demişsin tam okumamaıştımşöyle elden alırsan iade hakkın olmuyo mağazada test edip aldığın için ama web üzerinden aldığında mesafeli satış sözleşmesine tabi oluyo 14gün içinde koşulsuz iade hakkın oluyo