Neler Yeni

HYPERX CLOUD 3 WİRELESS SES GELMEME SORUNU

Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
83
Reaksiyon skoru
15
Merhaba, Hyperx cloud 3 wireless aldım şarja takıtım bugün ve dedim uygulamasını indireyim şarjı oradan takip edeyim indirdim uygulaması çalışmadı sürekli arıza verdi sonra kulaklığın şarjı dolmuştur alayım artık dedim ve kulaklığa bir daha hiç bir şekilde bağlanamadım pc de gözüküyor fakat hiç bir şekilde ses ve mikrofonu kullanamıyorum bunu daha önce yaşayan çözüm bilen birisi var mı acaba ?
 
Bir bilgisi olan yok mu ?
 
Kulaklığı kablolu denediniz mi?Eğer dün wireless şekilde kullanıp bugün kullanamıyorsanız atladığınız bir şey olmalı
 
Merhaba, Hyperx cloud 3 wireless aldım şarja takıtım bugün ve dedim uygulamasını indireyim şarjı oradan takip edeyim indirdim uygulaması çalışmadı sürekli arıza verdi sonra kulaklığın şarjı dolmuştur alayım artık dedim ve kulaklığa bir daha hiç bir şekilde bağlanamadım pc de gözüküyor fakat hiç bir şekilde ses ve mikrofonu kullanamıyorum bunu daha önce yaşayan çözüm bilen birisi var mı acaba ?
ngenuity yazılımını yüklediğinizde driver kuruyor kulaklığa driver kurulurken programı zorla kapattıysanız sorun çıkmış olabilir
 
Kulaklığı kablolu denediniz mi?Eğer dün wireless şekilde kullanıp bugün kullanamıyorsanız atladığınız bir şey olmalı
uygulamayı indirdikten sonra kullanamamaya başladım artık ve uygulama sürekli hata veriyor update yapmıyor
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

ngenuity yazılımını yüklediğinizde driver kuruyor kulaklığa driver kurulurken programı zorla kapattıysanız sorun çıkmış olabilir
hayır kapatmadım direkt indirmiştim ngenuity uygulaması updat yapmıyor bile zaten bu şekilde kalıyor ve bana keşke yüklemseydim dedirtti yani şuan kullanamıyorum hiç bir şekilde.
1738929903938.png
 
Aygit yöneticisinden silin
 
uygulamayı indirdikten sonra kullanamamaya başladım artık ve uygulama sürekli hata veriyor update yapmıyor
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


hayır kapatmadım direkt indirmiştim ngenuity uygulaması updat yapmıyor bile zaten bu şekilde kalıyor ve bana keşke yüklemseydim dedirtti yani şuan kullanamıyorum hiç bir şekilde.
Alıntıyı görüntüle
Kulaklığı kablolu takınca ses gelmiyor mu?Denediniz mi kabloluyu
 
Ses ayarlarından kulaklığın seçili olduğundan emin misiniz?
 
Kulaklığı kablolu takınca ses gelmiyor mu?Denediniz mi kabloluyu
Kulaklıkta kablo ile kullanma desteği yok.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Bir bilgisi olan yok mu ?
Aygıt yöneticisinden kulaklık sürücüsünü bulup kaldir. Kaldirirken surucuyu kaldirmayi dene kutucugunu da isaretleyerek kaldirmalisin. Ardindan kulaklik dongle'ini cikar tak yapip NGENUITY uygulamasi uzerinden ayarlara gel ve cihazi resetleme yeri var oradan resetlemeyi dene.
 
Kulaklığı kablolu takınca ses gelmiyor mu?Denediniz mi kabloluyu
kablo desteği yok
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Ses ayarlarından kulaklığın seçili olduğundan emin misiniz?
tabii ki eminim yapmadığım şey kalmadı
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Kulaklıkta kablo ile kullanma desteği yok.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


Aygıt yöneticisinden kulaklık sürücüsünü bulup kaldir. Kaldirirken surucuyu kaldirmayi dene kutucugunu da isaretleyerek kaldirmalisin. Ardindan kulaklik dongle'ini cikar tak yapip NGENUITY uygulamasi uzerinden ayarlara gel ve cihazi resetleme yeri var oradan resetlemeyi dene.
ngenuıty uygulaması açılmıyor işte hata veriyor sürekli ne olduysa ondan kaynaklı oldu zaten bende anlaymadım şuan da dongle sadece kırmızı yanması gerekirken yanıp sönüyor sürekli ben mi yapamadım yoksa olmuyor mu çözemedim gerçekten
 
kablo desteği yok
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


tabii ki eminim yapmadığım şey kalmadı
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


ngenuıty uygulaması açılmıyor işte hata veriyor sürekli ne olduysa ondan kaynaklı oldu zaten bende anlaymadım şuan da dongle sadece kırmızı yanması gerekirken yanıp sönüyor sürekli ben mi yapamadım yoksa olmuyor mu çözemedim gerçekten
Dongle'ın ışığının yanıp sönmesi pairing modunda olduğunu gösteriyor. NGENUITY'yi görev yöneticisinden sonlandırın. Cihazın power tuşuna basılı tutun ve bildirim verene kadar bırakmayın. Ardından tekrar bağlanıp bağlanmadığını kontrol edin.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Uygulamayı direkt kaldırıp bu işlemleri yaparsan daha iyi olur hatta.
 
normal zamanda yanıp sönmesi problem değil cloud serisinde
"USB Ses için Intel® Smart Sound Teknolojisi" pc de böyle bir sürücü kurulu mu ?
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

ve artı olarak o güncellemeyi yapman gerekiyor yapabiliyorsan çünkü eski sürüm sorunlu ses konusunda
 
Dongle'ın ışığının yanıp sönmesi pairing modunda olduğunu gösteriyor. NGENUITY'yi görev yöneticisinden sonlandırın. Cihazın power tuşuna basılı tutun ve bildirim verene kadar bırakmayın. Ardından tekrar bağlanıp bağlanmadığını kontrol edin.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Uygulamayı direkt kaldırıp bu işlemleri yaparsan daha iyi olur hatta.
denedim dediğini olmuyor yine gerçekten neden kaynaklı hiç bir şekilde bulamadım artık
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

normal zamanda yanıp sönmesi problem değil cloud serisinde
"USB Ses için Intel® Smart Sound Teknolojisi" pc de böyle bir sürücü kurulu mu ?
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

ve artı olarak o güncellemeyi yapman gerekiyor yapabiliyorsan çünkü eski sürüm sorunlu ses konusunda
baktım ama öyle bir sürücü bulamadım, güncelleme yap dediğimde kendisı otomatik başka bir yere atıyor ve güncelemeye dair bir şey yapmıyor uygulamadan kaynaklı olduğunu düşünüyorum çoğu araştırmaya baktığımda herkeste böyle bir sorun var uygulamadan kaynaklı bende ona kafa yordum ondan olabileceğini düşünüyorum
 
Geri
Top