Diğer arkadaş söylemiş yorumları okursan görürsün , sattığı ürün trde satış yapmasına rağmen destek vermiyosa kızman gereken firma hyperx ben de onu söylüyorum , hyperxin kendisine ingilizce olarak mail at belki hp distribütörü ile iletişime geçip yardımcı olurlar , başka da çare gözükmüyordeğişim yapacaklarını kim söyledi? değişim iade için doa belgesi istiyorlar olmayan belge ile değişim yapsalar zaten konuyu açmazdım herhade hocam değilmi? hyperx'in numarası yok tr'de
Mesaj otomatik birleştirildi:
Hayır böyle saçma durum olmaz ya hyperx marka üründe kutu arkasında hp servis numarası var arıyorum destek vermiyoruz diyorlar ulen madem destek vermiyorsun numaran neden var üründe? amazona iletiyorum sıfır destek şaka gibi .D
haydaaa sen o zaman hyper x e bir mail ateşle bakalım ne olacak demekki hyper x ürün alsan garanti süresi içinde bir sorunla karşılaşsan elinde patlayacak ürünhocam zaten onlar bana diyor hyperx'e 1 bucuk senedir destek vermiyoruz diye
şuan malesef durum öyle ve diğer taraftaki kişiler ingilizce destek veriyor bana ürün için destek verirmi vermezmi oda mechul yani bilmiyorum saçma sapan bir durum bu ya çok can sıkıcıhaydaaa sen o zaman hyper x e bir mail ateşle bakalım ne olacak demekki hyper x ürün alsan garanti süresi içinde bir sorunla karşılaşsan elinde patlayacak ürün
yani şansını dene ama satılan ürünün teknik desteği olmak zorunda şikayet etmek daha mantıklı 2. seçenek olarakşuan malesef durum öyle ve diğer taraftaki kişiler ingilizce destek veriyor bana ürün için destek verirmi vermezmi oda mechul yani bilmiyorum saçma sapan bir durum bu ya çok can sıkıcı
hocam müşteri temsilcisi chatten hiç bir çözüm bulamayınca son çare mağduriyetinizi gidermek için yenisini verelim stok gelirse dedi, ürüne o zamandır stok gelmiyorKulaklık ama sıkıntı su destek alamıyorum HP 1 buçuk senedir hyperx markasına destek vermdiklerini söylüyor Amazon ise hyperx ile iletişime geç diyor tr de olmayan müşteri hizmetleri ile nasıl iletişime gecmemi bekliyorlar anlatıyorum ama çözüm 0
Mesaj otomatik birleştirildi:
Yenisini verelim cümlesini chattenmi veya mail ilemi söylediler hocam?
hocam hyperx e 3 kez ingilizce mail attım dönüş olmadıhaydaaa sen o zaman hyper x e bir mail ateşle bakalım ne olacak demekki hyper x ürün alsan garanti süresi içinde bir sorunla karşılaşsan elinde patlayacak ürün
Hocam yanlış hatırlamıyorsam hyperx global Türkiye'ye hala ürün gönderiyor. Üsteki arkadaşın dediği gibi global ile konuşun bir şekilde.şuan malesef durum öyle ve diğer taraftaki kişiler ingilizce destek veriyor bana ürün için destek verirmi vermezmi oda mechul yani bilmiyorum saçma sapan bir durum bu ya çok can sıkıcı
chatteki görseli iletirmisin bana duruyorsa örnek olması için bende ileteyimhocam müşteri temsilcisi chatten hiç bir çözüm bulamayınca son çare mağduriyetinizi gidermek için yenisini verelim stok gelirse dedi, ürüne o zamandır stok gelmiyor
Mesaj otomatik birleştirildi:
hocam hyperx e 3 kez ingilizce mail attım dönüş olmadı
hocam maalesef resim yok ve ben bu durum için bir çok kez farklı müşteri temsilcileriyle konuşmuştum sadece 1 tane temsilci bana bu seçeneği söylemişti muhtemelen daha yetkili yada bilmiyorum ama diğerleri hiç söylememişti yanichatteki görseli iletirmisin bana duruyorsa örnek olması için bende ileteyim
Şu amazonu kusursuz bir firma gibi görmeyi artık bıraksanız mı yok amazon şöyle böyle bozdular kardeşim adamlar kendilerini bozdular eski amazonla bu amazon aynı değil amazonda artık işler para memnuniyeti oldu müşteri memnuniyeti değil ortada mağdur olmuş bir tüketici var hyper xin ürüne destek vermemesi tüketiciyi bağlamaz ortada ayıplı bir ürün var eğer distribütör ilgilenmezse satıcı ilgilenir elbet biri bu garantinin sorumluluğunu alacak müşteri ayıplı ürünü değişim yaptırmak istiyor amazon iade yapalım diyor var mı böyle bir şey 6502 sayılı maddeyi aç bir oku amazon satıcı konumunda olarak tüketicinin kararını kendileri veremez tüketici değişim istiyor ortada servis yok adam ne yapsın? Aynı model yoksa aynı modelin başka muadilini versinler çözüm çok işlerine gelmiyorAmazonluk bir şey yok ellerinde olsa değişim yapacaklarını söylemişler daha ne desin sanki hyperx firmasının distribütörü o mu , hyperxle iletişime geçiceksin eğer firma ilgiliyse trdeki bir distribütörle bağlantı kurup sana yardımcı olurlar , yoksa yapacak bir şey yok geçmiş olsun , aynısını almanyadan aldığım kingston ssd den yaşadım ordan biliyorum
Sorma erkeklerin hepsi showmen 3 kuruşluk maaşı ile aklınca tüketiciyi bezdirmeye çalışıyor yazık gerçekten amazon bitmişben deyince kargo şirketi diyorlar
Mesaj otomatik birleştirildi:
telesekreteri bile bozulmuş bi yer trendyol hb ile organize fiyat belirleyen bi yer
Mesaj otomatik birleştirildi:
müşteri hizmetleri çözüme cok odakli değil
Mesaj otomatik birleştirildi:
özellikle erkek arkadaşlar çok sinir bozucu bayan değilse geçmiş olsun
Neredeyse 3 senedir kullanıyorum amazonu ve çok fazla konuşuyorum müşteri hizmetleri ile meraktan dolayı ve 3 seneden beri temsilci isimleri çok değişmedi ama değişim politikası iade seçenekleri ve müşteriye olan tutum 360 derece değişti. Önceden temsilciler ile o kadar mükkemmel bir konuşma yapıyorduk ki neredeyse birbirimizin ayağına kapanıyorduk ve bu her müşteri temsilcisinde oluyor. Şimdi iyi günler diyorum ve direk sorununuzu dinliyorum diyorlar ve fix olarak Maalesef yapabileceğimiz bir şey yok iyi günler dilerim demekten ileri gidemiyorum artık.Şu amazonu kusursuz bir firma gibi görmeyi artık bıraksanız mı yok amazon şöyle böyle bozdular kardeşim adamlar kendilerini bozdular eski amazonla bu amazon aynı değil amazonda artık işler para memnuniyeti oldu müşteri memnuniyeti değil ortada mağdur olmuş bir tüketici var hyper xin ürüne destek vermemesi tüketiciyi bağlamaz ortada ayıplı bir ürün var eğer distribütör ilgilenmezse satıcı ilgilenir elbet biri bu garantinin sorumluluğunu alacak müşteri ayıplı ürünü değişim yaptırmak istiyor amazon iade yapalım diyor var mı böyle bir şey 6502 sayılı maddeyi aç bir oku amazon satıcı konumunda olarak tüketicinin kararını kendileri veremez tüketici değişim istiyor ortada servis yok adam ne yapsın? Aynı model yoksa aynı modelin başka muadilini versinler çözüm çok işlerine gelmiyor
Mesaj otomatik birleştirildi:
Sorma erkeklerin hepsi showmen 3 kuruşluk maaşı ile aklınca tüketiciyi bezdirmeye çalışıyor yazık gerçekten amazon bitmiş
Kimse amazonu kusursuz bir firma olarak görmüyorki , sadece hepsiburada ve trendyol gibi firmalardan daha iyi yarın bir şey alcak olsan yine ilk tercihin amazon olur , dediğin şekilde politika değiştirmelerini sebepleri de yine sizlersiniz , sadece forumda bile kulaklık , monitör gibi ürünleri deneme amaçlı keyfi alıp 2 haftalık iade hakkı dolmaya yaklaşınca iade eden kaç kişi gördüm , ürünü düzgün gelmesine rağmen kupon koparabilmek için hatalı geldiği ayağına belli bir kupon alan çok kişi gördüm emin ol , siz bu şekilde firmanın iyi niyetini suistimal ederseniz onlar da tabii ki politika değiştirir , politika değiştirmesine rağmen bir tüketici modeli oluşturur , senin ne kadar ürün aldığın , ne kadar iade yaptığın , ne kadar kupon talep ettiğin hepsi bunu etkiler ve sen bunu farkında olmazsın , işte o zaman bana destek olmadılar şöyle yapmadılar dersin , daha bir hafta önce almış olduğum kedi mamasının tüketim tarihi yakın olduğu için kendilerine ulaştığımda sadece iade talep etmeme rağmen ürün parasını iade edip ürünün bende kalmasını sağladılar ben hala ilk geldiğinde nasıl destek oluyorsa hala aynı desteği sağladıkları şekilde alışverişime devam ediyorum , ayrıca sattığı ürünün TR satışı olması ve TR distribütörü olmasına rağmen onlar ürününün arkasında durmuyosa satıcı bunla ilgilenmek zorunda değil , tüketici hakem heyetine verirsen çıkan sonuca göre ceza hyperxe mi veya satıcı olan amazona mı kesilir görürsün kanunu istersen sen aç bir tekrar oku , ona da basit bir örnek vereyim yine geçenlerde yaşadığım amazon almanyadan almış olduğum kingston ssd nin garantisi evrensel olduğu için ve trde distribütörü olduğu için kendileriyle iletişime geçtiğimde ürünün trden almamama rağmen trdeki bir distrübütörüyle iletişime geçip ssdnin yenisinin tarafıma gönderilmesi sağlandı , bu da güzel bir örnek oldu dediğimi daha iyi anlatmışımdır , ilk suçlu olarak sattığı ürünün arkasında durmayan hyperxe yüklenirseniz sorunu çözersiniz bu kadar basitŞu amazonu kusursuz bir firma gibi görmeyi artık bıraksanız mı yok amazon şöyle böyle bozdular kardeşim adamlar kendilerini bozdular eski amazonla bu amazon aynı değil amazonda artık işler para memnuniyeti oldu müşteri memnuniyeti değil ortada mağdur olmuş bir tüketici var hyper xin ürüne destek vermemesi tüketiciyi bağlamaz ortada ayıplı bir ürün var eğer distribütör ilgilenmezse satıcı ilgilenir elbet biri bu garantinin sorumluluğunu alacak müşteri ayıplı ürünü değişim yaptırmak istiyor amazon iade yapalım diyor var mı böyle bir şey 6502 sayılı maddeyi aç bir oku amazon satıcı konumunda olarak tüketicinin kararını kendileri veremez tüketici değişim istiyor ortada servis yok adam ne yapsın? Aynı model yoksa aynı modelin başka muadilini versinler çözüm çok işlerine gelmiyor
Mesaj otomatik birleştirildi:
Sorma erkeklerin hepsi showmen 3 kuruşluk maaşı ile aklınca tüketiciyi bezdirmeye çalışıyor yazık gerçekten amazon bitmiş
İyi hoş diyorsunda arkasına HP servis numarasını koyan ben miyim hayır ama iş servislik duruma gelince bana kutunun arkasına bakın diyorlar e bakıyorum diyorum gerekli bilgiyi veriyorum ama sonuç bir şey yapamayız bumu yanı? Neden yabancı kaynaklı siteden translate ile çözmeye çalışıyorum ben pardon? Hadi ben bilinçli biriyim bir şekilde çözüme kavuşturdum diyelim ya bir başkası ne yapsın bu tarz durumları bilmiyorsa? Şunu yapmak zorlarina gidiyor artık benim aradığım HP arayıp konusalar onlara gerekli cevabı HP verince anlayacaklar ama iş çözüme geldim yanaşan yok böyle saçmalık olmaz HP ürüne destek vermiyor kim verecek bu durumda? Amazonda vermiyor zatenKimse amazonu kusursuz bir firma olarak görmüyorki , sadece hepsiburada ve trendyol gibi firmalardan daha iyi yarın bir şey alcak olsan yine ilk tercihin amazon olur , dediğin şekilde politika değiştirmelerini sebepleri de yine sizlersiniz , sadece forumda bile kulaklık , monitör gibi ürünleri deneme amaçlı keyfi alıp 2 haftalık iade hakkı dolmaya yaklaşınca iade eden kaç kişi gördüm , ürünü düzgün gelmesine rağmen kupon koparabilmek için hatalı geldiği ayağına belli bir kupon alan çok kişi gördüm emin ol , siz bu şekilde firmanın iyi niyetini suistimal ederseniz onlar da tabii ki politika değiştirir , politika değiştirmesine rağmen bir tüketici modeli oluşturur , senin ne kadar ürün aldığın , ne kadar iade yaptığın , ne kadar kupon talep ettiğin hepsi bunu etkiler ve sen bunu farkında olmazsın , işte o zaman bana destek olmadılar şöyle yapmadılar dersin , daha bir hafta önce almış olduğum kedi mamasının tüketim tarihi yakın olduğu için kendilerine ulaştığımda sadece iade talep etmeme rağmen ürün parasını iade edip ürünün bende kalmasını sağladılar ben hala ilk geldiğinde nasıl destek oluyorsa hala aynı desteği sağladıkları şekilde alışverişime devam ediyorum , ayrıca sattığı ürünün TR satışı olması ve TR distribütörü olmasına rağmen onlar ürününün arkasında durmuyosa satıcı bunla ilgilenmek zorunda değil , tüketici hakem heyetine verirsen çıkan sonuca göre ceza hyperxe mi veya satıcı olan amazona mı kesilir görürsün kanunu istersen sen aç bir tekrar oku , ona da basit bir örnek vereyim yine geçenlerde yaşadığım amazon almanyadan almış olduğum kingston ssd nin garantisi evrensel olduğu için ve trde distribütörü olduğu için kendileriyle iletişime geçtiğimde ürünün trden almamama rağmen trdeki bir distrübütörüyle iletişime geçip ssdnin yenisinin tarafıma gönderilmesi sağlandı , bu da güzel bir örnek oldu dediğimi daha iyi anlatmışımdır , ilk suçlu olarak sattığı ürünün arkasında durmayan hyperxe yüklenirseniz sorunu çözersiniz bu kadar basit
Mesaj otomatik birleştirildi:
Amazon da benim babamın oğlu değil sonuçta tüketici olarak ben bana olan faydaya bakarım