CoNKeR
80+ Bronze
- Katılım
- 25 Mart 2020
- Mesajlar
- 705
Konuyu hortlatmışsınız, ben de yukardaki arkadaşa cevap yazmaya hazırlanıyordum ama eski konu olduğu için belki görmez. Olsun ben yine de yazayım
İkinci motorum olarak Nisan ayında Apec APX5 150 cc motor aldım A101'den. Şuan motor 800kmde. 8bin değil 800km. Fabrika orta sehpa tekerleğini tutan vidayı uzun kullanmış, fabrikasyon olarak hatalı. O vida, motoru orta sehpadan her indirdiğinde yağ karteline çarpıp yağ kartelini deldi. Motor 800 kmde. Hangi japonda bunu görebilirsin bir söyler misin bana? 2016'da R25 aldım 3 farklı zamanda 5 farklı parça önleyici bakım olarak çağırıldı ve sıkıntı olmadan değişti. Bu motorumu (apx5) garantiye götürdüğümde kronik bir problem olduğunu ama geri çağırmadıklarını öğrendim.
Ayrıca ABS ara sıra devreye girmiyor, yolda giderken ışığını yakıyor. Tekrar yazıyorum motor 800kmde.
4 sene R25 kullandım, en ufak bir sıkıntı yaşamadım.
3 senedir R6 kullanıyorum, bir defa bile en ufak bir problem yaşatmadı bana.
Ben gayet güzel bakarım motoruma, 12 yıldan uzun süredir motor kullanıyorum, 500bin kmden fazla tecrübem vardır. Ben senin pek motor tecrüben olduğunu düşünmüyorum, hele farklı markalar hiç kullanmamışsın.
Japon diyen arkadaşların pek fazla motor tecrübesi olduğunu zannetmiyorum.
Motora verdiğin para alacağın değeri belirlemene yardımcı olur.
Örnek Kanuni Mati 125 sıfırı 40 bin olan bir motordur. Ama Dio 90 bin tlden satılıyor. 2 katından daha fazla ederi olan bir japonun bu ederi karşılaması gerekliliği vardır sonuçta. Siz sanıyorsunuz ki çin - türk çin - çin hint melez motorlar kötüdür. 500 kmde bir servise gidersin.
Yanlış. Motor kullanıcısı kadar elverişli ve sağlamdır. Bakımı düzgün yapılıp hor kullanılmayan her motor uzun ömürlü olur.
250nk gibi 100bin ortalama ile satılan motordan 260binden 300bine kadar satılan bir motor olan R25 kalitesi beklenemez tabi ki.
Ama r25 de 250nk dan neredeyse 3 kat pahalı olmasının karşılığını veremez.
İkinci motorum olarak Nisan ayında Apec APX5 150 cc motor aldım A101'den. Şuan motor 800kmde. 8bin değil 800km. Fabrika orta sehpa tekerleğini tutan vidayı uzun kullanmış, fabrikasyon olarak hatalı. O vida, motoru orta sehpadan her indirdiğinde yağ karteline çarpıp yağ kartelini deldi. Motor 800 kmde. Hangi japonda bunu görebilirsin bir söyler misin bana? 2016'da R25 aldım 3 farklı zamanda 5 farklı parça önleyici bakım olarak çağırıldı ve sıkıntı olmadan değişti. Bu motorumu (apx5) garantiye götürdüğümde kronik bir problem olduğunu ama geri çağırmadıklarını öğrendim.
Ayrıca ABS ara sıra devreye girmiyor, yolda giderken ışığını yakıyor. Tekrar yazıyorum motor 800kmde.
4 sene R25 kullandım, en ufak bir sıkıntı yaşamadım.
3 senedir R6 kullanıyorum, bir defa bile en ufak bir problem yaşatmadı bana.
Ben gayet güzel bakarım motoruma, 12 yıldan uzun süredir motor kullanıyorum, 500bin kmden fazla tecrübem vardır. Ben senin pek motor tecrüben olduğunu düşünmüyorum, hele farklı markalar hiç kullanmamışsın.