Neler Yeni

İnce hesap 3 günlük sistemi iade almıyor

Katılım
1 Haziran 2020
Mesajlar
4
Dahası  
Reaksiyon skoru
1
İsim
Doğkan Saraç
Merhabalar, 1 hafta önce incehesaptan kasa siparişi verdim. Ürün elime Çarşamba günü ulaştı. Perşembe günü test ettim ve güç kaynağından kulak delecek kadar bir ses geliyordu.

Daha ürünün 1. gününde böyle bir hata olmasına rağmen sistemi garantiye yollayacaklarini söylediler. Benim de servisle uğraşacak zamanım olmadığı için iade etmek istedim.

Fakat hazır sistem olduğu için iade alamayacaklarını söylediler. Ben ürünü alırken herhangi bir özelleştirme yapmadım. Bu konuda ne yapmalıyım?
 

agno

80+
Katılım
10 Mayıs 2024
Mesajlar
206
Dahası  
Reaksiyon skoru
95
İsim
burak
THH başvurabilirsin onun haricinde süreç normal yani almıyorlar iade hazır sistemleri. hele ki sen sorunlu demişsin onu hiç almazlar
 

ARTIK FAN DEĞİLİM

80+ Platinum
Katılım
5 Nisan 2020
Mesajlar
12,409
Dahası  
Reaksiyon skoru
5,830
İsim
Bilal Tepe
Merhabalar, 1 hafta önce incehesaptan kasa siparişi verdim. Ürün elime Çarşamba günü ulaştı. Perşembe günü test ettim ve güç kaynağından kulak delecek kadar bir ses geliyordu.

Daha ürünün 1. gününde böyle bir hata olmasına rağmen sistemi garantiye yollayacaklarini söylediler. Benim de servisle uğraşacak zamanım olmadığı için iade etmek istedim.

Fakat hazır sistem olduğu için iade alamayacaklarını söylediler. Ben ürünü alırken herhangi bir özelleştirme yapmadım. Bu konuda ne yapmalıyım?
Hazır sistemde iade yok çünkü adamlar haklı burda montaj ediyolar bütün parçalar 2.ele düşüyor kutu açılmış oluyor sen de zaten bozuk sorunlu demişsin garantiye gider beklersin mecbursun
 

Zexius

80+ Bronze
Katılım
3 Aralık 2023
Mesajlar
886
Merhabalar, 1 hafta önce incehesaptan kasa siparişi verdim. Ürün elime Çarşamba günü ulaştı. Perşembe günü test ettim ve güç kaynağından kulak delecek kadar bir ses geliyordu.

Daha ürünün 1. gününde böyle bir hata olmasına rağmen sistemi garantiye yollayacaklarini söylediler. Benim de servisle uğraşacak zamanım olmadığı için iade etmek istedim.

Fakat hazır sistem olduğu için iade alamayacaklarını söylediler. Ben ürünü alırken herhangi bir özelleştirme yapmadım. Bu konuda ne yapmalıyım?
Hazır sistemlerde iade hakkı var dostum lakin sen sorun belirtmişsin he belirtmesen bile iade etmek istesen muhtemelen iade almayacaklardı ve yine thh yoluna başvuracaktın eğer kişiselleştirme yapmazsan hazır sistemde iade hakkın her zaman vardır.
Mesaj otomatik birleştirildi:

Hazır sistemde iade yok çünkü adamlar haklı burda montaj ediyolar bütün parçalar 2.ele düşüyor kutu açılmış oluyor sen de zaten bozuk sorunlu demişsin garantiye gider beklersin mecbursun
Bu bilgi yanlıştır hazır sistemlerde iade vardır kişiselleştirme yapılmadığı müddetçe vardır eğer bahsettiğiniz 2.ele düşme olayı sebep ise tekli alınan ürünlerinde kutusu açılıp iade edilebiliyor kısaası 14 gün içerisinde kutu açılması herhangi bir şekilde tüketicinin iade hakkını engellemesine sebebiyet değil
Mesaj otomatik birleştirildi:

Merhabalar, 1 hafta önce incehesaptan kasa siparişi verdim. Ürün elime Çarşamba günü ulaştı. Perşembe günü test ettim ve güç kaynağından kulak delecek kadar bir ses geliyordu.

Daha ürünün 1. gününde böyle bir hata olmasına rağmen sistemi garantiye yollayacaklarini söylediler. Benim de servisle uğraşacak zamanım olmadığı için iade etmek istedim.

Fakat hazır sistem olduğu için iade alamayacaklarını söylediler. Ben ürünü alırken herhangi bir özelleştirme yapmadım. Bu konuda ne yapmalıyım?
Şikayayet vara şikyayet oluştur önce dostum orayla ilgileniyorlar zamanında telefon iadem için şikayetvara başvurarak sorunu çözmüştüm orayla ilgileniyorlar
 
Katılım
1 Haziran 2020
Mesajlar
4
Dahası  
Reaksiyon skoru
1
İsim
Doğkan Saraç
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #5
Hazır sistemlerde iade hakkı var dostum lakin sen sorun belirtmişsin he belirtmesen bile iade etmek istesen muhtemelen iade almayacaklardı ve yine thh yoluna başvuracaktın eğer kişiselleştirme yapmazsan hazır sistemde iade hakkın her zaman vardır.
Mesaj otomatik birleştirildi:


Bu bilgi yanlıştır hazır sistemlerde iade vardır kişiselleştirme yapılmadığı müddetçe vardır eğer bahsettiğiniz 2.ele düşme olayı sebep ise tekli alınan ürünlerinde kutusu açılıp iade edilebiliyor kısaası 14 gün içerisinde kutu açılması herhangi bir şekilde tüketicinin iade hakkını engellemesine sebebiyet değil
Mesaj otomatik birleştirildi:


Şikayayet vara şikyayet oluştur önce dostum orayla ilgileniyorlar zamanında telefon iadem için şikayetvara başvurarak sorunu çözmüştüm orayla ilgileniyorlar
Hocam ben arıza için ilk günden yazdım, sonra maillesme uzadı servis vs deyince vaktim olmadigi için iade etmek istiyordum. Ki sorun olmasa bile 14 gün içinde cayma hakkım olması lazım.

Dediğin gibi şikayetvara yazdım teşekkür ederim.
 
Son düzenleme:
Top Bottom