Neler Yeni

İnce Hesap Rezaleti

ZK--

80+
Katılım
24 Mart 2020
Mesajlar
401
Dahası  
Reaksiyon skoru
194
İsim
Zekeriya KURTOĞLU
1 saati geçti abi arayan soran var mı
Herhangi bir dönüş olmadı az önce aradım farklı birisiyle görüştüm ilgileniyoruz dönüş yapacağız dediler. Öğleden sonra İkamet ettiğim şehirdeki hakem heyetine giderek şikayette bulunacağım.
Mesaj otomatik birleştirildi:

Mouse kulaklık klavye tarzı ürünleri iade almıyorlar.Bunu bilerek alış-veriş yapmanız gerekir.Ekran kartı,RAM vs. bozuk olsaydı direkt ilgilenirlerdi.
Bunu bilerek alışveriş yapmanız gerekir diyorsunuz ama farklı firmalardan aldığım herhangi bir ürünü geri iade ediyorum? Farkı nedir acaba? Ayrıca söylemiş olduğunuz şey sitenin iade bölümünde veya ürünün sipariş sayfasında yazmıyor. Keza ben n11 üzerinden daha önce klavye alıp iade ettim?
 

Ekler

  • Screenshot_20200702-123615.png
    Screenshot_20200702-123615.png
    197.6 KB · Hit: 99

ZK--

80+
Katılım
24 Mart 2020
Mesajlar
401
Dahası  
Reaksiyon skoru
194
İsim
Zekeriya KURTOĞLU
@Abdullah Hacıgül hocam o çok övdüğünüz incehesap iadeye göndermiş olduğum ürünü tekrardan bana göndermek yerine farklı bir kişiye gönderip, siz teslim aldınız diye ahkam kesiyor. Sonrasında da kargoya suç atıp özür diliyor. Ürün bozuk veya adam almış olduğum ürünü kullandıysa ben o ürünü niye geri alayım? İade etmek, ürünü almak istemiyorum diyorum talep oluşturduk beyefendi bekleyiniz diyorlar. Resmen şaka gibi bir firma ile iş yapıyorsunuz. Siz ve sizler gibi bu mağazayı öven kişilere güvenerek alışveriş yapıyoruz ve sonuç ortada. Lütfen çalıştığınız firmalara dikkat edin. Suç sizin değil lâkin firmanın ne kadar umursamaz ve dandik olduğu ortada.
 

Ouzkskn

80+ Silver
Katılım
24 Mayıs 2020
Mesajlar
2,346
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,345
İsim
....
Mouse kulaklık klavye tarzı ürünleri iade almıyorlar.Bunu bilerek alış-veriş yapmanız gerekir.Ekran kartı,RAM vs. bozuk olsaydı direkt ilgilenirlerdi.

Öyle bir Dünya yok. İade almıyoruz diye. Bana denk gelmiyor ki :) Ah denk gelse keşke şöyle olay.

THH çözüm değil. THH karar verir hiçbir yaptırım uygulamaz.

Onlara okkalı bir dava lazım. Ama uzun sürer tabi. Ses kayıtları mevcut hepsinin zaten hem sizin operatörünüzde hem kendilerinde. İade almıyoruz diye o kayıtlarda duruyordur. (Don, Atlet, Mayo, Bikini satmıyorlar.)
 

ZK--

80+
Katılım
24 Mart 2020
Mesajlar
401
Dahası  
Reaksiyon skoru
194
İsim
Zekeriya KURTOĞLU
Öyle bir Dünya yok. İade almıyoruz diye. Bana denk gelmiyor ki :) Ah denk gelse keşke şöyle olay.

THH çözüm değil. THH karar verir hiçbir yaptırım uygulamaz.

Onlara okkalı bir dava lazım. Ama uzun sürer tabi. Ses kayıtları mevcut hepsinin zaten hem sizin operatörünüzde hem kendilerinde. İade almıyoruz diye o kayıtlarda duruyordur. (Don, Atlet, Mayo, Bikini satmıyorlar.)
hocam ben iadeyi falan geçtim adamlar ürünü bana değil başkasına göndermişler adam almış ürünü ayın 17 sinde daha bugün ürünü geri iadeye istemişler. Ürün bir kaç güne kadar bize gelir diyorlar. Gelince size göndeririz dediler. Bende kabul etmiyorum başkasının kullandığı ürünü dedim. Şaka gibi resmen 😁😁
 

Arifasln

80+ Bronze
Katılım
26 Mart 2020
Mesajlar
633
Dahası  
Reaksiyon skoru
254
İsim
Arif aslan
hocam ben iadeyi falan geçtim adamlar ürünü bana değil başkasına göndermişler adam almış ürünü ayın 17 sinde daha bugün ürünü geri iadeye istemişler. Ürün bir kaç güne kadar bize gelir diyorlar. Gelince size göndeririz dediler. Bende kabul etmiyorum başkasının kullandığı ürünü dedim. Şaka gibi resmen 😁😁
Sonuç nedir şimdi?
 

ErselMert

80+ Bronze
Katılım
18 Mayıs 2020
Mesajlar
1,067
Dahası  
Reaksiyon skoru
530
İsim
Ersel Mert
Instagram
@erselmert
Twitter
erselmert
bende diyorum gaming gecesi ve incehesap satış sırasıdaki hizmeti 0 geçenlerde böyle bir şey yazdığımda linç yiyordum az kalsın ama bu durumdan tek siz muzdarip değilsiniz
 

Mehmet Yılmaz

Vitreus
Yönetici
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
29,090
En İyi Cevap
15
Dahası  
Reaksiyon skoru
68,856
Konum
Ankara
İsim
Mehmet Yılmaz
İlgilendiği Kategoriler
Ekran Kartları ve İnternet Servis Sağlayıcıları
Epic Games
DreamRS
Discord
mehmet_yilmaz
Servis raporu olmadan iade almazlar zaten bu her markada böyle.
 

Ouzkskn

80+ Silver
Katılım
24 Mayıs 2020
Mesajlar
2,346
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,345
İsim
....
hocam ben iadeyi falan geçtim adamlar ürünü bana değil başkasına göndermişler adam almış ürünü ayın 17 sinde daha bugün ürünü geri iadeye istemişler. Ürün bir kaç güne kadar bize gelir diyorlar. Gelince size göndeririz dediler. Bende kabul etmiyorum başkasının kullandığı ürünü dedim. Şaka gibi resmen 😁😁

O olaya girmedim zaten orası ayrı bir Rezalet :)
 

Sirwenshi

80+ Bronze
Katılım
25 Mart 2020
Mesajlar
636
Dahası  
Reaksiyon skoru
261
İsim
Alperen DEYNEKLİ

ZK--

80+
Katılım
24 Mart 2020
Mesajlar
401
Dahası  
Reaksiyon skoru
194
İsim
Zekeriya KURTOĞLU
Servis raporu olmadan iade almazlar zaten bu her markada böyle.
Servis raporunda üründe hasar veya herhangi bir durum söz konusu konusu olmayıp sadece kutusunun yırtık olduğundan dolayı iade almadıklarını beyan ettiler. Yukarıda konuyu açtığım da da belirtmiş olduğum gibi, kutusunu yırttığım bir ürünü iadeye göndermem keza artık bu iade durumundan çok daha ileriye gitti. Çünkü ben ürünün düzgün çalışır halde bana tekrar gönderilmesini istedim. Onlar bana göndermek yerine başkasına gönderiyorlar. Ayın 17 sinden beri ürün başkasında benim bugün aramalarım ve şikayetlerim sonrasında adamdan ürün tekrar alınıp incehesaba kargolanıp sonrasında bana gönderileceğini söylediler. Bütün suçu da kargo firmasına atıyorlar. Mehmet bey kendinizi benim yerime koyun ve bir de o şekilde cevap verin. Ben ürünü neden kabul edeyim? Keza ben ürünü düzgün ve yırtık kutu olmaksızın tertemiz gönderirken böyle şeyler yaşıyorum.
 

Mehmet Yılmaz

Vitreus
Yönetici
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
29,090
En İyi Cevap
15
Dahası  
Reaksiyon skoru
68,856
Konum
Ankara
İsim
Mehmet Yılmaz
İlgilendiği Kategoriler
Ekran Kartları ve İnternet Servis Sağlayıcıları
Epic Games
DreamRS
Discord
mehmet_yilmaz
Servis raporunda üründe hasar veya herhangi bir durum söz konusu konusu olmayıp sadece kutusunun yırtık olduğundan dolayı iade almadıklarını beyan ettiler. Yukarıda konuyu açtığım da da belirtmiş olduğum gibi, kutusunu yırttığım bir ürünü iadeye göndermem keza artık bu iade durumundan çok daha ileriye gitti. Çünkü ben ürünün düzgün çalışır halde bana tekrar gönderilmesini istedim. Onlar bana göndermek yerine başkasına gönderiyorlar. Ayın 17 sinden beri ürün başlarında benim bugün aramalarım ve şikayetlerim sonrasında adamdan ürün tekrar alınıp incehesaba kargolanıp sonrasında bana gönderileceğini söylediler. Bütün suçu da kargo firmasına atıyorlar. Mehmet bey kendinizi benim yerime koyun ve bir de o şekilde cevap verin. Ben ürünü neden kabul edeyim? Keza ben ürünü düzgün ve yırtık kutu olmaksızın tertemiz gönderirken böyle şeyler yaşıyorum.
Ben diğer garip yorumlar için cevap verdim.
 

Sirwenshi

80+ Bronze
Katılım
25 Mart 2020
Mesajlar
636
Dahası  
Reaksiyon skoru
261
İsim
Alperen DEYNEKLİ
Allah sabır versin hocam. Bu tür mağazalar ile çalışmamak lazımmış.
Evet Ama Bana Göre Bu Pandemi Olayları Yüzüne Yaşanan Sıkıntılar Bunlar.
 
Top Bottom