İnce Hesap Rezaleti

1 saati geçti abi arayan soran var mı
Herhangi bir dönüş olmadı az önce aradım farklı birisiyle görüştüm ilgileniyoruz dönüş yapacağız dediler. Öğleden sonra İkamet ettiğim şehirdeki hakem heyetine giderek şikayette bulunacağım.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Mouse kulaklık klavye tarzı ürünleri iade almıyorlar.Bunu bilerek alış-veriş yapmanız gerekir.Ekran kartı,RAM vs. bozuk olsaydı direkt ilgilenirlerdi.
Bunu bilerek alışveriş yapmanız gerekir diyorsunuz ama farklı firmalardan aldığım herhangi bir ürünü geri iade ediyorum? Farkı nedir acaba? Ayrıca söylemiş olduğunuz şey sitenin iade bölümünde veya ürünün sipariş sayfasında yazmıyor. Keza ben n11 üzerinden daha önce klavye alıp iade ettim?
 

Ekler

  • Screenshot_20200702-123615.png
    Screenshot_20200702-123615.png
    197.6 KB · Hit: 134
@Abdullah Hacıgül hocam o çok övdüğünüz incehesap iadeye göndermiş olduğum ürünü tekrardan bana göndermek yerine farklı bir kişiye gönderip, siz teslim aldınız diye ahkam kesiyor. Sonrasında da kargoya suç atıp özür diliyor. Ürün bozuk veya adam almış olduğum ürünü kullandıysa ben o ürünü niye geri alayım? İade etmek, ürünü almak istemiyorum diyorum talep oluşturduk beyefendi bekleyiniz diyorlar. Resmen şaka gibi bir firma ile iş yapıyorsunuz. Siz ve sizler gibi bu mağazayı öven kişilere güvenerek alışveriş yapıyoruz ve sonuç ortada. Lütfen çalıştığınız firmalara dikkat edin. Suç sizin değil lâkin firmanın ne kadar umursamaz ve dandik olduğu ortada.
 
Mouse kulaklık klavye tarzı ürünleri iade almıyorlar.Bunu bilerek alış-veriş yapmanız gerekir.Ekran kartı,RAM vs. bozuk olsaydı direkt ilgilenirlerdi.

Öyle bir Dünya yok. İade almıyoruz diye. Bana denk gelmiyor ki :) Ah denk gelse keşke şöyle olay.

THH çözüm değil. THH karar verir hiçbir yaptırım uygulamaz.

Onlara okkalı bir dava lazım. Ama uzun sürer tabi. Ses kayıtları mevcut hepsinin zaten hem sizin operatörünüzde hem kendilerinde. İade almıyoruz diye o kayıtlarda duruyordur. (Don, Atlet, Mayo, Bikini satmıyorlar.)
 
Öyle bir Dünya yok. İade almıyoruz diye. Bana denk gelmiyor ki :) Ah denk gelse keşke şöyle olay.

THH çözüm değil. THH karar verir hiçbir yaptırım uygulamaz.

Onlara okkalı bir dava lazım. Ama uzun sürer tabi. Ses kayıtları mevcut hepsinin zaten hem sizin operatörünüzde hem kendilerinde. İade almıyoruz diye o kayıtlarda duruyordur. (Don, Atlet, Mayo, Bikini satmıyorlar.)
hocam ben iadeyi falan geçtim adamlar ürünü bana değil başkasına göndermişler adam almış ürünü ayın 17 sinde daha bugün ürünü geri iadeye istemişler. Ürün bir kaç güne kadar bize gelir diyorlar. Gelince size göndeririz dediler. Bende kabul etmiyorum başkasının kullandığı ürünü dedim. Şaka gibi resmen 😁😁
 
hocam ben iadeyi falan geçtim adamlar ürünü bana değil başkasına göndermişler adam almış ürünü ayın 17 sinde daha bugün ürünü geri iadeye istemişler. Ürün bir kaç güne kadar bize gelir diyorlar. Gelince size göndeririz dediler. Bende kabul etmiyorum başkasının kullandığı ürünü dedim. Şaka gibi resmen 😁😁
Sonuç nedir şimdi?
 
bende diyorum gaming gecesi ve incehesap satış sırasıdaki hizmeti 0 geçenlerde böyle bir şey yazdığımda linç yiyordum az kalsın ama bu durumdan tek siz muzdarip değilsiniz
 
Servis raporu olmadan iade almazlar zaten bu her markada böyle.
 
hocam ben iadeyi falan geçtim adamlar ürünü bana değil başkasına göndermişler adam almış ürünü ayın 17 sinde daha bugün ürünü geri iadeye istemişler. Ürün bir kaç güne kadar bize gelir diyorlar. Gelince size göndeririz dediler. Bende kabul etmiyorum başkasının kullandığı ürünü dedim. Şaka gibi resmen 😁😁

O olaya girmedim zaten orası ayrı bir Rezalet :)
 
Servis raporu olmadan iade almazlar zaten bu her markada böyle.
Servis raporunda üründe hasar veya herhangi bir durum söz konusu konusu olmayıp sadece kutusunun yırtık olduğundan dolayı iade almadıklarını beyan ettiler. Yukarıda konuyu açtığım da da belirtmiş olduğum gibi, kutusunu yırttığım bir ürünü iadeye göndermem keza artık bu iade durumundan çok daha ileriye gitti. Çünkü ben ürünün düzgün çalışır halde bana tekrar gönderilmesini istedim. Onlar bana göndermek yerine başkasına gönderiyorlar. Ayın 17 sinden beri ürün başkasında benim bugün aramalarım ve şikayetlerim sonrasında adamdan ürün tekrar alınıp incehesaba kargolanıp sonrasında bana gönderileceğini söylediler. Bütün suçu da kargo firmasına atıyorlar. Mehmet bey kendinizi benim yerime koyun ve bir de o şekilde cevap verin. Ben ürünü neden kabul edeyim? Keza ben ürünü düzgün ve yırtık kutu olmaksızın tertemiz gönderirken böyle şeyler yaşıyorum.
 
Servis raporunda üründe hasar veya herhangi bir durum söz konusu konusu olmayıp sadece kutusunun yırtık olduğundan dolayı iade almadıklarını beyan ettiler. Yukarıda konuyu açtığım da da belirtmiş olduğum gibi, kutusunu yırttığım bir ürünü iadeye göndermem keza artık bu iade durumundan çok daha ileriye gitti. Çünkü ben ürünün düzgün çalışır halde bana tekrar gönderilmesini istedim. Onlar bana göndermek yerine başkasına gönderiyorlar. Ayın 17 sinden beri ürün başlarında benim bugün aramalarım ve şikayetlerim sonrasında adamdan ürün tekrar alınıp incehesaba kargolanıp sonrasında bana gönderileceğini söylediler. Bütün suçu da kargo firmasına atıyorlar. Mehmet bey kendinizi benim yerime koyun ve bir de o şekilde cevap verin. Ben ürünü neden kabul edeyim? Keza ben ürünü düzgün ve yırtık kutu olmaksızın tertemiz gönderirken böyle şeyler yaşıyorum.
Ben diğer garip yorumlar için cevap verdim.
 
Allah sabır versin hocam. Bu tür mağazalar ile çalışmamak lazımmış.
Evet Ama Bana Göre Bu Pandemi Olayları Yüzüne Yaşanan Sıkıntılar Bunlar.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,173,331
Mesajlar
10,575,480
Üyeler
186,322
Son üye
EkoReis
Geri
Top