Neler Yeni

İnce Hesap Rezaleti

ZK--

80+
Katılım
24 Mart 2020
Mesajlar
401
Dahası  
Reaksiyon skoru
194
İsim
Zekeriya KURTOĞLU

Ouzkskn

80+ Silver
Katılım
24 Mayıs 2020
Mesajlar
2,346
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,345
İsim
....
Peki ben bu olayı yargıya taşımadan sizlerin aracılığıyla çözemez miyim? Yardımcı olur musunuz yani?
Mesaj otomatik birleştirildi:


Herşeyin bahanesi pandemi oldu...

Burdan tek kişi yardımcı olabilir.

En iyisi THH başka türlü bir çözüme ulaşmak gerçekten zor.
 

ExploiT

80+ Bronze
Katılım
15 Haziran 2020
Mesajlar
941
Servis raporunda üründe hasar veya herhangi bir durum söz konusu konusu olmayıp sadece kutusunun yırtık olduğundan dolayı iade almadıklarını beyan ettiler. Yukarıda konuyu açtığım da da belirtmiş olduğum gibi, kutusunu yırttığım bir ürünü iadeye göndermem keza artık bu iade durumundan çok daha ileriye gitti. Çünkü ben ürünün düzgün çalışır halde bana tekrar gönderilmesini istedim. Onlar bana göndermek yerine başkasına gönderiyorlar. Ayın 17 sinden beri ürün başkasında benim bugün aramalarım ve şikayetlerim sonrasında adamdan ürün tekrar alınıp incehesaba kargolanıp sonrasında bana gönderileceğini söylediler. Bütün suçu da kargo firmasına atıyorlar. Mehmet bey kendinizi benim yerime koyun ve bir de o şekilde cevap verin. Ben ürünü neden kabul edeyim? Keza ben ürünü düzgün ve yırtık kutu olmaksızın tertemiz gönderirken böyle şeyler yaşıyorum.


"Servis raporunda üründe hasar veya herhangi bir durum söz konusu konusu olmayıp sadece kutusunun yırtık olduğundan dolayı iade almadıklarını beyan ettiler. "

Pardon anlayamadım. Kutusu yırtık diye iade mi almadılar ?
 

emektar

80+ Bronze
Katılım
26 Mart 2020
Mesajlar
656
Dahası  
Reaksiyon skoru
288
İsim
Anıl Çakırbeyli
Ben pc topladım hiçbi sıkıntı yok kulaklık aldım arızalı cıktı iade ettim paramı yolladılar. bana kalırsa gayet iyi bir e ticaret sitesi
 

ZK--

80+
Katılım
24 Mart 2020
Mesajlar
401
Dahası  
Reaksiyon skoru
194
İsim
Zekeriya KURTOĞLU
"Servis raporunda üründe hasar veya herhangi bir durum söz konusu konusu olmayıp sadece kutusunun yırtık olduğundan dolayı iade almadıklarını beyan ettiler. "

Pardon anlayamadım. Kutusu yırtık diye iade mi almadılar ?
Evet ama ürünün kutusu ben yırtmadım defalarca kez yazdım yine yazıyorum. Kutusunu yırtıp ürünü iadeye göndermem. Bu yolda mı oldu yoksa kasıtlı mı yapıldı bilmiyorum.
 

ardaozal

80+ Silver
Katılım
5 Nisan 2020
Mesajlar
4,169
En İyi Cevap
1
Dahası  
Reaksiyon skoru
3,493
Konum
Twitch
İsim
Arda Özal
Evet ama ürünün kutusu ben yırtmadım defalarca kez yazdım yine yazıyorum. Kutusunu yırtıp ürünü iadeye göndermem. Bu yolda mı oldu yoksa kasıtlı mı yapıldı bilmiyorum.
Geçmiş olsun bende bundan sonra Hepsiburada yada n11 gibi yerlerden alıcağım
 

ZK--

80+
Katılım
24 Mart 2020
Mesajlar
401
Dahası  
Reaksiyon skoru
194
İsim
Zekeriya KURTOĞLU
Ben PC topladım hiçbi sıkıntı yok kulaklık aldım arızalı cıktı iade ettim paramı yolladılar. bana kalırsa gayet iyi bir e ticaret sitesi
Ben alamadım güzel kardeşim. Yaklaşık bir aydır böylesine saçma bir olayla uğraşıyorum. Başınıza illa kötü bir durum gelince mi karşınızda ki kişiyi anlarsınız yada sırf size karşı kötü bir durum olmadığı için mi böylesiniz bilmiyorum. Ama umarım böyle bir sorun yaşamazsınız.
 

ExploiT

80+ Bronze
Katılım
15 Haziran 2020
Mesajlar
941
Evet ama ürünün kutusu ben yırtmadım defalarca kez yazdım yine yazıyorum. Kutusunu yırtıp ürünü iadeye göndermem. Bu yolda mı oldu yoksa kasıtlı mı yapıldı bilmiyorum.


Ürünün kutusu aksesuarı değildir. Bu bilgiyi kendileriyle paylaşabilirsiniz. Tartışmayın münakaşaya girip kendinizi hiç yormayın. Sektörde olan biri olarak söylüyorum.Tüketici hakem heyetine başvurun hakkınızı söke söke alırsınız hemde. Üründe hasar yok kutusu yırtık diyo ya şaka gibi :) şöyle bilgisiz insanların tüketiciyi düşünmeyen insanların hakkı hukuku bilmeyen kanunu yasayı bilmeyen insanların e ticaret yerlerinde çalışmasına bitiyorum. Kutuyu bahane edemezler. Sizin sorumlu olduğunuz kısım ürünün kendisi ve aksesuarları. Kutusu isterse çöpte olsun. Kutu saklama diye bir şey yok !
 

NakreS14

80+ Platinum
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
13,149
En İyi Cevap
25
Dahası  
Reaksiyon skoru
9,071
İsim
Serkan
haklısınız lakin ''incehesap iade almıyor'' demeniz yanlış. bazı ürünleri almıyor. kutusu yırtıksa almıyor.
Sağlam gönderilen ürünün kutusunu yırtip iade almiyoruz diyebiliyorlar
Mesaj otomatik birleştirildi:

Herkese merhabalar, çoğu kişinin de bildigi üzre incehesap.com sitesinde " Gaming gecesi " adı altında cuma günleri ürünler indirimli şekilde satılıyor. Wireless mouse arıyordum uzun zamandır ve indirim günü ASUS ROG gladius II Wireless mouse yi 550 TL'ye sipariş verdim. Ürünü sipariş vermeden önce bayağı araştırıp aldım. FPS oyunları oynayan birisiyim ve kaliteli bir ürün almak istemiştim. Ürün elime geldi, şarjı yoktu şarja taktım kablolu olarak gayet düzgün çalışıyor fakat kablosuz Wireless veya Bluetooth ile düzgün çalışmıyordu. Ürün keza çok ağır fakat daha önce de yazdığım gibi ağırlığından ve kablosuz şekilde düzgün çalışmadığı için oyun bile oynayamadım. Sürekli kopukluk ve titreme olayları oluyordu. İade etmek için tekrar kutusuna koyup, iade talebi oluşturup gönderdim. Ürün karşı firmaya ulaştı ve aradan bir hafta geçti geri dönüş veya iade yapılmadı. Aradım yarım saatten uzun süre telefonda bekledim, sonunda bağlandım ve satılan hiçbir ürünün iade almadıklarını beyan ettiler. Kendileri iade almadıkları için asıl satıcı firma olan ASUS'a ürünü gönderip onların kontrol etmesi sonrası ASUS ürünü iade alıyormuş. İnce hesap kesinlikle satılan hiçbir ürünün iadesini almıyor yani. Bu bana şahsen komik geldi çünkü ben bu firmadan bir sürü alışveriş yaptım. Allah'tan hiçbir üründe sıkıntı çıkmadı ve ilk defa böyle komedi absürt bir durum yaşıyorum. N11, Hepsiburada, Teknobiyotik, Sinerji vs. gibi hiçbir firmada böyle bir durumla karşılaşmadım.
ASUS ile görüşmemi söylediler yarım saatte orada telefonda bekledim. Ürünün seri numarasını istediler isim ile kontrol yapamıyoruz dediler. Tekrar incehesabı arayıp seri numarasını aldım. Bu defa ASUS yetkili servisi mouse ve klavye için teknik destek sunmadığını belirtti. Benim bu işlemi yapmam tam iki buçuk saatimi aldı. İki buçuk saat boyunca telefonda bekledim ve sonuç bu. Sonrasında son bir şans incehesabı tekrar aradım ürünün kutusunun yırtık olduğundan dolayı ASUS'un yetkili servisinin iade almadıklarını söylediler. Bayağı münakaşa yaşadım sonuç değişmedi çünkü ben ürünü düzgün bir şekilde göndermiştim. Arkadaşlar cidden size soruyorum, ben ürünün kutusunu yırtıp neden iadeye göndereyim? Bu nasıl mantıktır anlamadım. En son lanet olsun bari düzgün çalışır şekilde onarıp veya değiştirip geri göndersinler diye üstüne basa basa söyledim İncehesap da ki kişi bana bizzat kendisinin ilgileneceğini ve bana kendisi tarafından dönüş yapacağını söyledi. Eğer dönüş yapmazsa ve ürün yine bozuk çıkarsa Technopat, Donanım Arşivi ve diğer siteler üzerinde bu olayı anlatıp, haklarında şikayette bulunacağımı beyan ettim. Bu olayın da üzerinden bir haftadan fazla geçti. Herhangi bir geri dönüş veya kargo bilgisi almadım. Bugün aradım acaba ne oldu ne bitti diye merak ettim. O bana söz veren eleman çıktı yine, güya ayın 19'un da bana kargosu yapılmış ve ben ürünü teslim almış olarak görüntüleniyormuşum. Kafayı yememek elde değil gerçekten. Ürün gelmiş güya ve ben teslim almışım. Ama öyle bir durum yok. Bana kargo bilgisi vermiyorlar, hangi kargo firması getirmiş bilmiyorlar, kime teslim etmişler bilmiyorlar. Yahu bu ne kadar saçma sapan bir durum. Bir saat sonra beni arayacaklarını ve detaylı bilgi vereceklerini söylediler. Bakalım ne olacak merak ediyorum şahsen.
Geçmis olsun
 

emektar

80+ Bronze
Katılım
26 Mart 2020
Mesajlar
656
Dahası  
Reaksiyon skoru
288
İsim
Anıl Çakırbeyli
Ben alamadım güzel kardeşim. Yaklaşık bir aydır böylesine saçma bir olayla uğraşıyorum. Başınıza illa kötü bir durum gelince mi karşınızda ki kişiyi anlarsınız yada sırf size karşı kötü bir durum olmadığı için mi böylesiniz bilmiyorum. Ama umarım böyle bir sorun yaşamazsınız.
ben kendi görüşümü belirttim eğer bende sorun yaşarsam konu açarım ama şuana kadar bir sorun yaşamadım
 

ExploiT

80+ Bronze
Katılım
15 Haziran 2020
Mesajlar
941
Ek olarak sadece şunu belirteyim. Servis sizden kutu bedelini talep edebilir. Ancak kutu yok diye iade almama gibi bir durum yok.
 

ZK--

80+
Katılım
24 Mart 2020
Mesajlar
401
Dahası  
Reaksiyon skoru
194
İsim
Zekeriya KURTOĞLU
Sağlam gönderilen ürünün kutusunu yırtip iade almiyoruz diyebiliyorlar
Mesaj otomatik birleştirildi:


Geçmis olsun
Kargo kısmında öyle bir durum olmayacağını varsayarak konuşursak bu söylediğiniz şey benimde aklıma geldi. Kasıtlı yapılan bir durum diye düşünüyorum ama yinede emin olmadan konuşmak olmaz.
 

pickpocket

Ventus☪
Moderatör
Katılım
7 Nisan 2020
Mesajlar
14,070
En İyi Cevap
27
Dahası  
Reaksiyon skoru
11,943
Yaş
29
Konum
Adana
İsim
Ventus
İlgilendiği Kategoriler
Teknik Sorunlar
Instagram
www.instagram.com/serhatcanavci
Steam
www.steamcommunity.com/id/serhatcanavcii
Twitter
AvciSerhatCan
Facebook
serhatcanavci
Discord
Ventus#1033
Reddit
VentusTR
Ben incehesaptan Gamepower Luna almıştım. Test videosu çekip geri gönderip iade etmiştim.
 
Top Bottom