Neler Yeni

İnce Hesap (Gaming Gecesi) Mağduruiyeti

aber

80+
Katılım
15 Mayıs 2020
Mesajlar
358
Dahası  
Reaksiyon skoru
227
İsim
ahmet ber
Evet bugünkü görüşmemizi de yaptık gene aynı yalanları duyduk hatta bugün bir sabahtan bir akşamüstü aradım. Galiba benim ürün çalındı veya kayıp. Hiçbir işlem yapmıyorlar yada söylemiyorlar. 20 gün oldu parayı vereli. 15 gün oldu iptal işlemi yapalı. Bir adım yol ilerleyemedim daha. Her gün sadece dedikleri ilgili birime aktardık. İptal işleminin onayı veya reddi bile yok. Yani 15 gündür hiçbir gelişme yok. Artık kısa sürede parayı geri alabileceğimden ümidi kestim. Satış sözleşmesinde 30 günlük süre var zaten 10 gün kaldı. Süre dolunca hukuki yollara başvuracağım. Çiftlik banka dalga geçiyorduk aynı duruma düştük.
Mesaj otomatik birleştirildi:

tabi mağduriyetinizi anlıyorum ama sizin olyınız marka kötülemeye giriyor ve yaşadığını olayın istanbul ilişim gibi bir olay olduğunu sanmıyorum en yakın zamanda paranızı alıcağınızı düşünüyorum
Valla ister marka kötüleme de istersen başka bir şey de. Yaşadıklarım ortada zaten kötülemeye gerek yok. Az biraz aklı olan neyin ne olduğunu anlar. Bu olayda hala benim kötülememe gerek var mı? İyi dileklerin için teşekkür ederim ancak başlığı ilk açtığım zamanda en kısa sürede alırsın demiştin 20 gün geçti alamadık. Umarım bu sefer dediğin çıkar alırız.
Mesaj otomatik birleştirildi:

Başlıktan da yazılar silinmeye başladı herhalde. Neyse sağlık olsun zaten yakında silerler diyordum.
 
Son düzenleme:

Batuhan Lastronin

80+ Bronze
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
1,968
En İyi Cevap
1
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,031
İsim
Batuhan Divrik
Evet bugünkü görüşmemizi de yaptık gene aynı yalanları duyduk hatta bugün bir sabahtan bir akşamüstü aradım. Galiba benim ürün çalındı veya kayıp. Hiçbir işlem yapmıyorlar yada söylemiyorlar. 20 gün oldu parayı vereli. 15 gün oldu iptal işlemi yapalı. Bir adım yol ilerleyemedim daha. Her gün sadece dedikleri ilgili birime aktardık. İptal işleminin onayı veya reddi bile yok. Yani 15 gündür hiçbir gelişme yok. Artık kısa sürede parayı geri alabileceğimden ümidi kestim. Satış sözleşmesinde 30 günlük süre var zaten 10 gün kaldı. Süre dolunca hukuki yollara başvuracağım. Çiftlik banka dalga geçiyorduk aynı duruma düştük.
Mesaj otomatik birleştirildi:


Valla ister marka kötüleme de istersen başka bir şey de. Yaşadıklarım ortada zaten kötülemeye gerek yok. Az biraz aklı olan neyin ne olduğunu anlar. Bu olayda hala benim kötülememe gerek var mı? İyi dileklerin için teşekkür ederim ancak başlığı ilk açtığım zamanda en kısa sürede alırsın demiştin 20 gün geçti alamadık. Umarım bu sefer dediğin çıkar alırız.
Mesaj otomatik birleştirildi:

Başlıktan da yazılar silinmeye başladı herhalde. Neyse sağlık olsun zaten yakında silerler diyordum.
Dostum geçmiş olsun. İnşallah en yakın zamanda alırsın. Bankayla ödeme iptali başlatacağım demiştin o durum ne oldu acaba ondan da mı sonuç yok ?
 
  • Beğen
Reaksiyonlar: aber
Katılım
5 Mayıs 2020
Mesajlar
47
Dahası  
Reaksiyon skoru
25
İsim
Bayram
Bir kaç kişiye olsa neyse derdim de,bu kadar fazla insanında aynı anda şanssız olma şansı yok gibi :D verdikleri hizmet gerçekten daha kötü olamaz. Allah'tan pcyi iptal ettirmişim çok geç olmadan. Kendim farklı sitelerden topladım ve max 5 günde bütün parçalar elime ulaştı. Sadece amazondan söylediğim Noctua nh-d15'i bekliyorum o da italyadan gelecek ve haziranın 6-10unu gösteriyor elime ulaşma tarihini. Eğer sen işini halletmeden önce gelirse,vay haline bunların...
 
  • Beğen
Reaksiyonlar: aber

aber

80+
Katılım
15 Mayıs 2020
Mesajlar
358
Dahası  
Reaksiyon skoru
227
İsim
ahmet ber
Dostum geçmiş olsun. İnşallah en yakın zamanda alırsın. Bankayla ödeme iptali başlatacağım demiştin o durum ne oldu acaba ondan da mı sonuç yok ?
Geçen hafta başlattım ama hemen sonuçlanan bir süreç değil ne yazikki. Ort 15-30 gün diyor banka.
 

Batuhan Lastronin

80+ Bronze
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
1,968
En İyi Cevap
1
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,031
İsim
Batuhan Divrik
Geçen hafta başlattım ama hemen sonuçlanan bir süreç değil ne yazikki. Ort 15-30 gün diyor banka.
Anladım dostum valla hakkını ara bence paran geldiği zaman git thh çünkü oh para geldi diyip bırakırsan bunu herkese yaparlar. Hakkını savun sonuna kadar .
 
  • Beğen
Reaksiyonlar: aber

Kneeford

80+
Katılım
11 Mayıs 2020
Mesajlar
372
Dahası  
Reaksiyon skoru
164
Yaş
28
Konum
Adana
İsim
Mete
benimde durum hala aynı 8 mayısta aldığım ürünü hala kargolamadılar defalarca arayıp söyledim ama hep aynı yalan elinde olmayan ürünü satıp fatura kesiyor incehesap
 

aber

80+
Katılım
15 Mayıs 2020
Mesajlar
358
Dahası  
Reaksiyon skoru
227
İsim
ahmet ber
benimde durum hala aynı 8 mayısta aldığım ürünü hala kargolamadılar defalarca arayıp söyledim ama hep aynı yalan elinde olmayan ürünü satıp fatura kesiyor incehesap
Valla ugraşicaz artık yapacak bir şey yok. Ben gelmeyince iptal ettim daha hızlı olur diye ama parayı da alamadım hala. Zaten artık ellerinde olmayan ürünü satmaları normal karşılanır oldu.
 

aber

80+
Katılım
15 Mayıs 2020
Mesajlar
358
Dahası  
Reaksiyon skoru
227
İsim
ahmet ber
Bugün yeni bir gelişme olduğu için paylaşmak istedim. İki haftadır ürünün kargolanmadığını söyleyen incehesap bugün ise aras kurye'ye ürünün teslim edildiğini söylüyor. Artık kime inanacağımı şaşırdım her neyse. Daha önceden tahmin ettiğim gibi ürün kayıp veya çalındı. İncehesap ürünü kargoya verdik diyor, aras kurye bizde yok diyormuş. Madem böyle bir durum var neden iki haftadır kargolayamadık deniyor o da ayrı bir soru.
Olayın bu konuma gelmesinin sebebi incehesap sitesinin alt yapısı. İki depoları var ve iki ürünüm ayrı depolardan farklı tarihlerde ve farklı faturalar ile çıkıyor. Buraya kadar sorun yok. Ancak bu iki ürün bir siparişte alındığı için ne akla hizmetse ikisine de aynı barkod no'lar verilmiş. Dolayısıyla kargo no'lar aynı ve sistemde birini teslim edince direk artık teslim edildi oluyor. Diğer ürün nerede bulması imkansız. Asıl daha kötüsü biz kargoya verdik teslim almışsınız deyip işin içinden sıyrılabilirler. O zaman soğuk su içilir. Neyse ki şimdilik böyle bir şey demiyorlar. Zaten derseler kargoyu alırken imza atmadım bende hiçbir ürünü teslim almadım derim. Birde teslim alan kısmında soyisim yanlış ben değilim derim. Onlar böyle davranırsalar ben de öyle davranırım. Hangi akla hizmet farklı tarihte farklı depolardan çıkan ürünlere aynı barkod numarası verilir anlamak güç. Birde teknoloji ürünleri satan bir firma. En azından iki hafta sonra bir gelişme oldu buna da şükür.
Açıkçası ne olacak bilmiyorum. Sözleri artık inandırıcı gelmiyor ama güya mağdur etmemek adına ücreti iade edeceğiz diyorlar. O zaman edin iade diyorum neyi bekliyorsunuz cevap yok.
Bu siteden alışveriş yapın yapmayın beni ilgilendirmez ama kesinlikle ve kesinlikle kargoyu alırken video çekin. Şuan sana teslim edilmiş deseler soğuk su içerim 1500 tl'ye. İşin yoksa tüketici mahkemesi ile uğraş. Çünkü bu şekilde ne banka itirazı kabul eder ne de THH kazanılabilir.
Son olarak müşteri hizmetleri kendisi dedi aynı durumda olan başkaları da varmış. Yani benim olayım münferit değil. Sistemlerini yenilemeleri lazım tabi umursuyorlar mı bilmiyorum.
 
Son düzenleme:

Kneeford

80+
Katılım
11 Mayıs 2020
Mesajlar
372
Dahası  
Reaksiyon skoru
164
Yaş
28
Konum
Adana
İsim
Mete
bende az önce görüştüm tekrar ürün stoklarında varmış ama bir karışıklık olmuş durumun aciliyetini depo birimine ilettiğini söyledi temsilci hadi bakalım hayırlısı ne olacak
 

aber

80+
Katılım
15 Mayıs 2020
Mesajlar
358
Dahası  
Reaksiyon skoru
227
İsim
ahmet ber
Evet bugünde gelenekselleşen ileri atma törenini gerçekleştirdik. Şimdi de en geç haftaya salıya kadar çözüleceğini söylüyorlar. Bakalım ne olacak bir ay olmasına az kaldı.
 
Katılım
5 Mayıs 2020
Mesajlar
47
Dahası  
Reaksiyon skoru
25
İsim
Bayram
@aber birader seni ne mağdur etti bu adamlar. Yemin ediyorum depolarını basardım napıyorsunuz diye.Ben paçayı çok iyi sıyırmışım.Umarım kısa sürede çözülür de kafan rahatlar.İnan diğer sitelerden 2-3k fazla vererek satın aldım bütün sistemi.Kafam hiç bu kadar rahat olmamıştı.3-4 günde bütün sistem evde toplandı nerdeyse.2-3k gerçekten yüksek bir rakam ama beden ve akıl sağlığı için 2-3k helalı hoş olsun.En yakın zamanda şu stresten kurtulman dileğiyle..
 

aber

80+
Katılım
15 Mayıs 2020
Mesajlar
358
Dahası  
Reaksiyon skoru
227
İsim
ahmet ber
Evet bugünde 60 dakikalık bekleme seansından sonra aynı şeyleri duyduk. Haftaya bugün tam bir ay oluyor hala incehesap güzellemesi yapıp hemen çözülür diyenleri piste alalım.
Bugün dedikleri ise benzer ama tekrar yazalım, aras bizde yok diyor incehesap'ta hala bir stoğunu sayıp kendilerinde olup olmadığını söyleyemiyor. Nasıl rezil bir stok yönetimleri varsa. Otomasyon programlardan filan haberleri yok herhalde. Hala deftere yazıyorlar galiba. Bakalım stok sayıp depo haber verirse ona göre bakacaklarmış. Stok fazla çıkarsa iade ederiz diyor. Ya çıkmazsa ne olur diyorum lafı dolandırıyor gene iade ederiz filan diyor ama çok belli yalandan dediği. Haftaya 30 gün dolunca hala çözülmemiş olursa diğer hukuki süreci başlatacağım yoksa bir haltı becerebilecekleri yok.
 

aber

80+
Katılım
15 Mayıs 2020
Mesajlar
358
Dahası  
Reaksiyon skoru
227
İsim
ahmet ber
Dün belirttiğim stok sayımı yapılmış ve stokta da çıkmamış fazla. Yanı ne incehesap'ta ürün ne kargo da ne de bende. Birisi çaldı veya evrenin bir yerinde ürün kayboldu. Peki ne olacak derseniz 25 gün oldu hala belirsiz. Yöneticiye söyledik diyor bakalım kimse bu yönetici ne kadar verecek ne zaman karar verecek. Bu firmadan uzak durun artık açık açık söylüyorum kim ne derse desin.
İşin özü aras kurye ben almadım ürünü diyor yanı bana ulaşmış olması imkansız. Benlik bir durum yok ama iş ahlakından yoksun incehesap kaybettikleri ürünün parasını bana kesiyorlar. Kim bilir kim çaldı kim aldı parası benden çıktı.
 
Top Bottom