Neler Yeni

İncehesap.com REZİLLİĞİ/İLGİSİZLİĞİ/PALAVRALARI

✓Arda

80+ Gold
Katılım
2 Ağustos 2021
Mesajlar
6,644
En İyi Cevap
1
ASUS ROG STRIX Z790-F cihazımı garantiye gönderdim ve satıcı firmaya (incehesap.com) 18.07.2023 tarihinde ulaştı. Onlarda ürünümü garanti süreci için ASUS'a gönderdiler. Buraya kadar her şey normaldi lakin 26.07.2023 tarihinde ürünümün raporu ASUS tarafından İncehesap'a gönderilmiş ve değişim olarak sonuçlanmış. Bunu incehesap.com'a söylediğimde bize bilgi gelmedi deyip kestirip atıyorlar. Defalarca kez ASUS'a mail attım, yetmedi direkt teknik servisi arayıp oradan bilgi aldım. (yaklaşık 10 dakika önce yazıyı yazarken yine ASUS aradı) bana satıcı firma ile iletişime geçip ürünümün yenisini isteyebileceğim söylendi. Ama İncehesap.com'un dediğine göre (sözde) onlara bu konu hakkında bilgi verilmemişmiş. (ASUS net bir şekilde "hayır, ürün raporu gönderilmiş, bilgi verilmiştir" diyor)
İncehesap'a attığım mailde konuştuğum telefon numarasına kadar yazdım, çok mu zor müşteri memnuniyeti için arayıp bilgi almak? Kaldı ki söylediklerinin yalandan başka bir şey olmadığını düşünüyorum. Sözde müşteri memnuniyeti için 2 haftada bitireceğiz dedikleri garanti süresi 1 Ay'a dayandı. Ürün inceleniyor olsa eyvallah ama geçen ay bitmiş zaten kontrolü. Müşteriyi illallah ettiren bir firma bundan sonra benim gözümde, 22.000 TL alışveriş yaptım bir de buradan. Son söyleyeceğim söz incehesap.com'dan ürün alacaksanız işinizin garantiye düşmemesi için Allah'a dua etmekten başka şansınız yok. Düşerse de Allah'a dua edeceksiniz çünkü ilgilenen yok. İmansız adam iman sahibi olur bu ilgisizliğe karşı.
 

✓Arda

80+ Gold
Katılım
2 Ağustos 2021
Mesajlar
6,644
En İyi Cevap
1
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #3

I'm GANDALF

80+ Bronze
Katılım
22 Nisan 2020
Mesajlar
1,552
Dahası  
Reaksiyon skoru
506
İsim
mert
Satış sonrası desteği olmayan firma desem yanlış olmaz. Bir incehesap'a mail atıp bir Asus'a atmaktan nevrim döndü.
hazır sistem almıştım kasanın bütün vida yerleri yalama yapmıştı ve altında bir kaç yer kırıktı yani bariz kullanılmış bir üründü garantiye yolladım kullanıcı hatası dediler :D
 
Katılım
3 Aralık 2020
Mesajlar
8,751
ASUS ROG STRIX Z790-F cihazımı garantiye gönderdim ve satıcı firmaya (incehesap.com) 18.07.2023 tarihinde ulaştı. Onlarda ürünümü garanti süreci için ASUS'a gönderdiler. Buraya kadar her şey normaldi lakin 26.07.2023 tarihinde ürünümün raporu ASUS tarafından İncehesap'a gönderilmiş ve değişim olarak sonuçlanmış. Bunu incehesap.com'a söylediğimde bize bilgi gelmedi deyip kestirip atıyorlar. Defalarca kez ASUS'a mail attım, yetmedi direkt teknik servisi arayıp oradan bilgi aldım. (yaklaşık 10 dakika önce yazıyı yazarken yine ASUS aradı) bana satıcı firma ile iletişime geçip ürünümün yenisini isteyebileceğim söylendi. Ama İncehesap.com'un dediğine göre (sözde) onlara bu konu hakkında bilgi verilmemişmiş. (ASUS net bir şekilde "hayır, ürün raporu gönderilmiş, bilgi verilmiştir" diyor)
İncehesap'a attığım mailde konuştuğum telefon numarasına kadar yazdım, çok mu zor müşteri memnuniyeti için arayıp bilgi almak? Kaldı ki söylediklerinin yalandan başka bir şey olmadığını düşünüyorum. Sözde müşteri memnuniyeti için 2 haftada bitireceğiz dedikleri garanti süresi 1 Ay'a dayandı. Ürün inceleniyor olsa eyvallah ama geçen ay bitmiş zaten kontrolü. Müşteriyi illallah ettiren bir firma bundan sonra benim gözümde, 22.000 TL alışveriş yaptım bir de buradan. Son söyleyeceğim söz incehesap.com'dan ürün alacaksanız işinizin garantiye düşmemesi için Allah'a dua etmekten başka şansınız yok. Düşerse de Allah'a dua edeceksiniz çünkü ilgilenen yok. İmansız adam iman sahibi olur bu ilgisizliğe karşı.
Ben sanırım bu konuda şanslıyım:) incehesapin teknik servisi evime 15 dk kulaklık almıştım zamanında dip ses sorunu vardı ilkin kargo ile gönderdim 1 haftaya geldi sorun halledildi diye fakat çözülmedi 2'ncisinde bizzat ben servise gittim ve sorunu değişim yaparak halletim 😁
 

sasamblae

80+ Bronze
Katılım
28 Ekim 2022
Mesajlar
558
Dahası  
Reaksiyon skoru
281
İsim
asemo boa
ben amazon incehesap magazından bir kere alısveriş yaptım z790 tuf almıstım. ürün piyasanın 500tl asagısında almıstım urunu iptal edip gondermemişlerdi o gunden sonra notu vermiştim. farklı bir üründede gaming gen den monıtor almıstım anlık stok gırdıler o sırada almıs bulundum fiyatı piyasanın cok altındaydı fakat bakış açısı gaming gen den aranıp ürünü hata olsada yollayacaklarını soylemiştirlerdi.
 

ProX

80+
Katılım
21 Şubat 2023
Mesajlar
74
Dahası  
Reaksiyon skoru
6
İsim
Berk
ASUS ROG STRIX Z790-F cihazımı garantiye gönderdim ve satıcı firmaya (incehesap.com) 18.07.2023 tarihinde ulaştı. Onlarda ürünümü garanti süreci için ASUS'a gönderdiler. Buraya kadar her şey normaldi lakin 26.07.2023 tarihinde ürünümün raporu ASUS tarafından İncehesap'a gönderilmiş ve değişim olarak sonuçlanmış. Bunu incehesap.com'a söylediğimde bize bilgi gelmedi deyip kestirip atıyorlar. Defalarca kez ASUS'a mail attım, yetmedi direkt teknik servisi arayıp oradan bilgi aldım. (yaklaşık 10 dakika önce yazıyı yazarken yine ASUS aradı) bana satıcı firma ile iletişime geçip ürünümün yenisini isteyebileceğim söylendi. Ama İncehesap.com'un dediğine göre (sözde) onlara bu konu hakkında bilgi verilmemişmiş. (ASUS net bir şekilde "hayır, ürün raporu gönderilmiş, bilgi verilmiştir" diyor)
İncehesap'a attığım mailde konuştuğum telefon numarasına kadar yazdım, çok mu zor müşteri memnuniyeti için arayıp bilgi almak? Kaldı ki söylediklerinin yalandan başka bir şey olmadığını düşünüyorum. Sözde müşteri memnuniyeti için 2 haftada bitireceğiz dedikleri garanti süresi 1 Ay'a dayandı. Ürün inceleniyor olsa eyvallah ama geçen ay bitmiş zaten kontrolü. Müşteriyi illallah ettiren bir firma bundan sonra benim gözümde, 22.000 TL alışveriş yaptım bir de buradan. Son söyleyeceğim söz incehesap.com'dan ürün alacaksanız işinizin garantiye düşmemesi için Allah'a dua etmekten başka şansınız yok. Düşerse de Allah'a dua edeceksiniz çünkü ilgilenen yok. İmansız adam iman sahibi olur bu ilgisizliğe karşı.
Anakartin problemi nedir neden gondermistiniz
 

✓Arda

80+ Gold
Katılım
2 Ağustos 2021
Mesajlar
6,644
En İyi Cevap
1
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #8
hazır sistem almıştım kasanın bütün vida yerleri yalama yapmıştı ve altında bir kaç yer kırıktı yani bariz kullanılmış bir üründü garantiye yolladım kullanıcı hatası dediler :D
Adınıza üzüldüm, keşke kasayı detaylı çekerek (kutu açılımından itibaren) videoya alsaydınız.

Ben sanırım bu konuda şanslıyım:) incehesapin teknik servisi evime 15 dk kulaklık almıştım zamanında dip ses sorunu vardı ilkin kargo ile gönderdim 1 haftaya geldi sorun halledildi diye fakat çözülmedi 2'ncisinde bizzat ben servise gittim ve sorunu değişim yaparak halletim 😁
Servisi tam olarak nerede acaba?
 

✓Arda

80+ Gold
Katılım
2 Ağustos 2021
Mesajlar
6,644
En İyi Cevap
1
Anakartin problemi nedir neden gondermistiniz
Ethernet portu aldığım günden belli çalışmıyordu, bu açıkçası çok umrumda olmadı. Dönüştürücü aldım masraf edip ama bu seferde Bluetooth sorunu olunca göndermek durumunda kaldım. Değişim kararı çıktı asustan.
 

Tearz

80+ Silver
Katılım
1 Mart 2022
Mesajlar
2,227
En İyi Cevap
1
İncehesaptan alışveriş yapılacaksa Hepsiburada,Trendyol gibi aracılarla yapılmalı. Oyalama taktiklerini bu sitelerde yapamıyorlar.
 

✓Arda

80+ Gold
Katılım
2 Ağustos 2021
Mesajlar
6,644
En İyi Cevap
1
Güncelleme:
Tarafımı telefon ile aradılar ve Penta tarafının onlara "ürünün sıfırı yok, muadili de yok" dediklerini ve para iadesini başlatabileceklerini söylediler. Bunun üzerine Penta'yı aradım ve kendilerine bu durumu sorduğumda "ürünün sıfırı kalmamış olabilir ama muadilinin kalmama ihtimali yok, satıcı firma (İncehesap.com) size bir liste yapacak ve dilerseniz fiyat farkıyla daha iyi/daha alt segment bir ürün alabilirsiniz" dendi. Ve "eğer talebiniz olursa aynı ürün yurt dışından bekleme süresi karşılığı getirilebilir" dendi.
Yani anlayacağınız bu firmanın bir yalanını daha yakaladım. Bu kadar yapılmaz be kardeşim.
 

Livaković

80+ Silver
Katılım
24 Eylül 2022
Mesajlar
2,763
Güncelleme:
Tarafımı telefon ile aradılar ve Penta tarafının onlara "ürünün sıfırı yok, muadili de yok" dediklerini ve para iadesini başlatabileceklerini söylediler. Bunun üzerine Penta'yı aradım ve kendilerine bu durumu sorduğumda "ürünün sıfırı kalmamış olabilir ama muadilinin kalmama ihtimali yok, satıcı firma (İncehesap.com) size bir liste yapacak ve dilerseniz fiyat farkıyla daha iyi/daha alt segment bir ürün alabilirsiniz" dendi. Ve "eğer talebiniz olursa aynı ürün yurt dışından bekleme süresi karşılığı getirilebilir" dendi.
Yani anlayacağınız bu firmanın bir yalanını daha yakaladım. Bu kadar yapılmaz be kardeşim.
İşleri güçleri çakallık isteseler herşeyi yapabilirler sen hiçbir fiyat farkı ödemek zorunda değilsin kardeşim üst model talep et niye alt model alasın
 
Top Bottom