İncehesap İade Hakkında

Prunky1

80+
Katılım
26 Haziran 2020
Mesajlar
57
Reaksiyon skoru
9
Merhaba. Geçen cuma son stoklarında bir klavye aldım. Malum vakit geç olmuştu, alırken dikkat etmemişim ve blue switch almışım. Daha önce hiç blue switch kullanmadım ama videolara baktığımda çok sesli olduğunu gördüm. Ertesi akşam siparişin iptal edilmesini istediğimi yazdım. Pazar günü dönüş yaparlar diye düşünüyordum ama pazartesi "Fatura çıktığı için iptal edemeyiz." mesajı geldi. Bugün de kargodan mesaj geldi dağıtıma çıkmış.
-Klavye geldiğinde sesini test etmek için açsam iade kapsamından çıkıyor mu?
-S.S.S sayfalarında
Ürünümü nasıl iade edebilirim? "Satın almış olduğunuz ürünü 14 gün içerisinde tarafımıza talepte bulunarak iade edebilirsiniz. İade olarak göndereceğiniz ürünlerde kargo bedeli ödemezsiniz."
yazan bir kısım da var
"İade etmek istediğiniz ürün / ürünler ayıplı ise kargo ücreti firmamız tarafından karşılanmaktadır. Bu durumda da Yurtiçi Kargo ile gönderim yapmanız gerekir. Diğer durumlarda ise kargo ücreti göndericiye aittir. " yazan bir kısım da var, acaba ücret öder miyim ödemez miyim?
 
-ürünün kutusunu yırtmadan açap test edebilirsiniz.
-iadeyi gmailden veyaa telefon yolu ile bildirmeniz bence daha mantıklı olur
-yurtiçi ile gönderin kargonuzu yoksa para isterler kargo ücreti olarak.
 
Merhaba. Geçen cuma son stoklarında bir klavye aldım. Malum vakit geç olmuştu, alırken dikkat etmemişim ve blue switch almışım. Daha önce hiç blue switch kullanmadım ama videolara baktığımda çok sesli olduğunu gördüm. Ertesi akşam siparişin iptal edilmesini istediğimi yazdım. Pazar günü dönüş yaparlar diye düşünüyordum ama pazartesi "Fatura çıktığı için iptal edemeyiz." mesajı geldi. Bugün de kargodan mesaj geldi dağıtıma çıkmış.
-Klavye geldiğinde sesini test etmek için açsam iade kapsamından çıkıyor mu?
-S.S.S sayfalarında
Ürünümü nasıl iade edebilirim? "Satın almış olduğunuz ürünü 14 gün içerisinde tarafımıza talepte bulunarak iade edebilirsiniz. İade olarak göndereceğiniz ürünlerde kargo bedeli ödemezsiniz."
yazan bir kısım da var
"İade etmek istediğiniz ürün / ürünler ayıplı ise kargo ücreti firmamız tarafından karşılanmaktadır. Bu durumda da Yurtiçi Kargo ile gönderim yapmanız gerekir. Diğer durumlarda ise kargo ücreti göndericiye aittir. " yazan bir kısım da var, acaba ücret öder miyim ödemez miyim?
Arkadaş açıklamış. Ek olarak firma ile görüşün size bir kargo numarası verecekler. O kargo numarası ile göndermeniz gerekmekte. O şekilde ücretsiz gönderebiliyorsunuz.
 
Geri
Top