Neler Yeni

Yardım Incehesap mağduriyeti ve alışveriş deneyimim. Ne yapmalıyım ?

Katılım
10 Eylül 2022
Mesajlar
40
Dahası  
Reaksiyon skoru
14
İsim
Emre KALBURAN
Merhaba arkadaşlar,

İncehesap.com firmasından 22.09.2022 tarihinde 15.998,99 TL karşılığında rx 6900 xt ekran kartı satın aldım.
Diğer parça siparişleriminde gelmesi ile ürünü 30.09.2022 tarihinde sisteme montajladım.
02.10.2022 tarihinde ekranda renkli çizgiler ve titreşimler olmaya başladı. Ekran kartını başka bilgisayarda test ettim aynı problemler başka bilgisayarda denedim aynı sorun orada da oldu.
Kendi sistemime farklı ekran kartı takınca bir problem olmadı. Ekran kartını daha 12. Günde garantiye göndermek zorunda kaldım.
03.10.2022 tarihinde ekran kartını firmaya gönderdim. Dün 06.10.2022 tarihinde firmadan bir mail geldi. Kartı totalde 2 gün kullandım ve sorunlar olmaya başladı, farklı bilgisayarda denemek için totalde 2 kere söküp taktım ve firmadan gelen mail aşağıdadır. 14 Gün koşulsuz iade hakkım olmasına rağmen firmadan sıfırı ile değişim istedim ona rağmen daha 13 günlük ekran kartına ücretli parça değişimi çıkarttılar. Kesinlikle kabul etmiyorum ve ürünün sıfırı ile değişimini istiyorum. Aksi takdirde 2 gün içinde Tüketici Hakları heyetine başvuracağım. Firmadan gelen saçma mail,

1665135328997.png


Daha sonra firmaya bu durumu kesinlikle kabul etmediğimi , ürünün arızalı geldiğini. 14 gün koşulsuz iade ve değişim hakkım oldugunu. Ürünün sıfırı ile değişimini istedim.

Gelen cevap,
1665135399457.png

Üründe zaten bu sorunlar olduğu için böyle çıktığı için garantiye gönderdim.
Bana sorunları yazıp bu yüzden fiyat istediklerini yazmışlar :)
Ekstra olarak kartın üstünde garanti etiketi yoktu. Zaten olmaz +80 derece gördüğünde kart üstünde etiket erir. Kart üstünde
Garanti etiketi olmaz. Zaten yoktu'da
 

abcdefg1234

80+ Silver
Katılım
25 Ocak 2021
Mesajlar
3,223
Muhtemelen garanti etiketi olmadığı için kartınız garanti dışı kaldı ve servis bu sebeple 'garanti dışı tamir ücreti ' talep ediyor. Siz kutuyu açarken videoya almış mıydınız ? Videoya almadıysanız sıkıntı bir durum ama yinede THH ye başvurun derim
 
Katılım
10 Eylül 2022
Mesajlar
40
Dahası  
Reaksiyon skoru
14
İsim
Emre KALBURAN
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #3
@ilyas26 Garanti etiketi mevcut kartın fotoğrafını çekmiştim fotoğraf ve videolarda gözüküyor.

WhatsApp Image 2022-10-07 at 13.03.02.jpeg
 
Katılım
16 Ağustos 2022
Mesajlar
316
Dahası  
Reaksiyon skoru
136
İsim
Hakan
bu firmalarda böyle yaparsa vay halimize, bizimde başımıza gelebilir bozuk gelen ürüne birde tamir için para vermek ne zihniyet, iyi ki sosyal medya var çok geçmiş olsun hiç acımayın direk tüketici hakem heyetine başvurun.
 
Katılım
16 Ağustos 2022
Mesajlar
316
Dahası  
Reaksiyon skoru
136
İsim
Hakan
@Pctoplamaa
Bu şekilde bir yazı ile başvurdum.

Alıntıyı görüntüle
İşte bu yüzden beğendiğin hazır sistemi git amazondan tek tek topla 2-3 bin₺ fazla olsun ömürlük olsun youtube bir nimet parçaları nasıl birleştirceğin bile var şu an sanırım müşterinin yanında olan tek şirket amazon kaldı.
Mesaj otomatik birleştirildi:

Ayrıca forumda ki arkadaşlarında başına gelebilir başlığı yukarıda tutarsak belki firma dönüş yapar, siz şikayetvar sitesinede şikeyette bulunun
 
Katılım
10 Eylül 2022
Mesajlar
40
Dahası  
Reaksiyon skoru
14
İsim
Emre KALBURAN
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #7
@Pctoplamaa

Şikayet var sitesinde konu açtım.
Firmaya onca belge sundum. Şimdi bir cevap geldi

1665138956646.png
 
Katılım
22 Eylül 2022
Mesajlar
162
sene 2022 olmuş boyle firmalar ufacık paralar için insanları magdur etmeyi kendilerine kar sayıyorlar . Gerçekten üzücü umarım hak arayışın senin lehine sonuçlanır
 
Katılım
3 Aralık 2020
Mesajlar
8,694
Merhaba arkadaşlar,

İncehesap.com firmasından 22.09.2022 tarihinde 15.998,99 TL karşılığında rx 6900 xt ekran kartı satın aldım.
Diğer parça siparişleriminde gelmesi ile ürünü 30.09.2022 tarihinde sisteme montajladım.
02.10.2022 tarihinde ekranda renkli çizgiler ve titreşimler olmaya başladı. Ekran kartını başka bilgisayarda test ettim aynı problemler başka bilgisayarda denedim aynı sorun orada da oldu.
Kendi sistemime farklı ekran kartı takınca bir problem olmadı. Ekran kartını daha 12. Günde garantiye göndermek zorunda kaldım.
03.10.2022 tarihinde ekran kartını firmaya gönderdim. Dün 06.10.2022 tarihinde firmadan bir mail geldi. Kartı totalde 2 gün kullandım ve sorunlar olmaya başladı, farklı bilgisayarda denemek için totalde 2 kere söküp taktım ve firmadan gelen mail aşağıdadır. 14 Gün koşulsuz iade hakkım olmasına rağmen firmadan sıfırı ile değişim istedim ona rağmen daha 13 günlük ekran kartına ücretli parça değişimi çıkarttılar. Kesinlikle kabul etmiyorum ve ürünün sıfırı ile değişimini istiyorum. Aksi takdirde 2 gün içinde Tüketici Hakları heyetine başvuracağım. Firmadan gelen saçma mail,

Alıntıyı görüntüle

Daha sonra firmaya bu durumu kesinlikle kabul etmediğimi , ürünün arızalı geldiğini. 14 gün koşulsuz iade ve değişim hakkım oldugunu. Ürünün sıfırı ile değişimini istedim.

Gelen cevap,
Alıntıyı görüntüle
Üründe zaten bu sorunlar olduğu için böyle çıktığı için garantiye gönderdim.
Bana sorunları yazıp bu yüzden fiyat istediklerini yazmışlar :)
Ekstra olarak kartın üstünde garanti etiketi yoktu. Zaten olmaz +80 derece gördüğünde kart üstünde etiket erir. Kart üstünde
Garanti etiketi olmaz. Zaten yoktu'da
Benim kasadaki bir parça gelmemisti mail attım yenisini ertesi gün gönderdiler
 
Top Bottom