Yardım İncehesap PİŞMANLIKTIR : müşterilerini mağdur ediyor.

poffyze

80+
Katılım
6 Nisan 2021
Mesajlar
303
Reaksiyon skoru
83
19 NİSAN 2021 tarihinde aldığım MSI MAG CoreLiquid 360R ARGB link: MAG CoreLiquid 360R ürününü 1299 TL (Merkez bankası kuru ile 160 USD) ye aldım. 31 OCAK 2022 de soğutmayı totalde 826 saat kullandıktan sonra pompası bozuldu ve İncehesap firmasına geri gönderdim. İncehesap benim adıma ServisPoint yetkili servise gönderdi. Servisin kararı '' İADE/DEĞİŞİM'' ile sonuçlandı (eke koyuyorum) fakat İncehesap bana hiç sormadan bir mail ile size paranızı iade edeceğiz diye mail attılar ve (1299 TL iade edildi - Merkez bankası kuru ile 96 USD). Bunun üzerine hem mail yolu ile hem de telefon yolu ile ( Meray hanımla görüştüm) kendilerine para iadesi istemediğimi aynı ürünün yenisini gönderilmesini talep ettim fakat taleplerimi hiç kale almadan ertesi gün iadenin hesabıma düştüğünü gösteren bir mail attılar. Tekrar arayıp ben sizden iade istemedim, değişim istediğim dedim ve Özge hanıma dile getirdim. Fakat aldığım cevap beni derinden üzdü. Özge hanım bana, bu ürünü değişim edemeyiz fakat 1000 TL tarafımıza ödeme yaparsanız size aynı ürünün V2 olanını link: MAG CoreLiquid 360R V2 gönderebiliriz dedi.

Arkadaşlar bu acımasızca teklif ile karşı karşıyayım. Bu teklifi kabul etmedim ve kesinlikle kabul etmeyeceğim. Bana iade ettikleri 1300 TL ye muadil hiç bir ürün alamıyorum. Üstelik V2 dedikleri V1 ile neredeyse hiç bir fark yok sadece LGA 1700 uyumlu.

Şikayetvar.coma şikayet edeceğim
Tüketici haklarına şikayet edeceğim
İngilizce olarak bizzat MSI ya mail atacağım

farklı bir öneriniz var mı bu adaletsiz teklifte mağdur olmamam için ?

Teşekkürler
 

Ekler

  • b92f88e7-87f4-11ec-9718-005056911af3 (5) (1)-1.png
    b92f88e7-87f4-11ec-9718-005056911af3 (5) (1)-1.png
    177.4 KB · Hit: 222
Konudaki neredeyse tüm yorumlara katılıyorum. Ben de benzerlerini Teknobiyotik ve İtopya’dan yaşadım. İtopya’dan ekran kartı siparişi verdim, 1,5 ay kargoya vermediler beklettiler. Kartın fiyatı uçtu da uçtu sonra iade ettiler 4 hafta iadesi sürdü. Teknobiyotik’den APU sistem toplamıştım. Kasanın önünü kırık gönderdiler. İletişime geçtim 1,5 ay sonra ulaşabildim, tüketici haklarına dair hiçbir şey bilmez iken. Kasayı geri gönderdim. Tekrar gönderdiler, kasa tekrar kırık. Tekrar aradım 2. ye de kırık gönderdiniz dalga mı geçiyorsunuz diye. Biz size direk kasanın ön panelini gönderelim dediler tamam dedim. 10 gün sonra kargo geldi, gelen parça yine kırık. Aradım deponuza Sancaktepe’ye gelip kavga mı edelim illa ki diye. Sonra lanet olsun dedim vazgeçtim.
 
Konudaki neredeyse tüm yorumlara katılıyorum. Ben de benzerlerini Teknobiyotik ve İtopya’dan yaşadım. İtopya’dan ekran kartı siparişi verdim, 1,5 ay kargoya vermediler beklettiler. Kartın fiyatı uçtu da uçtu sonra iade ettiler 4 hafta iadesi sürdü. Teknobiyotik’den APU sistem toplamıştım. Kasanın önünü kırık gönderdiler. İletişime geçtim 1,5 ay sonra ulaşabildim, tüketici haklarına dair hiçbir şey bilmez iken. Kasayı geri gönderdim. Tekrar gönderdiler, kasa tekrar kırık. Tekrar aradım 2. ye de kırık gönderdiniz dalga mı geçiyorsunuz diye. Biz size direk kasanın ön panelini gönderelim dediler tamam dedim. 10 gün sonra kargo geldi, gelen parça yine kırık. Aradım deponuza Sancaktepe’ye gelip kavga mı edelim illa ki diye. Sonra lanet olsun dedim vazgeçtim.
Abi geçmiş olsun çok üzüldüm adına, zaman aşımına uğramadıysa hakkını ara.
 
Malesef dediğiniz gibi hepsi üçkağıtçı, Amazonun bu konuda ekstrası ne oluyor ?
Amazon'un ekstrası şu, Amazon'da değişim olmuyor iade oluyor ama paranı 3 gün içinde yatırıyorlar. Türk firmalarında ürün servise gidiyor ya da başka zorluklar çıkarıyorlar, ödemeyi çok geç yapıyorlar. HB'ye monitör iade ettim, param 3 ay sonra yattı, Amazon'a iade ettim 1 günde yattı.
 
Amazondan alin boyle parcalari misal ben 400 sterlin parca bozuldu iade edicem full refund anlastim hepsini geri yatiricaklar daha ucuza bulabiliyorum :) amazon candir gerisi heyecan hele tr garantisi tamamen kolpa yerim tr garantisini
 
Burası Türkiye çoğu bu tip firma aç gözlü olduğu için bunu yapıyor ürünün fiyatı aldığın zamandan düşük olsa para iadesi yapmazlar yenisi verirler tam tersi olunca da böyle yapıyorlar ne iş ahlakı var ne de vizyon..
 
İncehesap iyi bir firma aslında.
Ufak tefek 1-2 alışverişim oldu daha öce.
İlgililer ve müşteri memnuniyetini gözetiyorlar.
 
Şimdi bu mesajı kimse beğenmeyecek ama ben yapılan işlemde bir yanlışlık görmedim.

Bir ürün alırsın, bozulursa servis iade/değişim kararı çıkarır. Satın aldığın firmaya verilen belgeyle birlikte başvurursun, eğer ellerinde aynı ürün stokta varsa onu verirler. Ürün kodundaki tek bir rakam dahi değişse o ürün senin satın aldığın ürün değildir, stokta yok diye para iadesi yaparlar. Sizin yaşadığınız örnekte ürünün yeni versiyonu çıkmış ve sizin aldığınız eski ürün stoklarda yok. Adamlarda size normal olarak ödediğiniz ücreti geri iade etmiş. Benim bildiğim kadarıyla daha pahalı yada yeni ürün vermek gibi bir zorunlulukları yok.

Yaşadığınız durum mağduriyet tabi ki, sizin için sıkıntılı bir durum. Ancak sorumlusu incehesap değil, doların artışına bağlı fiyatların fırlaması.

Bunun dışında, o soğutucu maalesef kronik sorunlu bir model. 2 ay önceki amazon indiriminde msi geri ödeme + steam kodu ile birlikte yanlış hatırlamıyorsam 600-700 lira civarına mal oluyordu 360r modeli. Ona rağmen satın almadım, sabit bir şekilde 8-10 ay sonra pompa sorunu çıkarıyor, sıkıntılı bir model.

Ve incehesap hakkında çok kişi atıp tutsa da, aslında çok düzgün bir şekilde çalışan bir firma. Mesaj atıyorsun siteden, hemen cevaplıyorlar. İade yolluyorsun, 2 güne paran hesaba geçiyor. Sipariş iptal ediyorsun, hemen hallediyorlar, itopya gibi günlerce uğraştırmıyorlar. Hatta bir defasında iptal ettirdiğim bir siparişin iptalini iptal ettirdim, onu bile anında halledip siparişi aktif hale getirdiler, ertesi gün kendi araçları ile eve teslim ettiler. Sitenin kurallarına uygun işlem yaptığınız ve kargo başınıza iş açmadığı sürece bence çok düzgün çalışan bir site.

Siz yine şansınızı deneyin tabi, aynı durum başıma gelse bende muadil ürün ister, biraz uğraşırım. Ama o kadar İncehesap pişmanlıktır diyecek kadar bir durum yok ortada. Arayın - şikayetvara yazın, bir ihtimal yeni modeli yada muadil bir modeli alabilirseniz alırsınız.

Olmazsa 1300 lira güzel para, bence arctic vs. bulursunuz amazondan, aklınızda bulunsun, ara ara indirime sokuyorlar 360-420 modellerini.
 
İncehesap iyi bir firma aslında.
Ufak tefek 1-2 alışverişim oldu daha öce.
İlgililer ve müşteri memnuniyetini gözetiyorlar.
Ben geçen sene kendilerinde 17.000 TL lik alışveriş yaptım totalde, her şey bugüne kadar güzeldi...
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Şikayetvar sitesine şikayetten sonra beni aradılar. Toplantıda olduğum için açamadım. Mesaj gelmiş

Degerli Müsterimiz ;

Tarafinizi aradik fakat ulasim saglanamadi. Muadil ürün ile ilgili iletilen son bilgi asagidaki gibidir. Olumlu veya olumsuz karariniza istinaden irtibata gecmenizi rica ederiz.

Öneri 1 : https://www.incehesap.com/gamepower-skadi-360-fiyati-48461/ Birebir degistirebiliriz.

Öneri 2 : https://www.incehesap.com/lian-li-galahad-aio-360-black-islemci-sivi-sogutucu-fiyati-48670/ 500 TL fiyat farki bulunmaktadir.


Saygilarimizla,
Incehesap.com
B153
 
KENDİLERİNE GÖNDERDİĞİM MAİL AŞŞAĞIDADIR :

Merhaba, bugün tarafımı 2 defa aradınız fakat toplantıda olduğum için açamadım. Tarafıma gelen mesajınızı okudum :

Degerli Müsterimiz ;

Tarafinizi aradik fakat ulasim saglanamadi. Muadil ürün ile ilgili iletilen son bilgi asagidaki gibidir. Olumlu veya olumsuz karariniza istinaden irtibata gecmenizi rica ederiz.

Öneri 1 : https://www.incehesap.com/gamepower-skadi-360-fiyati-48461/ Birebir degistirebiliriz.

Öneri 2 : https://www.incehesap.com/lian-li-galahad-aio-360-black-islemci-sivi-sogutucu-fiyati-48670/ 500 TL fiyat farki bulunmaktadir.


Saygilarimizla,
Incehesap.com
B153

Maalesef belirtmem gerekirse 2 önerinizide kabul edemiyorum. Benim önerilerim aşağıdaki gibidir.

Öneri 1 : Aldığım ürünü veya v2 sini farksız değişim kabul edebilirim.

Öneri 2: https://www.incehesap.com/corsair-i...060051-ww-islemci-sivi-sogutucu-fiyati-50378/ bu ürünü 950 TL fark ödeyerek alabilirim.

Öneri 2 önceliğimdir. Öneri 2 ile bu problemi ortadan kaldırmış olabilriz.

Teşekkür ederim.
İyi çalışmalar.




no_photo.png
YanıtlaTümünü yanıtlaYönlendir
 
Arkadaşlar tekrar selam,

İncehesap beni aradı ve çözüm odaklı ilerleyerek problemi ortadan kaldırdık. Yeni bir çözüm bularak iki tarafta mutlu olarak bu mağduriyeti ortadan kaldırdık. Kendilerine teşekkür ederim. Tatlıya bağladık
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,163,288
Mesajlar
10,484,805
Üyeler
184,763
Son üye
murattatoglu
Geri
Top