Incehesap Ram Saçmalığı

Durum
Bu konu kilitlenmiştir.
1782134268767.webp



ağlayacağınıza açın da hediye çeklerim kısmına bakın. adamlar herkese 500 500 vermiş işte. Bunu da vermeseler herhalde depolarına meşaleyle giderdiniz
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

ürünü alıyorsun karttan paran çekiliyor ve ürün iptal oluyor siparişlerim kısmında aldığın ürünü göremiyorsun başarısız ve iptal kısmına da düşmemiş hala otodan bahsediyor bana
gitti 6 bin
 
kasası çok iyi adam diyeceğim bundan sonra, yarım saat 1 saat bekleyemiyor musun kasası çok iyi zengin adam? bekle atarlar mailini parana çökmediler ya
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


ağla demiyorum ağlıyorsun diyorum. öyle yapıyon çünkü, adamlar 500 lira kupon atmışlar sen hala ramim de ramim diye ağlıyon. at bakim güzel kasanı 😘
500tl kupon diyor hala hhahahah
 
ürünü alıyorsun karttan paran çekiliyor ve ürün iptal oluyor siparişlerim kısmında aldığın ürünü göremiyorsun başarısız ve iptal kısmına da düşmemiş hala otodan bahsediyor bana
Guzel kardeşim istisna bir durum olabilir. Sende sorundan soruna atlıyon bende gözüküyor. Sana tavsiyem açtığın bu bomboş konuyu sil boşuna forumu kirletiyor.
 
Ana konuda da bu konuşuluyor zaten. Harici bir konu açıp kavga etmenin bir mantığı yok.
 
Durum
Bu konu kilitlenmiştir.
Geri
Top